LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
regturvl
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2011 16:46

Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door regturvl »

Vandaag ging bij de AH in de verkoop de Siemens Espresso-apparaat TK529NL voor € 199 in de Garage Sale, mooie aktie, mooi prijsje dus ik wou dit apparaat graag aanschaffen.

Ik om 8:00 uur in de ochtend achter mijn pc om het apparaat te bestellen, tot mijn verbazing kon ik het artikel niet selecteren, wellicht gaat om 9:00 deze aktie in, maar nee hoor om 9:00 uur kon ik weer niks selecteren, ik ben gaan bellen met de klantenservice, daarop krijg ik een bandje te horen dat vanwege een technisch probleem de artikelen nog niet online gezet konden worden maar er werd de klant geadviseerd om de site in de gaten te houden, ik vandaag op mijn werk (continu) de site in de gaten houden staat er ineens een rode balk door het plaatje met: Helaas uitverkocht! Er is geen 1 apparaat in de verkoop geweest op de site! Ik heb ook een aantal filialen gebeld en tot mijn verbazing werden er per filiaal maar 2 machines geleverd, ik neem aan als je hiervoor groots reclame voor maakt je ook genoeg apparaten inkoopt, wat een slechte aktie AH!
Kortom gewoon een goedkoop lokkertje van AH.....

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Zeg, kunnen we hiervoor geen algemeen topic hebben? Elke keer nieuwe topics aanmaken voor "HUIL, ik voel me bedonderd" schiet niet echt op.

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door anita1971 »

Gewoon even naar Albert Heijn gaan en er daar 1 kopen????

regturvl
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2011 16:46

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door regturvl »

anita1971 schreef:Gewoon even naar Albert Heijn gaan en er daar 1 kopen????
Ik heb ook een aantal filialen gebeld en tot mijn verbazing werden er per filiaal maar 2 machines geleverd..

Heeft ook niet echt veel nut.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik weet niet eens iets van een garage sale af, heb schijnbaar de reclame niet gehad. Ben ik nou dubbel bedonderd? :shock: :lol:

regturvl
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2011 16:46

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door regturvl »

witte angora schreef:Ik weet niet eens iets van een garage sale af, heb schijnbaar de reclame niet gehad. Ben ik nou dubbel bedonderd? :shock: :lol:
Yep, het is jammer maar het is zo...

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef:Ik weet niet eens iets van een garage sale af, heb schijnbaar de reclame niet gehad. Ben ik nou dubbel bedonderd? :shock: :lol:
Ik ben naar AH geweest, heb gezocht, maar geen garage gevonden. :lol:

carlala
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:39

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door carlala »

:D Blij jullie mede te kunnen delen dat de BCC ze ook heeft de Siemens Espresso-apparaat TK529NL voor 199,- vandaag gekocht uit frustratie :evil:
omdat ze om 8.30 uur al UITVERKOCHT waren :?: ik zit nu dus een lekker bakkie te drinken :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door nevermind »

carlala schreef::D Blij jullie mede te kunnen delen dat de BCC ze ook heeft de Siemens Espresso-apparaat TK529NL voor 199,- vandaag gekocht uit frustratie :evil:
omdat ze om 8.30 uur al UITVERKOCHT waren :?: ik zit nu dus een lekker bakkie te drinken :lol:

In jouw plaats was ik ook gefrustreerd. :wink:

rbn01
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2011 10:56

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door rbn01 »

Mijn vrouw stond voor openingstijd bij de AH. Reclame was volgens de medewerkers reeds gereserveerd??? Elk filiaal zou maar 2 machines tot zijn/haar beschikking hebben gekregen.

De gehele morgen was het niet mogelijk de Siemens Koffiezetapparaat te bestellen via internet. Het apparaat kon niet worden toegevoegd aan de winkelwagen en later, tegen de middag, was hij reeds uitverkocht.

Een klacht gestuurd naar AH waarin door een medewerker het volgende matige antwoord wordt gegeven:

Wij vinden het heel vervelend dat er in uw winkel op dit tijdstip al geen voorraad meer was. Ondanks dat de voorraad per winkel beperkt was is dit natuurlijk niet de bedoeling geweest. Helaas moeten wij u echter ook aangeven dat de Siemens koffieautomaat inmiddels overal uitverkocht is. Het spijt ons dat wij u niet verder kunnen helpen.
Uw opmerkingen zijn ook doorgegeven aan de verantwoordelijke inkopers.


