LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen AEG CASHBACK EN ICI PARIS XL bon na aankoop.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
angelsinthesky
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2015 12:19

Geen AEG CASHBACK EN ICI PARIS XL bon na aankoop.

Ongelezen bericht door angelsinthesky »

Ik wil bij deze aandacht vragen voor Reclames van AEG die bij hun leveranciers(de winkels/webwinkels die namens hun hun producten verkopen) volgens AEG niet zouden bestaan of kloppen, als je er gebruik van wilt maken, een actie was na aankoop zelfs van de webshop verwijdert, waar ik hem kocht, helaas had ik er geen screenshot van gemaakt.

Ik heb AEG Nederland en Belgie benadert omdat ik via een webwinkel in Belgie had besteld, die ook een Nederlandse nl/home heeft, en gratis ook in heel Nederland levert.

De was/droog combinatie die ik had gekocht was 100 euro goedkoper, dan de goedkoopste aanbieder in Nederland, daarnaast stond bij deze ook de 100 euro cashback actie, plus 100 euro ICI PARIS XL parfum bon.

De actie zou volgens mij tot eind december gelden, dus ik had geen haast, en maakte na een paar weken een account aan op AEG in belgie, want daar was de actie gevestigd, terwijl de ICI PARIS XL actie ook voor dezelfde machine in Nederland geld. Na registratie was/droog combinatie zou ik binnen 14 dagen een bon ontvangen, echter kreeg ik daarna een bericht toen ik naar de cashback vroeg, dat hun geen cashback actie hebben, en ook geen ICI PARIS XL actie hadden, dus ik krijg helemaal niks?

Ik legde uit dat die actie bij een webshop stond in Belgie, hun reactie daar op was daar doen wij niks mee, dan zou die webshop niet kloppen en is niet ons probleem.

Na klagen en dreigen, met media aandacht te zoeken, en nog meer bewijs van acties, die ook bij andere webshops zijn te hebben gestuurd, kreeg ik een reactie, dat als ik de bon stuur, ze er naar zullen kijken, terwijl er eerst geen acties bekend waren, de bon hebben ze, en sinds gister middag heb ik nog geen reactie.

Ik vind het raar, dat je reclame maakt in 2 landen, waarvan Nederland zelfs op tv is gezien door mij, dat je na registratie en email/service contact een reactie krijgt, eerst van wij kennen geen van deze actie's, en erg vreemd, dat je zoveel moeite moet doen, om je actie product te krijgen, en de cashback op eens niet bestond.

De winkel had aangegeven dat de cashback voor alleen Belgie geld, ik heb hem via Belgie gekocht, maar dan moet je ook een belgisch rekening nummer hebben, ik snap al die rare regeltjes niet, het is alsof je eerst gelokt word, staat nergens uitleg erbij van deze regels, als je hem koopt, en zodra je er aanspraak op wilt maken, dan word alles je uitgelegd, na meerdere keren vragen.

Waarom is de actie niet voor iedereen, je wilt toch verkopen of niet?

Ze doen er alles aan om niks te geven van de actie!

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen AEG CASHBACK EN ICI PARIS XL bon na aankoop.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het is nu misschien nog niet opgevallen, maar België is geen Nederland. Ook al verkoopt een webwinkel in meerdere landen, als u in België koopt zit u vast aan de Belgische voorwaarden. Cashback kan niet op een buitenlandse rekening gestort worden. Ook voor eventuele garantie zou u in België moeten aankloppen. Overigens ken ik geen enkele webshop die ook in Nederland zit, die vanuit het buitenland hier zou leveren.
Ieder land maakt zijn eigen acties en heeft zijn eigen regels. Dat u niet naar de regels wilt kijken en ze niet snapt heeft niets met de verkoper te maken. U probeert een extra voordeeltje te krijgen, maar dat is niet gelukt.

Overigens heeft Nederland dezelfde actie met AEG. Moet u wel een apparaat kopen die meedoet met de actie bij een erkende dealer. Zie ook https://www.aeg.nl/local/promotions/ici-paris-xl-2017/. Maar ja, u wilt natuurlijk het goedkoopste van het goedkoopste met alle voordelen van de dure. Zo werkt het helaas niet.

Gesloten