LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dramatische service VARA met Kobo e-reader

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Pip1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2016 17:29

Dramatische service VARA met Kobo e-reader

Ongelezen bericht door Pip1978 »

De VARA had een mooie aanbieding: een jaarabonnement met een gratis Kobo e-reader. De e-reader zou binnen een week geleverd worden, maar dat werden twee weken, dat werden drie weken en uiteindelijk werd het vijf à zes weken. Bespottelijk, want die e-readers zijn overal in tientallen op voorraad. Misschien na laten maken in China? :mrgreen: Ik heb een hekel aan lokkertjes en ik had geen enkel vertrouwen meer in een snelle levering, dus ik heb het abonnement herroepen. Daarna heb ik uiteraard recht op terugbetaling van het reeds betaalde bedrag. Zo snel als de VARA was met de incasso, zo dramatisch verloopt het proces van herroeping. Ik ben al sinds november bezig, ze lezen mails niet of half, ze antwoorden niet of niet op de gestelde vraag, mij is meerdere malen beloofd dat alles in orde gemaakt zou worden, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug en ondanks het feit dat ik nadrukkelijk heb aangegeven dat ik de e-reader niet wil ontvangen (want de retourkosten zouden voor mijn eigen rekening zijn, ook heel netjes, NOT!), werd deze vandaag aangeboden. Werkelijk ALLES is mis gegaan en geen enkele toezegging of belofte bleek te kloppen. Ik zal verdere kwalificaties voor me houden, maar zulke slechte service heb ik zelden meegemaakt.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Dramatische service VARA met Kobo e-reader

Ongelezen bericht door GJvdZ »

breien schreef:Misschien kan TS deze post ook op het forum zetten van de concullega, KASSA.
.https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/
En dan ook naar de Kassa redactie. Ben benieuwd of ze dit oppakken in hun programma :-)

Maar het blijkt maar weer: met een vingertje wijzen naar anderen is toch een stuk makkelijker dan het zelf goed doen.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Dramatische service VARA met Kobo e-reader

Ongelezen bericht door Dirkie »

Pip1978 schreef:De VARA had een mooie aanbieding: een jaarabonnement met een gratis Kobo e-reader. De e-reader zou binnen een week geleverd worden, maar dat werden twee weken, dat werden drie weken en uiteindelijk werd het vijf à zes weken. Bespottelijk, want die e-readers zijn overal in tientallen op voorraad. Misschien na laten maken in China? :mrgreen: Ik heb een hekel aan lokkertjes
Misschien een domme vraag maar waarom wilde U lid worden van de VARA. Als ik het hele verhaal lees is het niet omdat U achter de ideeen van de VARA staat maar omdat U een Kobo e-reader zou ontvangen. En dat is volgens mij niets meer dan een lokkertje.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dramatische service VARA met Kobo e-reader

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dirkie schreef:
Pip1978 schreef:De VARA had een mooie aanbieding: een jaarabonnement met een gratis Kobo e-reader. De e-reader zou binnen een week geleverd worden, maar dat werden twee weken, dat werden drie weken en uiteindelijk werd het vijf à zes weken. Bespottelijk, want die e-readers zijn overal in tientallen op voorraad. Misschien na laten maken in China? :mrgreen: Ik heb een hekel aan lokkertjes
Misschien een domme vraag maar waarom wilde U lid worden van de VARA. Als ik het hele verhaal lees is het niet omdat U achter de ideeen van de VARA staat maar omdat U een Kobo e-reader zou ontvangen. En dat is volgens mij niets meer dan een lokkertje.
Dat is toch helemaal niet relevant?

Gesloten