LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plus Boodschappenpakket 2019

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Plus Boodschappenpakket 2019

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
20 dec 2019 11:41
Wat u doet is uw keuze, wat ik doe de mijne.
Dat is natuurlijk ook zo. Het is ook geen verplichting om overtuigend te zijn. Ik vind het alleen zonde om je een goed verdedigbaar standpunt te zien in nemen en dat vervolgens verloren te zien gaan omdat je met onverenigbare argumenten komt aanzetten.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Plus Boodschappenpakket 2019

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Heremetijd. Het gaat over een doosje boodschappen.

jonis
Berichten: 2756
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Plus Boodschappenpakket 2019

Ongelezen bericht door jonis »

Had ik gedacht het pluspakket nog makkelijk te kunnen halen krijg ik 3 dozen van het kerstpakket.
Misschien nog wat toiletpapier inslaan voor het hele volgende jaar.

Wipneus
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:58

Re: Plus Boodschappenpakket 2019

Ongelezen bericht door Wipneus »

Hier reageren alleen maar mensen die niet uitzoeken hoe het precies in elkaar zit. Zij zeggen maar maar wat en is nergens op gebaseerd maar alleen om meer reacties te geven. Ik heb toen het pakket met spullen laten controleren op de prijzen voor de artikelen die erin zaten. Geef je iets aan op deze site en dan zitten de mensen te zeuren van dat hoef je toch niet of dit of dat.
Er zitten 18 artikelen in en dit had als waarde € 45,04 exclusief de 0,5 liter sourcy die later volgens Plus € 1,19 zou kosten, wat me iets teveel lijkt, maar goed, er zit dus minder in als op de doos (boodschappen) staat. Nu zullen wel er weer mensen die hier op reageren, maar die 6 euro voor gratis bezorging dan en die uitjes (exclusief ivm sponsors) die erbij zitten. Plus maakt het pakket zelf met hun sponsors die graag willen meedoen aan het pakket. Zie hun eigen reclame hiervan !!
Die onzin van je kan langer sparen heeft er niks mee te maken. En je kan het ook aan de voedselbank geven, die actie is hier elk jaar in de Plus vlak voor kerst en daar geef ik dan gewoon etenswaar aan voor de minder bedeelden.

ps. ik krijg als ik me voor een topic aanmeld geen reacties te zien behalve als ik zelf ben ingelogd ongeacht dat er een vinkje bij informeer me bij nieuwe reacties. Vandaar dat ik nu pas reageer.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Plus Boodschappenpakket 2019

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wipneus schreef:
02 jan 2020 19:57
Hier reageren alleen maar mensen die niet uitzoeken hoe het precies in elkaar zit. Zij zeggen maar maar wat en is nergens op gebaseerd maar alleen om meer reacties te geven.
Kunt u eens voorbeelden geven.
Wipneus schreef:
02 jan 2020 19:57
Ik heb toen het pakket met spullen laten controleren op de prijzen voor de artikelen die erin zaten. Geef je iets aan op deze site en dan zitten de mensen te zeuren van dat hoef je toch niet of dit of dat.
Er zitten 18 artikelen in en dit had als waarde € 45,04 exclusief de 0,5 liter sourcy die later volgens Plus € 1,19 zou kosten, wat me iets teveel lijkt, maar goed, er zit dus minder in als op de doos (boodschappen) staat.
Prijzen fluctueren. Wat de boodschappen nu kosten zegt niets over het begin of einde van de actie.
Wipneus schreef:
02 jan 2020 19:57
Die onzin van je kan langer sparen heeft er niks mee te maken. En je kan het ook aan de voedselbank geven, die actie is hier elk jaar in de Plus vlak voor kerst en daar geef ik dan gewoon etenswaar aan voor de minder bedeelden.
Heel fideel van u. Maar waarom is het onzin dat je langer kan sparen? In vergelijking met andere jaren is de duur even lang. Enkel afgelopen jaar is eenmalig een kortere spaarperiode geweest.

Gesloten