LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame deo met groene band

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Je hebt normale deo, en de nieuwe kleine met groene band waar, door een nieuw procede hetzelfde inzit, zoniet mag je het terug brengen.Nou wie wil dit niet.
Mooie reclame, maar in een grote zit 150 ml, en in een kleine 100 ml. (Mijn deo)
Hoezo hetzelfde, alleen nieuwe verkoop technieken ?

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door 53078 »

In de kleine bus zit 50 ml minder drijfgas of evenveel maar onder hogere druk. Beetje opletten bij natuur- en schei-kunde hoor...

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Maar het valt toch in mijn vriendenkring op dat ze toch wel veel sneller leeg zijn.
Ok, we gaan terug naar school.
Laatst gewijzigd door F.van Holten op 20 okt 2014 23:35, 2 keer totaal gewijzigd.

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door 53078 »

F.van Holten schreef:Maar het valt toch in mijn vriendenkring op dat ze toch wel veel sneller leeg zijn.
Ok, we gaan terug naar school.
Dan ook gelijk naar de opticien en audicien. De reclame laat zien en laat horen dat als je van mening bent dat ze wèl eerder op zijn je je geld terug krijgt.
Check het zelf maar.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Gaan we dan samen, lees even het start topic :wink:

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door 53078 »

lol, nee, lees nog maar eens dan.
...zo niet mag je het terug brengen.
da's niet hetzelfde als
Niet tevreden, geld terug
Vind je dat wèl hetzelfde dan breng ik je kids dagelijks terug ( van school )... :wink:

En even terug ontopic: Als er meer druk op zit dan denk ik dat je met dezelfde "druk-op-de-knop" meer inhoud er uit haalt. Wellicht bedoelen ze dat er in beide soorten bussen eenzelfde hoeveelheid deo in zit. En dat dat er dus ook uitgaat.
En ach, ikzelf geloof dat soort dingen toch niet. Als het zo geweldig goed zou zijn waarom zijn er dan maar twee merken terwijl Unilever tig merken produceert? En ook nog steeds de oude verpakking in productie houdt.... Geld terug vragen en nooit meer kopen. Niet alle vernieuwing is een verbetering.

arina1963
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2015 12:51

Re: Reclame deo met groene band

Ongelezen bericht door arina1963 »

Ik heb het maar eens uitgetest.

de vertrouwde 150 ml ben ik gaan gebruiken op 29 oktober 2014 en was leeg 10 december. de nieuwe 75 ml ben ik 11 december gaan gebruiken en was 17 januari leeg.
5 dagen korter, ik had m al eerder gebruikt en dacht ook dat het eerder leeg was, maar 5 dagen vind ik persoonlijk nog meevallen en zal zeker in de toekomst ook kleine verpakkingen gaan kopen.

Gesloten