LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Lemon Power Patch

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Julie4444 »

romanaanna schreef:Ik vraag me af hoe komen ze aan mijn adres en betaalgegevens????
Heeft hier iemand ervaring mee?
Het kan zijn dat iemand anders het besteld heeft en deze gegevens wist?

In ieder geval zou ik enige bedragen die ze afschrijven meteen storneren als ik u was. Ook hun mailen dat u niets besteld heeft, niets wenst te ontvangen, en enige toegestuurde producten als ongevraagd beschouwt.

Laat hen dan maar aantonen dat er een overeenkomst is.

Swing54
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2014 15:52

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Swing54 »

Hallo,

Bij mij idem dito! Dezelfde manier van handelen.Geen mededeling vooraf wat de kosten zijn :oops:
Ook ik was met vakantie.Ik laat ook mijn bedrag indien dit word afgeschreven storneren!

vriendelijke groet,
Trees

Roald H
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2014 14:55

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Roald H »

Zeer misleidend!
ik heb telefonisch contact gezocht nadat ik een e-mail kreeg dat ik even goed "moest" betalen. Ik had namelijk de automatische betaling geannuleerd omdat ik daar geen opdracht voor heb gegeven. Ik kon bij hoge uitzondering worden uitgeschreven, alleen..... moest ik dan wel €59,95 betalen anders zou er een deurwaarde op de stoep staan. Buiten dat de actie van €6,95 incompleet was, moet ik straks de nieuwe zending retourneren ( wederom verzend kosten betalen)
Ik moet zeggen een dure grap! en dan nog maar te zwijgen over de manier waarop men je aan een contract verbindt. Ik ben dus straks ongeveer € 72,00 kwijt en heb niets anders als ellende ontvangen.
schande! :evil:

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Roald H schreef:Over de manier waarop men je aan een contract verbindt. Ik ben dus straks ongeveer € 72,00 kwijt en heb niets anders als ellende ontvangen.
schande! :evil:
Was u akkoord gegaan met de voorwaarden en had u een proefpakket besteld?

peculio
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 sep 2014 15:09

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door peculio »

fabrikanten bedenken het ene na het andere afslankkuurtje.
Als men begint met minder te snacken en minder snoep dan scheelt dat al een hele hoop hoor!
Van 130kg naar 85kg zonder kuurtjes! Minder vreten en normaal gaan eten.

BiBette
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2014 22:19

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door BiBette »

Ook ik ben in het "gratis proefpakket" van Lemon Power Patch getrapt. Zelfs nadat ik er jaren geleden al een keer over gehoord had via een vriendin die soort gelijke producten had besteld en er een jaar aan vast zat, omdat ze zo stom was geweest niet de algemenevoorwaarden te lezen en ja ik trap er nu zelf met beide benen in. Het was impulsief tussen de bedrijven door dat ik dacht" ach baat het niet.." En kon natuurlijk zelf echt wel bedenken dat het medisch gezien niet mogelijk is via een pleister af te vallen...en toch...
Ook ik heb alle producten retour gestuurd maar heb ook te horen gekregen dat ik de €59,95 toch moet betalen. Ik heb de incasso gestorneerd en ben omdat ik mij zo stom en misleid voel niet van plan om te betalen. Via informeel advies heb ik gehoord dat ik dat ook niet moet doen en mij moet beroepen op valse nep referenties en het niet (kunnen) functioneren van het product. Maar heeft iemand al ervaring met het niet betalen? Is er al iemand die dit zo ver heeft laten komen tot de rechtbank?
Ik hoor het graag!

wiesjeD
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2015 13:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door wiesjeD »

Ik zit in dezelfde situatie en ben ook niet van plan te betalen, maar....
hoe is het afgelopen met iedereen die dit ook niet deed (betalen)?
En na de brief van het incasso kantoor?
Heel graag reakties!

wiesjeD
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2015 13:34

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door wiesjeD »

Bibette, hoe is het afgelopen?

Kimmiejjj
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2015 23:48

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Kimmiejjj »

Ik was er een paar maanden geleden ook ingetrapt, het pakketje helemaal vergeten tot er 59,95 van mijn rekening werd afgeschreven. Ik heb ze toen gebeld en gezegd dat ik nooit een pakketje heb ontvangen. Er werd toen gevraagd of ik een nieuwe toegestuurd wilde krijgen, maar daar heb ik voor bedankt vanwege de hoge kosten. Binnen een paar dagen hadden ze de 59,95 + de 6,95 teruggestort op mijn rekening! Misschien een tip voor de mensen die er niet vanaf komen...

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

Goedenmorgen
Ik ben er ook ingetuind maar dat was op 18-07-2014 en ik dacht dat ik er klaar mee was maar nu heb ik een brief van een incassobureau gehad, dat ik alsnog binnen 14 dagen moet betalen anders komen er incassokosten bij. Wat moet ik doen kan iemand mij adviseren, er is wel haast bij

Groetjes
Maria Adriana

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Maria Adriana schreef:Goedenmorgen
Ik ben er ook ingetuind maar dat was op 18-07-2014 en ik dacht dat ik er klaar mee was maar nu heb ik een brief van een incassobureau gehad, dat ik alsnog binnen 14 dagen moet betalen anders komen er incassokosten bij. Wat moet ik doen kan iemand mij adviseren, er is wel haast bij

Groetjes
Maria Adriana
Je had opgezegd? Je bent voorgelogen? Wat is de situatie nou precies?

