AH Bonus? Helaas kaas

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
robodo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2023 17:39

AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door robodo »

Ik heb boerderijkaas aan een stuk gekocht bij AH in de bonus, normaal relatief best prijzig. Zoals wel vaker werd de bonus niet verrekend aan de kassa, Dus op naar de servicebalie en daar werd me verteld dat de bonus alleen geldig is voor een hoeveelheid tot 405 gr. Het stuk dat ik kocht was 474 gr. Deze voorwaarde kon ik niet opmaken uit het labeltje bij het schap. De bonusfolder er nog eens op nageslagen en ook daar geen melding ervan. Maar hoe dan: hoe verneukeratief is dit?!

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

robodo schreef:
25 feb 2023 17:53
Ik heb boerderijkaas aan een stuk gekocht bij AH in de bonus, normaal relatief best prijzig. Zoals wel vaker werd de bonus niet verrekend aan de kassa, Dus op naar de servicebalie en daar werd me verteld dat de bonus alleen geldig is voor een hoeveelheid tot 405 gr. Het stuk dat ik kocht was 474 gr. Deze voorwaarde kon ik niet opmaken uit het labeltje bij het schap. De bonusfolder er nog eens op nageslagen en ook daar geen melding ervan. Maar hoe dan: hoe verneukeratief is dit?!
Geld terugeisen en twee stukken kopen van 250 gram. Of nog beter, deze winkel voortaan links laten liggen. Ik kom nooit meer bij de appie. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik dwang ervaar om te betalen bij zelfscankassa's wat ik niet wil. Lange rijen bij de paar gewone kassa's die er nog zijn en vaak is er maar een open en een cassiere die gaat roepen: bij de zelfscan is het niet druk.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik kan de folder van vorig week niet meer bekijken. Maar als u kunt bij de kassa product weigeren of direct na het betalen terugbrengen bij de servicebalie.

U kunt beter bij hoofdkantoor een klacht indienen.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Dirkie »

robodo schreef:
25 feb 2023 17:53
Ik heb boerderijkaas aan een stuk gekocht bij AH in de bonus, normaal relatief best prijzig. Zoals wel vaker werd de bonus niet verrekend aan de kassa, Dus op naar de servicebalie en daar werd me verteld dat de bonus alleen geldig is voor een hoeveelheid tot 405 gr. Het stuk dat ik kocht was 474 gr. Deze voorwaarde kon ik niet opmaken uit het labeltje bij het schap. De bonusfolder er nog eens op nageslagen en ook daar geen melding ervan. Maar hoe dan: hoe verneukeratief is dit?!
U hebt van die andere keren toch wel een bewijs neem ik aan. Anders is het slechts een loze bewering.
En ik neem aan dat U het stuk kaas meteen ingeleverd bij de service kassa en Uw geld terug gekregen hebt? Daar doen ze namelijk niet moeilijk over weet ik uit eigen ervaring.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Dirkie »

J. Deltoer schreef:
27 feb 2023 14:06
robodo schreef:
25 feb 2023 17:53
Ik heb boerderijkaas aan een stuk gekocht bij AH in de bonus, normaal relatief best prijzig. Zoals wel vaker werd de bonus niet verrekend aan de kassa, Dus op naar de servicebalie en daar werd me verteld dat de bonus alleen geldig is voor een hoeveelheid tot 405 gr. Het stuk dat ik kocht was 474 gr. Deze voorwaarde kon ik niet opmaken uit het labeltje bij het schap. De bonusfolder er nog eens op nageslagen en ook daar geen melding ervan. Maar hoe dan: hoe verneukeratief is dit?!
Geld terugeisen en twee stukken kopen van 250 gram. Of nog beter, deze winkel voortaan links laten liggen. Ik kom nooit meer bij de appie. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik dwang ervaar om te betalen bij zelfscankassa's wat ik niet wil. Lange rijen bij de paar gewone kassa's die er nog zijn en vaak is er maar een open en een cassiere die gaat roepen: bij de zelfscan is het niet druk.
In dat geval kun je de meeste supermarkten links laten liggen. Gelukkig kan ik in de buurt bij de AH, Jumbo, Plus, Lidl en zelfs Action al zelfscannen. Scheelt tijd omdat ik niet voor de gewone kassa in de rij moet gaan staan. Die controles af en toe neem ik voor lief.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dirkie schreef:
27 feb 2023 15:00
J. Deltoer schreef:
27 feb 2023 14:06
robodo schreef:
25 feb 2023 17:53
Ik heb boerderijkaas aan een stuk gekocht bij AH in de bonus, normaal relatief best prijzig. Zoals wel vaker werd de bonus niet verrekend aan de kassa, Dus op naar de servicebalie en daar werd me verteld dat de bonus alleen geldig is voor een hoeveelheid tot 405 gr. Het stuk dat ik kocht was 474 gr. Deze voorwaarde kon ik niet opmaken uit het labeltje bij het schap. De bonusfolder er nog eens op nageslagen en ook daar geen melding ervan. Maar hoe dan: hoe verneukeratief is dit?!
Geld terugeisen en twee stukken kopen van 250 gram. Of nog beter, deze winkel voortaan links laten liggen. Ik kom nooit meer bij de appie. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik dwang ervaar om te betalen bij zelfscankassa's wat ik niet wil. Lange rijen bij de paar gewone kassa's die er nog zijn en vaak is er maar een open en een cassiere die gaat roepen: bij de zelfscan is het niet druk.
In dat geval kun je de meeste supermarkten links laten liggen. Gelukkig kan ik in de buurt bij de AH, Jumbo, Plus, Lidl en zelfs Action al zelfscannen. Scheelt tijd omdat ik niet voor de gewone kassa in de rij moet gaan staan. Die controles af en toe neem ik voor lief.
Prima toch. Gaat u naar de zelfscan, sluit ik aan voor een ouderwetse kassa. Ieder zijn meug.
In dat geval kun je de meeste supermarkten links laten liggen.
Omdat steeds meer winkels ook zelfscan hebben wil dat niet automatisch zeggen dat ik die winkels links hoef te laten liggen. Hier bij de Jumbo, de Lidl, de Plus en de Boon zijn gewoon hele korte rijen ook bij de reguliere kassa's en er wordt meteen een kassa geopend als het wat drukker wordt.
Alleen bij Albert Heijn niet. Dus dat is de enige die ik oversla.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Seinhuis schreef:
27 feb 2023 14:26
Ik kan de folder van vorig week niet meer bekijken.
Er staat in die folder niets in over een maximaal gewicht. Wat ik me wel afvraag, bij verse kaas staat altijd de prijs op de verpakking. Klopte deze met wat er is geteld aan de kassa?

