LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ed

Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Ongelezen bericht door Ed »

Die vrouw die op zo'n achterlijke tekenfilm-achtige wijze VAN EEN BALKON SPRINGT en op dezelfde stupide tekenfilm-manier weer uit de bosjes opstaat ook !!!

SCHANDALIG dat een bedrijf zoiets durft te bedenken alleen al! Dat kun je toch niet maken tegenover mensen die een dierbare, vriend of kennis heeft verloren door zelfmoord!

Deze spot zou zou gauw mogelijk verbannen moeten worden!!!

Nog een Ed :)

Re: Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Ongelezen bericht door Nog een Ed :) »

Ik vind dat spotje wel leuk.
Smaken verschillen natuurlijk.

Het spijt me zeer dat je iemand bent kwijtgeraakt door zelfmoord, maar om dat nu als argument tegen dit spotje te gebruiken is wel een beetje ver gezocht.

Info

Re: Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Ongelezen bericht door Info »

Natuurlijk is dat ver gezocht...als ik toevallig iemand ben kwijt geraakt door een treinongeval of zo, mag dan de NS ook geen reclame meer maken ? ( Om over autofabrikanten maar te zwijgen...). Een spot kan verschrikkelijk zijn ( de meesten) en soms wel ok, maar dit soort argumentaties raken dan kant noch wal. Is toch een kwestie van smaak....

Ed

Re: Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Ongelezen bericht door Ed »

Hoi andere Ed, waarom denk je gelijk dat ik zelf iemand kwijt geraakt zou zijn door zelfmoord??? Dat is niet het geval, ik kan me alleen maar goed inleven in diegenen die dit wel zo overkomt op deze wijze, en tegenoverhen vind ik het spotje walgelijk, daar blijf ik bij.

En nog effe een opmerking aan 'info': Jouw vergelijking over ongevallen en reclame van NS slaat werkelijk als een tang op een varken, ik geloof niet dat jij de strekking van mijn geplaatste stelling goed opgevangen hebt. Indien wel, dan ben je niet goed in het bedenken van vergelijkingen. Zoals jij het namelijk neerzet en vergelijkt met mijn stelling, zou NS in hun reclame een ongeval tonen.

Pffft

Re: Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Ongelezen bericht door Pffft »

Jonge jonge, wat een gezeur. Mensen die zelfmoord hebben gepleegd hebben er zelf voor gekozen en daar moeten dat nabestaanden respecteren. Ik ben zelf z'on nabestaande en ik heb er geen moeite mee. Waar ik meer moeite mee had is die reclame van een tijd terug, van Rivela light, waar zo'n kalende man in het spotje een half zichtbare hitler groet uitbracht. Ik vond dat niet kunnen, maar dit wel.

Nog een Ed :)

Re: Reclame van Rexona, Crystel is walchelijk !!!

Ongelezen bericht door Nog een Ed :) »

Zeg Ed:
Jij kunt zeker ook niet genieten van de Roadrunner, Tom and Jerry, Tweety and Silvester.

Weleens gezien hoe die vos van Roadrunner zo af en toe een ravijn in spring?

Tsjonge! Je mist nogal wat hoor.
Of moeten we die programma's ook meteen maar boycotten en/of afschaffen?

Gesloten