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

Ik wil weten of je nu wel of niet alsnog moet betalen omdat ik een brief heb ontvangen van het incasso bureau en als je niet betaalt of er dan steeds boetes bijkomen, of dat je de deurwaarder aan de deur krijgt.


Groetjes
Maria Adriana

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door tenormin »

Maria Adriana schreef:Ik wil weten of je nu wel of niet alsnog moet betalen omdat ik een brief heb ontvangen van het incasso bureau en als je niet betaalt of er dan steeds boetes bijkomen, of dat je de deurwaarder aan de deur krijgt.


Groetjes
Maria Adriana
Maar als je in 2014 al dacht dat je er klaar mee was: alles juist gedaan, spullen teruggestuurd en geschreven (de 14 dagen bedenktijd destijds) dat je niets meer wilde? Want dat mis ik dan uit eerste bericht. Als je al je bewijs nog hebt (o.a. aantekenen is een prima bewijs - vaak dan - ) en je krijgt nu alsnog een incassobureau op je dak kun je al je papierwerk overleggen. Heb je alles op zijn beloop gelaten, tja, dan word het een ander verhaal.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Maria Adriana schreef:Ik wil weten of je nu wel of niet alsnog moet betalen omdat ik een brief heb ontvangen van het incasso bureau en als je niet betaalt of er dan steeds boetes bijkomen, of dat je de deurwaarder aan de deur krijgt.


Groetjes
Maria Adriana
Blijkbaar heb je mijn vorige bericht niet begrepen.

Om een zinnig antwoord te geven moeten we de hele situatie weten.

Ergo:
1. Is er een rechtsgeldige overeenkomst? Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen?
2. Heb je die dingen besteld? Heb je ze überhaupt teruggestuurd?
3. Heb je überhaupt opgezegd?
4. Heb je schriftelijk bewijs van deze zaken?

Als je dat allemaal maar gewoon hebt laten gaan en verder niets kunt aantonen of aanneembaar kunt maken moet je gewoon betalen.
Als je dan niet betaalt komen er inderdaad boetes, rente, deurwaarders, mogelijke rechtzaak en daarmee een heleboel extra kosten bij.

Maria Adriana
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 aug 2014 17:03

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Maria Adriana »

Er is geen rechtsgeldige overeenkomst ik heb alleen een proefpakket gehad
Via Facebook heb ik dacht ik een eenmalige machtiging afgegeven voor dat proefpakket, ik heb ze niet teruggestuurd omdat ik die geprobeerd heb.
Ik heb via email bericht gehad dat ik moest betalen die heb ik nog en ik heb hun een brief gestuurd die heb ik ook nog en daar nooit antwoord opgehad, tot vorige week via een incassobureau dat ik 59,95 moet betalen ik heb hun de brief gestuurd die ik aan Lemon Power Patch gestuurd had, dus verder maar weer afwachten wat ze zeggen
Maria Adriana

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Maria Adriana schreef:Er is geen rechtsgeldige overeenkomst ik heb alleen een proefpakket gehad
Via Facebook heb ik dacht ik een eenmalige machtiging afgegeven voor dat proefpakket, ik heb ze niet teruggestuurd omdat ik die geprobeerd heb.
En onderdeel van de overeenkomst (actievoorwaarden) was dat, als je het abonnement niet wilde afnemen, dat je ze dan moest terugsturen.
Maria Adriana schreef:Ik heb via email bericht gehad dat ik moest betalen die heb ik nog en ik heb hun een brief gestuurd die heb ik ook nog en daar nooit antwoord opgehad
Wat stond er in de brief?

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik raad u aan om de de zestig euro te storneren en een selectieve blokkade op hun rekening te plaatsen. Dit deel van de actievoorwaarden kunt u nietig verklaren c.q. vernietigen omdat dit tot de essentialia behoort. Bovendien horen de volledige kosten in het aanbod te staan. Die verzendkosten zijn dus ook onverschuldigd, mits u een koop op afstand hebt gesloten. Op dit laatste punt heb ik recentelijk nog een zaak gewonnen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door Julie4444 »

alfatrion schreef:Ik raad u aan om de de zestig euro te storneren en een selectieve blokkade op hun rekening te plaatsen. Dit deel van de actievoorwaarden kunt u nietig verklaren c.q. vernietigen omdat dit tot de essentialia behoort. Bovendien horen de volledige kosten in het aanbod te staan. Die verzendkosten zijn dus ook onverschuldigd, mits u een koop op afstand hebt gesloten. Op dit laatste punt heb ik recentelijk nog een zaak gewonnen.
Geldt dat dan ook als de vermeende overeenkomst bijna een jaar oud is?

Dat is bij deze user namelijk het geval. Denk dat het dus voor storneren een beetje laat is, als mevrouw had betaald. Klinkt meer alsof ze dat nog niet heeft gedaan en dat daarom een incassoboer is ingeschakeld.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door tenormin »

Dacht dat daar 56 dagen voor stond. Pin me er niet helemaal op vast. Dus da's een beetje laat, dat advies van storneren.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Ervaringen met Lemon Power Patch

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ja, ik zie geen aanleiding om van rechtsverwerking uit te gaan. De wetswijziging is van 13 juni 2014. En een MOI melding kan tot 13 maanden na de afschrijving.

Gesloten