LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speciale savers gratis bril plus 40%korting

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jellesbode
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 nov 2006 18:06

Speciale savers gratis bril plus 40%korting

Ongelezen bericht door jellesbode »

Ik zie steeds reclame van specsavers over gratis bril. Nu hebben ze ook nog 40% korting als je 50+ bent. Ik krijg dus geld plus een bril. Of ze weten het zelf niet meer.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Speciale savers gratis bril plus 40%korting

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Brilmontuur is gratis
Glazen moet je betalen

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Speciale savers gratis bril plus 40%korting

Ongelezen bericht door BreejKC »

En onder iedere reclame-uiting staat: Lees de voorwaarden. Die zou ik eerst maar eens goed doornemen.

Specsavers en al hun medewerkers leven echt niet van de lucht en ook al die tv-reclames en filmpjes moeten ergens van betaald worden. U als klant zal daar zeker een klein deel van moeten betalen.

En ook bij de reclame-uitingen van Specsavers geldt: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het niet waar. Ergens zit er dus een adder onder het groene gras van Specsavers.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Speciale savers gratis bril plus 40%korting

Ongelezen bericht door renewouters »

BreejKC schreef:En onder iedere reclame-uiting staat: Lees de voorwaarden. Die zou ik eerst maar eens goed doornemen.

Specsavers en al hun medewerkers leven echt niet van de lucht en ook al die tv-reclames en filmpjes moeten ergens van betaald worden. U als klant zal daar zeker een klein deel van moeten betalen.

En ook bij de reclame-uitingen van Specsavers geldt: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het niet waar. Ergens zit er dus een adder onder het groene gras van Specsavers.
Ik ga het niet opzoeken maar ik gok dat ook in dit geval acties niet te combineren zijn. Dus helemaal geen adder, maar eigenlijk wel gewoon logisch dat je niet zomaar alle campagnes kan combineren en optellen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Speciale savers gratis bril plus 40%korting

Ongelezen bericht door mahadma »

Je krijg 40% korting over 0 euro, reken maar uit wat je nu krijgt.

Gesloten