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door rwolters »

Boerenkaas koop je sowieso op de boerderij en niet in een supermarkt. Dus voortaan gewoon direct bij de boer halen en niet bij AH. Kost wel wat meer tijd maar dat lijkt me geen probleem.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door witte angora »

rwolters schreef:
27 feb 2023 16:51
Boerenkaas koop je sowieso op de boerderij en niet in een supermarkt. Dus voortaan gewoon direct bij de boer halen en niet bij AH. Kost wel wat meer tijd maar dat lijkt me geen probleem.
Het is off-topic, maar ik haal mijn kaas inderdaad niet uit de supermarkt. Bij de kleinere winkels, en inderdaad, beter nog bij de boer zelf, betaal je niet alleen stukken minder, maar heb je ook nog eens betere kwaliteit.

Oude kaas voor 4.99 voor 400 gram, daarvoor ga ik echt niet op de reclame van appie wachten.

Maar dat was eigenlijk niet de vraag van de TS.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Seinhuis »

witte angora schreef:
27 feb 2023 18:51
Bij de kleinere winkels, en inderdaad, beter nog bij de boer zelf, betaal je niet alleen stukken minder, maar heb je ook nog eens betere kwaliteit.

Is er een website (of nog beter een app) waar ik boeren kan vinden die spullen verkopen?

Ik wil dit wel graag. Maar doordat ik dwars door de weilanden over de snelweg rij kom ik toch steeds bij de grote supermarkt in de stad uit. Mocht ik door de binnenwegen rijden dan kom ik geen (of amper) boeren die producten verkopen tegen.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door riddert »

Lekkerder bij de boer is zo'n app. Zijn er meer.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door moederslink »

zoekdeboer.nl
(boerderijwinkels in je eigen regio )

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Dirkie »

Seinhuis schreef:
27 feb 2023 19:19
witte angora schreef:
27 feb 2023 18:51
Bij de kleinere winkels, en inderdaad, beter nog bij de boer zelf, betaal je niet alleen stukken minder, maar heb je ook nog eens betere kwaliteit.

Is er een website (of nog beter een app) waar ik boeren kan vinden die spullen verkopen?

Ik wil dit wel graag. Maar doordat ik dwars door de weilanden over de snelweg rij kom ik toch steeds bij de grote supermarkt in de stad uit. Mocht ik door de binnenwegen rijden dan kom ik geen (of amper) boeren die producten verkopen tegen.
Mocht er een in de buurt zijn dan kun je ook op een weekmarkt kijken. Meestal staat daar wel een kaasboer die goede kaas verkoopt van een boer zie zelf kaas maakt. Zelf koop ik bij een kaaswinkel. Daar koop ik kaas van de boer en deze is nog goedkoper dan de kaas uit de supermarkt die er naast zit.

Missivo
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 jul 2022 22:12

Re: AH Bonus? Helaas kaas

Ongelezen bericht door Missivo »

Waar ts de kaas koopt moet niet uitmaken voor de vraag, mag dit? Ik denk van niet want het staat niet bij de voorwaarden.

Plaats reactie