LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH op = op is niet AH op=op

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Elnico
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2003 14:36

AH op = op is niet AH op=op

Ongelezen bericht door Elnico »

Onlangs was bij de AH een actie waar een siemens 4010 classic dect telefoon aan te schaffen was met 4000 airmiles + 69,95. Ondanks het feit dat in verschillende winkels het actiebord nog prominent aanwezig was en het toestel ruim op voorraad weigerde elke winkel het toestel voor de aangeboden prijs mee te geven. Een mail sturen aan de AH klanten "service" werd direct beantwoord met de vraag welke winkel het was. Vervolgens word er simpelweg niet meer op mailtjes gereageerd.

Ga zo door Albert Heijn.

Belinda

Re: AH op = op is niet AH op=op

Ongelezen bericht door Belinda »

Ik werk bij AH en wij verkochten ze keurig voor die prijs.
Wel raar dat je geen reactie meer hebt gekregen, maar ah kennende, worden die winkels er wel op aangesproken. Heb jij natuurlijk niks aan.
Als ik jou was zou ik toch nog een keer contact met ze opnemen, want meestal handelen ze alles wel goed af. Of ga naar het betreffende filiaal en spreek de bedrijfsleider aan. Eigenlijk had je dat gelijk moeten doen, maar ook al is die actie al wat weken terug, zou ik toch even terug gaan.

Had je wel een mailtje met de winkels terug gestuurd?

Gesloten