LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op met Philips / Saeco garantie actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mark995
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2015 17:25

Pas op met Philips / Saeco garantie actie

Ongelezen bericht door mark995 »

Philips / Saeco heeft een garantie actie met een jaar extra garantie. Deze actie geldt voor alle espresso apparaten, maar alleen als er een kaart in de doos zit. In hoeveel dozen zo'n kaart zit en bij welke modellen kunnen ze niet vertellen (bevestigd door Philips). Het is dus eigenlijk een soort loterij!
Ik heb een apparaat bij Medimarkt gekocht en daar werd deze actie gemeld zonder voorbehoud dat er alleen maar soms een kaart in de doos zit. Nu wijzen Philips en Mediamarkt naar elkaar en ik krijg de extra garantie niet.
Dus koop je zo'n apparaat en wil je de extra garantie maak dan in de winkel de doos al open! Je kunt er anders naar fluiten. En voor hetzelfde geld zitten er maar 5 kaarten in 100 dozen........

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Pas op met Philips / Saeco garantie actie

Ongelezen bericht door sjohie »

mark995 schreef:Philips / Saeco heeft een garantie actie met een jaar extra garantie. Deze actie geldt voor alle espresso apparaten, maar alleen als er een kaart in de doos zit. In hoeveel dozen zo'n kaart zit en bij welke modellen kunnen ze niet vertellen (bevestigd door Philips). Het is dus eigenlijk een soort loterij!
Ik heb een apparaat bij Medimarkt gekocht en daar werd deze actie gemeld zonder voorbehoud dat er alleen maar soms een kaart in de doos zit. Nu wijzen Philips en Mediamarkt naar elkaar en ik krijg de extra garantie niet.
Dus koop je zo'n apparaat en wil je de extra garantie maak dan in de winkel de doos al open! Je kunt er anders naar fluiten. En voor hetzelfde geld zitten er maar 5 kaarten in 100 dozen........
Mediamarkt is een Europees opererend bedrijf, en het komt wel eens voor dat ze een algemeen EU model verkopen in Nederland, waar er vaak ook een apart NL model is. Vaak is dan alleen de doos anders, en zit er een andere taal handleiding is, maar als Philips die kaarten alleen in de NL dozen doet, en de Mediamarkt die mengt met een partij EU machines zonder die kaarten er in, zou dit het resultaat kunnen zijn.

Gesloten