Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
E67
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2021 16:33

Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door E67 »

Onlangs bestelde ik bij Rituals een aantal producten met een kortingscode (15% korting). Er bleek ook een online outletshop te zijn, dus na enig kijken plaatste ik er nog een lipgloss met 50% korting (4,45 ipv 8,90) bij in het boodschappenmandje. Ik verwachtte niet ook nog over de lipgloss 15% korting te krijgen, aangezien ik daarvoor al 50% korting had gekregen in de outletshop. Wat ik echter helemaal niet verwachtte is dat de prijs voor de lipgloss na het invoeren van de kortingscode weer op 8,90 zou springen en dat ik dan daarover 15% korting zou krijgen. Zo werd de lipgloss ineens weer ruim 3 euro duurder. Dat is geen mega-bedrag natuurlijk maar ik voelde mij toch sterk benadeeld door Rituals en heb uiteraard de lipgloss weer uit mijn mandje verwijderd. Er wordt toch voldoende geld verdiend bij Rituals om dit soort fratsen niet te hoeven uithalen? Bepaald niet netjes! Ik heb uiteraard mijn beklag hierover gedaan bij Rituals maar zij verwijzen naar de actievoorwaarden waar dit kennelijk in is opgenomen. Ik heb ze er maar niet op nageslagen ...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door sjohie »

U heeft het product uit het digitale mandje verwijderd, dus ik zie dat benadelen, zelfs "sterke benadelen" niet zo. En het is ook niet ongebruikelijk dat een kortingscode niet gebruikt kan worden met overige aanbiedingen volgens mij.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door Sira »

Verschillende kortingen gaan nooit samen. Het is altijd of/of.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

U kunt los van de vorige betstelling de lipgloss bestellen, met 50% korting - of moet u dan verzendkosten betalen?
Gewoon naar een winkel gaan en daar lipgloss kopen kan ook

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door D34M0N »

@TS:
Wat zeiden ze toen je contact met ze opnam?

De eerste stap om een probleem op te lossen is contact opnemen met de andere partij. Als de andere partij niet op de hoogte is van jouw probleem, dan kunnen ze jou ook moeilijk helpen.

Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software achter de website. Best kans dat ze daar niet van op de hoogte zijn.

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Meestal komt de code op het moment van betalen. Dat geven ze ook aan. Je moet een account bij het bedrijf hebben en de code krijg je niet als gast.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door Sira »

D34M0N schreef:
12 okt 2021 22:02
@TS:
Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software achter de website. Best kans dat ze daar niet van op de hoogte zijn.
E67 wilde gebruik maken van 2 kortingcodes in één bestelling en dat kan nooit.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door Dirkie »

E67 schreef:
11 okt 2021 16:46
Er wordt toch voldoende geld verdiend bij Rituals om dit soort fratsen niet te hoeven uithalen? Bepaald niet netjes! Ik heb uiteraard mijn beklag hierover gedaan bij Rituals maar zij verwijzen naar de actievoorwaarden waar dit kennelijk in is opgenomen. Ik heb ze er maar niet op nageslagen ...
De enige vraag uit uw bijdrage heb ik even vet overgenomen. En daar kan ik helaas geen antwoord op geven.
Wat ik niet snap is dat zij u netjes verwijzen naar de voorwaarden die U vervolgens niet leest. Daar kunt U vinden hoe deze kortings actie werkt neem ik aan. Ik weet dat niet zeker omdat ik deze niet voor U ga lezen :mrgreen:
Als U deze gelezen had dan had U zich waarschijnlijk ook niet te hoeven registreren op dit form om daar Uw verhaal te doen denk ik.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?

Ongelezen bericht door Dirkie »

D34M0N schreef:
12 okt 2021 22:02
@TS:
Wat zeiden ze toen je contact met ze opnam?

De eerste stap om een probleem op te lossen is contact opnemen met de andere partij. Als de andere partij niet op de hoogte is van jouw probleem, dan kunnen ze jou ook moeilijk helpen.

Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software achter de website. Best kans dat ze daar niet van op de hoogte zijn.
Hier heeft TS zelf het antwoord al op gegeven in het hele verhaal
Ik heb uiteraard mijn beklag hierover gedaan bij Rituals maar zij verwijzen naar de actievoorwaarden waar dit kennelijk in is opgenomen. Ik heb ze er maar niet op nageslagen ...
alleen is daar niets mee gedaan anders dan hier een topic starten.

Gesloten