Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Dan zal die temperatuur stijging van de aarde nog wel enkele graden hoger uitvallen.
Maar we hoeven tenminste geen fossiele brandstoffen meer te verbranden door dit wondermiddel.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach ja, al verkoop je er maar één, je hebt toch al een dikke vette winst. Er zijn er altijd een paar met geld teveel, of die denken: 'baat het niet dan schaadt het niet . Voorraad hoef je niet te hebben, het komt toch uit China.

Drop drop, der boven op, gaan met die banaan, er kraait toch geen haan.
En als de haan dan toch kraaien gaat
is het omdat het lachen vergaat.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Heb je dan op school niet op zitten letten, als je moet vragen of dat kan?

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vond het filmpje in de link van JohanLL wel verhelderend. Maar zelfs als luchtverfrisser op het dashboard geplakt (o, gruwel; geplakt!) lijkt het me niks. Niet allees is het volstrekt onnodig, maar al die zinloze beweging in je blikveld! Ik zou er tureluurs van worden.

Gondela
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2023 19:22

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Gondela »

Herbaltops zegt Nederlands product, binnen 1 a 2 dage thuis. Dus niet. Komt bedrijf Slimrene ook kijken. Vervolgens na 14 dagen nog niks. PayPal Pal ingelicht, bedrag bevroren. Ik had een gezinspakket van 3 stuks voor € 54,97. Prompt krijg ik bericht uit HongKong van good healthyway, met excuses, maar het pakket was intussen opgestuurd. Track en Trace aanwezig. Ik zou 20% korting krijgen, maar dan moest ik het geschil bij PayPal Pall beëindigen. Heb ik gedaan. Ze hebben het volledige bedrag afgetrokken, zonder 20% korting. Het geld was binnen, de dingen zijn gearriveerd, maar werken voor geen meter. Alle mails worden geweigerd, er is totaal geen contact meer m9gelijk. Dan maar een mail naar Slimrene. Bestaat niet eens. Zijn niet te bereiken. Pure oplichterij.
Mijn vriendin heeft het beter aangepakt. Die van haar doen het ook niet. Zij had gekozen voor achteraf betalen met Karna. Zij betaalt dus niet, ook zij krijgt geen contact.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik moet toch wel zeggen dat ik begin te denken dat ik verantwoordelijk ben voor de volledige opwarming van de aarde nu ik 2 van de 3 KMV op het balkon heb moeten zetten. Het werd binnen gewoon te warm.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, ik zit eigenlijk aan een heel ander systeem te denken. De warmtekringloop van WA. Niet van die andere WA, maar van de kater WA. Geef ik het gelijk maar een naam ook.

Kijk, het zit zo. Als het hier winter is, hebben wij het koud. En in Afrika hebben ze het warm, want daar is het op hetzelfde moment zomer. Toch? En dat is eigenlijk wereldwijd zo. In Rusland hebben ze het tegelijkertijd met ons koud En in de Indische Oceaan liggen ze te bakken. En een half jaar later is het andersom. Dan zitten we hier te puffen, en in Afrika lopen ze in dikke jassen omdat ze het zo koud hebben.

Daar moet je volgens mij wat mee kunnen.

Wat je eigenlijk zou moeten doen, als het hier winter is, is de warmte in Afrika hierheen brengen. En als het hier zomer is, en daar winter, dan andersom. Dat kan heel makkelijk via grote buizen. Uiteraard niet over land, dat is geen gezicht. Maar in de zee is er plek zat, een buisje meer of minder valt niemand op omdat je het toch niet ziet.

Het grote voordeel is dat er nergens meer verwarming nodig is. Dus niemand heeft nog gas of steenkool of bruinkool nodig om de huizen te verwarmen. We gebruiken gewoon de warmte van de andere kant van de wereld. Dus dat scheelt bakkenvol CO2-uitstoot. Hebben we meteen wat ruimte om extra huizen te bouwen en zo.

Nou, wie gaat het eens voorstellen bij meneer Wilders? Moet je er wel bij zeggen dat het 'de warmtekringloop van WA' heet. :D

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Je kunt ook zonnepanelen diagonaal verbinden.
Als het in het noorden zomer is, heeft het zuiden winter.
En dan schuin, zodat je over dag nacht grens gaat. Dus bijvoorbeeld Europa krijgt stroom van Zuid Amerika en omgekeerd.
Afrika krijgt stroom van Noord Amerika en omgekeerd.
Zomer en winter, dag en nacht, altijd ergens veel stroom uit zonnepanelen.
Zo kruiseling kabels over de hele planeet.
Als er geen oorlog meer is.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Methusalah »

Gondela schreef:
27 nov 2023 19:38
Herbaltops zegt Nederlands product, binnen 1 a 2 dage thuis. Dus niet. Komt bedrijf Slimrene ook kijken. Vervolgens na 14 dagen nog niks. PayPal Pal ingelicht, bedrag bevroren. Ik had een gezinspakket van 3 stuks voor € 54,97. Prompt krijg ik bericht uit HongKong van good healthyway, met excuses, maar het pakket was intussen opgestuurd. Track en Trace aanwezig. Ik zou 20% korting krijgen, maar dan moest ik het geschil bij PayPal Pall beëindigen. Heb ik gedaan. Ze hebben het volledige bedrag afgetrokken, zonder 20% korting. Het geld was binnen, de dingen zijn gearriveerd, maar werken voor geen meter. Alle mails worden geweigerd, er is totaal geen contact meer m9gelijk. Dan maar een mail naar Slimrene. Bestaat niet eens. Zijn niet te bereiken. Pure oplichterij.
Mijn vriendin heeft het beter aangepakt. Die van haar doen het ook niet. Zij had gekozen voor achteraf betalen met Karna. Zij betaalt dus niet, ook zij krijgt geen contact.