Er wordt niet ingegaan op het feit dat bij/voor openingstijd de voorraad al niet meer aanwezig was door gedane reserveringen. (eigen personeel???)

De schuld wordt in de schoenen geschoven van de inkopers terwijl zij mijn inziens niet deze marketingstrategie uitzetten en alleen maar uitvoerend functioneren.

Ik heb alle begrip voor een op=op actie echter als er niet via internet besteld kan worden en voor openingstijd blijkt alles reeds uitverkocht dan is dit pure misleiding.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door plumber »

Raad iedereen af iets uit die garage te kopen.
Ze zijn geen lid van de BOVAG dus geen garantie. :)

Mar1805
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2011 11:46

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door Mar1805 »

Ook ik was maandagmorgen om 5 minuten over 8 bij een AH filiaal in Venlo.
Aangezien ze ook daar maar 2 koffie apparaten gehad hebben ging de laatste net aan mn neus voorbij.
Daarna nog bij 2 andere vestigingen geweest maar geen apparaat kunnen bemachtigen.
Wel werd op 2 plaatsen mn telefoonnummer genoteerd, maar ik heb de hoop al laten varen...
Jammer, een slechte zet van AH! :(

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

witte angora schreef:Ik weet niet eens iets van een garage sale af, heb schijnbaar de reclame niet gehad. Ben ik nou dubbel bedonderd? :shock: :lol:
Ik heb er wel van gehoord, maar die lui van AH bieden niks aan wat ik wil hebben. Dan ben ik toch zeker ook wel opgelicht? We hebben als consument toch het recht om alles te kunnen kopen wat we willen.....

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door denny009 »

Aanstaande vrijdag hebben ze een Samsung Led TV voor "slechts" 159 euro. Ik heb al zo'n ding op m'n slaapkamer, dus weet wel dat hij goed is.

Ik ben echter wel benieuwd in hoeverre ze beschikbaar zijn. Ik ga rond 7:45 voor de deur staan bij een AH XL, echter heb ik weinig hoop. Ik had even gebeld met de klantenservice om te vragen hoeveel er dit keer per filiaal verstuurd worden. Geen idee meneer, ik: ok, dus ik moet dan maar op de gok, ja, daar komt het wel op neer. :roll:

Ik vroeg ook nog of het personeel ook mee mocht doen met de actie, ja dat klopt, dus als elk filiaal er maar 2 krijgt, is de kans erg klein dat je er nog 1 kunt scoren. Op goed geluk vrijdag dus naar de AH.

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door denny009 »

Ik heb nog een LED TV kunnen scoren. Ik ben gisteren nog even langs het betreffende filiaal geweest voor vooronderzoek (waar ze zouden liggen in de winkel). Toen ik het vroeg zeiden meerdere medewerkers in de winkel dat ik er wel 1 kon reserveren (ik zo, huh kan dat dan?, ja hoor dat kan).

De dame achter de servicebalie zou er wel 1tje voor mij reserveren. Ik zo, dat kan toch helemaal niet, jawel hoor, dus had ze m'n naam en tel. nr. opgeschreven. Ik kwam vanochtend om 8:15 bij de AH en jawel, ze had er nog 1 voor me achter gehouden, echt goede service. Ze gaf wel aan dat het inderdaad toch niet mocht en ze op d'r donder had gekregen van d'r baas. Er waren ook maar 4 TV's voor een AH XL filiaal, waarvan dus 1 voor mij en volgens haar lagen de mensen ook voor de deur en waren ze dus zo uitverkocht.

roos10
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2012 13:45

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door roos10 »

Bij ons plaatselijk filiaal stonden de artikelen zelfs nog op zaterdag, meteen bij de ingang, dus heb niet hoeven te zoeken.
Waarschijnlijk is dit nogal verschillend per filiaal als ik de negatieve reactie's lees.

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: Garage Sale Albert Heijn, wat een blamage!

Ongelezen bericht door tufima »

Op zowel vrijdag als zaterdag waren er in 2 verschillende fillialen nog voldoende Sony fototoestellen beschikbaar...

TV's is wellicht wat lastiger gezien het formaat (niet op gelet of ze die nog hadden).

Gesloten