LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrijfsvisie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
annemiek78
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2008 14:18

Bedrijfsvisie

Ongelezen bericht door annemiek78 »

Ben vanochtend benaderd door Bedrijfsvisie. Zouden altijd een hele fijne band met mijn collega gehad hebben die niet meer bij ons werkzaam is. Vertrouwde het al direct niet aan de telefoon. Heb gevraagd om contactgegevens per mail, zodat ik het een en ander kon nazoeken. Naar aanleiding daarvan toch maar eens gaan zoeken op internet en kwam al snel hier terecht. Blijkt dus ordinaire oplichting te zijn. Hieronder de gegevens zij ze mij verstuurden wie weet heeft iemand er iets aan:
Bedrijfs Visie
Hanzestad Media Adviseurs
+ 31 (0) 38 4222608
+ 31 (0) 38 4233069
[email protected]

Walter_F
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 aug 2008 01:04

Re: Bedrijfsvisie

Ongelezen bericht door Walter_F »

Een bedrijf wat niet eens de moeite neemt/kennis heeft om een emailadres te realiseren met de bedrijfsnaam als domein komt bij mij sowieso al knullig over. Zelfs ik heb [email protected] als emailadres...

Leo63
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2011 11:30

Re: Bedrijfsvisie

Ongelezen bericht door Leo63 »

Blijkbaar zijn ze weer en nog actief.
Zogenaamd ooit een advertentie geplaatst 2 voor de prijs van 1. Nu dat de tweede geplaatst moet gaan worden "controleren" ze nog even de gegevens. Zodra je dat dan bevestigd hebben ze echt een reden om je een rekening te sturen.
Oplichting dus...
Als iemand interesse heeft in het telefoongesprek dan hoor ik het wel. Ben blij dat we alles opnemen.

Walter_F
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 aug 2008 01:04

Re: Bedrijfsvisie

Ongelezen bericht door Walter_F »

Volgens mij zijn ze al een tijdje hartstikke failliet;

https://www.actisjura.nl/index.php?pg=d ... &kid=44842

Gesloten