Serieuze vraag als wat jij schrijft serieus is. Waarom heb je dit in hemelsnaam besteld? Wat ging er door je hoofd heen?
Laatst gewijzigd door Methusalah op 28 nov 2023 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gondela schreef:
27 nov 2023 19:38
... maar werken voor geen meter...
... Alle mails worden geweigerd...
... er is totaal geen contact meer m9gelijk...
... Bestaat niet eens...
... Zijn niet te bereiken...
.... Pure oplichterij....
... Die van haar doen het ook niet....
Staat er nu werkelijk iets in dit rijtje waar je verbaasd over bent...?

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
28 nov 2023 09:21
Gondela schreef:
27 nov 2023 19:38
... maar werken voor geen meter...
... Alle mails worden geweigerd...
... er is totaal geen contact meer m9gelijk...
... Bestaat niet eens...
... Zijn niet te bereiken...
.... Pure oplichterij....
... Die van haar doen het ook niet....
Staat er nu werkelijk iets in dit rijtje waar je verbaasd over bent...?
Nou... de vraag stellen is hem beantwoorden denk ik...

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
28 nov 2023 09:43
Nou... de vraag stellen is hem beantwoorden denk ik...
Het was inderdaad een nogal retorische vraag :wink:

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

JohanLL schreef:
26 nov 2023 20:15
Ali verkoopt ze ook als luchtverfrisser voor 32 cent, oftewel oplichters kopen grote partijen hiervan en verkopen het met grote winsten door als verwarming. :oops:

https://nl.aliexpress.com/item/1005005439448801.html
Levertijd enkele weken, ze kopen niet eens in gewoon elke order per stuk via ALI, 0% voorraad 0% risico 100% cashen

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Gondela schreef:
27 nov 2023 19:38
Mijn vriendin heeft het beter aangepakt. Die van haar doen het ook niet. Zij had gekozen voor achteraf betalen met Karna. Zij betaalt dus niet, ook zij krijgt geen contact.
Uw vriendin moet heel rap Klarna informeren dat er een geschil is met de leverancier en dat ze niet wil betalen.
Anders zal Klarna gegarandeerd een incassobureau inschakelen met veel extra kosten voor uw vriendin.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Schijnbaar gouden handel´´ weer een verkoper er bij op FB

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ach we hadden afgelopen jaar die mini verdampings "airco's" die met een paar Watt verbruik de hele kamer koel konden houden.
Zo komen er elk seizoen wel weer nieuwe "geniale uitvindingen" op Aliexpress die veel beloven maar gewoon niet werken.
Op Shopify even een gelikte webshop maken, standaard algemene voorwaarden van internet downloaden (wie toch bijna niemand doorleest maar staat wel leuk op de site), paar leuke (meestal niet werkende icoontjes van creditcard maatschappijen erop, domijnnaam registreren en voor een paar tientjes heb je een dropship webshop en cashen.
Als je dan de registratie ook nog even via een anonieme registrar laat lopen kan niemand je hiermee pakken.
Als na een paar maanden de opbrengst opdroogd begin he gewoon weer van voor af aan.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En zo is mijn nieuwe verdienmodel geboren, thanks voor de tips. Iemand hier die interesse heeft in een op nanotechnologie gebaseerde, dermatologisch geteste en extreem zuinige airco die kan verwarmen en koelen met 1kwh per dag?

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geeft u nog korting als je er meer dan een neemt?

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Eigenlijk had ik mijn tips moeten verkopen als thuiscursus Dropshipping, hoe wordt ik snel rijk. Maar ja waarschijnlijk ben ik te eerlijk. Ik hou van handelen maar dan wel op een eerlijke manier.
Dat idee met een cursus, dat is niet uniek, op internet staan verschillende cursussen te koop van zelf benoemde dropship miljonairs.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Kinetische moleculaire verwarming: wie heeft hier ervaring mee?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

juliomariner schreef:
28 nov 2023 13:50
Gondela schreef:
27 nov 2023 19:38
Mijn vriendin heeft het beter aangepakt. Die van haar doen het ook niet. Zij had gekozen voor achteraf betalen met Karna. Zij betaalt dus niet, ook zij krijgt geen contact.
Uw vriendin moet heel rap Klarna informeren dat er een geschil is met de leverancier en dat ze niet wil betalen.
Anders zal Klarna gegarandeerd een incassobureau inschakelen met veel extra kosten voor uw vriendin.
Retorische vraag, als je denkt dat die onzin werkt, zou je dan misschien ook denken dat je niet hoeft te betalen als het niet werkt? Het lijkt me duidelijk dat deze dingen vooral gekocht worden door de dagkoersen van deze wereld…..

Plaats reactie