LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beauty styles: dropshipping 😡

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
patti1
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2012 11:57

Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door patti1 »

Had maanden geleden iets besteld bij beauty styles omdat ik in de advertentie zag staan dat ik het met KLARNA kon betalen en er was een retourgarantie..omdat ik lang moest w8 had ik een mail gestuurd om het te annuleren( er was een aflevergarantie van 7/14 dagen) dit was allang overschreden mij werd weken later verteld dat dit niet mogelijk was omdat het volgens hun al verstuurd was na ongeveer 2 weken kreeg ik het bestelde maar het kwam niet overeen met wat ik had besteld dus heb ik het meteen retourgemeld bij KLARNA zodat de betaling zou worden gepauzeerd dit is ook gebeurd..maar in het pakket was geen retourbiljet bijgevoegd dus ben ik weer gaan mailen naar het mij nu welbekende emailadres want tel zijn ze niet meer te bereiken zowel op het Ned als Belgisch telefoonnummer om te vragen naar het retouradres heb hierover weer meerdere emails moeten sturen naar LISELOT en wat schets mijn verbazing vandaag heb een antwoord...mijn mond viel open toen ik haar email las ik moet het terugsturen naar CHINA😡😡 maar ben verder gaan onderzoeken naar dit bedrijf en ik kwam uit op een eigenaar en adres in Mechelen Belgie. Op het factuur zie je nl waar je het naar moet overmaken en daar stond de naam vd eigenaar vh bedrijf..dus waarom zou ik het naar China moeten terugsturen terwijl hij in Mechelen woont?
Ik kwam ook heel veel klachten tegen met dit bedrijf ik ben niet de enige in dit verhaal...het gaat niet om een groot bedrag dat is ook niet de issue maar het is nu een principe kwestie waarom kan dit bedrijf doorgaan met deze handel en waarom worden ze niet gestopt en waarom gaat klarna met hun in in zee dat is iets wat ik niet kan begrijpen. In trustpilot kunnen jullie de klachten zien en ook op meedere klachtensites. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en dat dit gestopt word!


Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Radar »


Shainora
Berichten: 61
Lid geworden op: 11 dec 2020 11:07

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Shainora »

patti1 schreef:
14 mar 2021 17:48
Had maanden geleden iets besteld bij beauty styles omdat ik in de advertentie zag staan dat ik het met KLARNA kon betalen en er was een retourgarantie..omdat ik lang moest w8 had ik een mail gestuurd om het te annuleren( er was een aflevergarantie van 7/14 dagen) dit was allang overschreden mij werd weken later verteld dat dit niet mogelijk was omdat het volgens hun al verstuurd was na ongeveer 2 weken kreeg ik het bestelde maar het kwam niet overeen met wat ik had besteld dus heb ik het meteen retourgemeld bij KLARNA zodat de betaling zou worden gepauzeerd dit is ook gebeurd..maar in het pakket was geen retourbiljet bijgevoegd dus ben ik weer gaan mailen naar het mij nu welbekende emailadres want tel zijn ze niet meer te bereiken zowel op het Ned als Belgisch telefoonnummer om te vragen naar het retouradres heb hierover weer meerdere emails moeten sturen naar LISELOT en wat schets mijn verbazing vandaag heb een antwoord...mijn mond viel open toen ik haar email las ik moet het terugsturen naar CHINA😡😡 maar ben verder gaan onderzoeken naar dit bedrijf en ik kwam uit op een eigenaar en adres in Mechelen Belgie. Op het factuur zie je nl waar je het naar moet overmaken en daar stond de naam vd eigenaar vh bedrijf..dus waarom zou ik het naar China moeten terugsturen terwijl hij in Mechelen woont?
Ik kwam ook heel veel klachten tegen met dit bedrijf ik ben niet de enige in dit verhaal...het gaat niet om een groot bedrag dat is ook niet de issue maar het is nu een principe kwestie waarom kan dit bedrijf doorgaan met deze handel en waarom worden ze niet gestopt en waarom gaat klarna met hun in in zee dat is iets wat ik niet kan begrijpen. In trustpilot kunnen jullie de klachten zien en ook op meedere klachtensites. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en dat dit gestopt word!
Volgende keer al dat onderzoeken EERST doen bespaard je een hoop ellende.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Radar schreef:
14 mar 2021 18:26
Of liever dan Wikipedia: Radar!
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... pshipping/
Ik heb hem gelijk in mijn bookmarks gezet. :mrgreen:

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Hoi patti1, de consumentenbond heeft een aardig artikel geschreven over het terug sturen van internetaankopen. Je bent niet de eerste of de laatste die dit overkomt.

https://www.consumentenbond.nl/online-k ... erugsturen

De regels van online winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-k ... ne-shoppen

Levertijden en bezorgkosten van webwinkels
https://www.consumentenbond.nl/online-k ... zorgkosten

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Sira »

Petra1987 schreef:
14 mar 2021 23:25
Hoi patti1, de consumentenbond heeft een aardig artikel geschreven over het terug sturen van internetaankopen. Je bent niet de eerste of de laatste die dit overkomt.

https://www.consumentenbond.nl/online-k ... erugsturen

De regels van online winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-k ... ne-shoppen

Levertijden en bezorgkosten van webwinkels
https://www.consumentenbond.nl/online-k ... zorgkosten
@Petra 1987. TS is zeker niet de eerste, maar ook niet de laatste, er zullen er nog velen volgen.

De links die je gaf, hebben geen enkele zin in dit geval. De TS bestelt bij een zolderkamerhobbyist in België, die op zijn beurt het artikel bij AliExpress bestelt.
Het enige advies dat ik kan geven; bestel niets via social media en volg meer consumentenforums e.d.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door sjohie »

En check vooraf de shopreviews van een beoogde webshop op tweakers.net, daar wordt goed in beeld gebracht welke webshops goed zijn en niet, obv échte reviews, die ook onderbouwd worden.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Ook voor de zolderkamer hobbyist gelden wettelijke regels..........

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Petra1987 schreef:
15 mar 2021 17:44
Ook voor de zolderkamer hobbyist gelden wettelijke regels..........
Maar ja, probeer die zolderkamerdropshipperhobbiest eerst maar eens te achterhalen en probeer dan nog maar eens het gelijk te krijgen.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Beauty styles: dropshipping 😡

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Idd, dit is altijd lastig.......

Gesloten