Graag jullie mening over folderen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door Lowieze »

J. Deltoer schreef:
04 okt 2023 06:47
Wat vind je van de geopperde suggestie om speciaal voor boomers ook stamppotten te gaan verkopen? Misschien gat in de markt...?
Dan zou het handig zijn om eerst eens te specificeren wie er onder boomers vallen :D. Daar verschillen de meningen namelijk nogal over.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Geen idee. Ik kaats deze vraag door naar meneer Wolters.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door witte angora »

Dagkoers schreef:
04 okt 2023 01:08
Wij zijn best duur ik denk dat het daardoor komt, 1 van de 5 restaurants in de buurt heeft all you can eat!
Best kans dat daar het probleem ligt. Ik ken de bevolkingssamenstelling niet. Kan dus niet zeggen of er veel armoedzaaiers wonen of veel mensen met geld te veel. De laatste groep zal, denk ik, niks thuis laten bezorgen. Die gaan eten in het restauràànt. En de armere luitjes, die gaan voor goedkoop. Dat ze de volgende dag met een buikgriep zitten, dat kan iedereen overkomen, nietwaar?

Dan wordt het de vraag welke doelgroep jullie willen bedienen, en op wat voor manier. Misschien is shushi-stamppot voor de boomers helemaal niet zo'n gek idee. Rwolters is bij deze gelijk uitgenodigd om te ervaren hoe zijn levensavond er uit gaat zien.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Bedankt allemaal voor jullie antwoord.
Ik vind Schiedam best een arme stad.
Ik weet dat de afdeling schuldhulpverlening aan het uitbreiden is en dat ze het erg druk hebben.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ron5300 schreef:
03 okt 2023 14:26
Om de nee nee brievenbussen te omzeilen zet je links boven in 'aan de bewoner(s) van dit adres' want is het dan geen reclamefolder meer maar direct mail met een verwijzing naar het restaurant.
Wordt tijd dat dit ook onder de nee/nee sticker valt.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door Jablan »

Dagkoers schreef:
04 okt 2023 12:03
Ik vind Schiedam best een arme stad.
Ik weet dat de afdeling schuldhulpverlening aan het uitbreiden is en dat ze het erg druk hebben.
CBS Inkomen per wijk en gemeente
Op deze pagina staat een link naar een excelbestand. Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam zitten gemiddeld rond de 26.000 euro per jaar (persoonlijk inkomen 2020), wel met duidelijke uitschieters naar beneden en minder naar boven.

Tip: Als er wordt gefolderd, dan in de wijken met het hoogste gemiddelde inkomen.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Graag jullie mening over folderen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Toch even een vraagje aan Dagkoers: Wat gaat u met de antwoorden in het forum doen?
Gaat u aan uw chef vragen om dit topic te lezen?
Hebben ze u gevraagd mee tedenken?

Plaats reactie