LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tandenborstel aktie AD

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Ha,Ha.....Hebben hier meer mensen aan meegedaan? En hebben ze de tandenborstel voor hun kind/kleinkind gekregen? Het was te mooi om waar te zijn.

Men moest zich aanmelden voor 25 september 2011. Dit is door ons gedaan, want ja...onze kleinzoon wilde wel zo'n Piet Pieraat Tandenborstel. We kregen ook per omgaande een reserveringsbon terug. Maar, ondanks dat we de bon met de gespaarde zegels begin oktober opstuurde, geen Piet Pieraat tandenborstel.
Halverwege november maar eens gemaild naar AD en nadat wij onze reserveringsbon als bewijs ook meemailde, kregen we als antwoord, dat de tandenborstels op dat moment werden verzonden, zeker voor 5 december lag onze tandenborstel in de bus.

En nu..."Helaas zijn er door de grote belangstelling....niet voldoende Piet Pieraat tandenborstels beschikbaar.!"We sturen u een DVD van kabouter Plop. :(

Oké??? :wink:
Nu ken ik iemand die ook voor 25 september reserveerde maar vergat aan te vinken bij Piet Piraat.Wel extra opzetborsteltjes tegen betaling gelijk mee bestelde.

En deze mevrouw krijgt de volgende brief:
"Omdat u niet heeft gereserveerd is het niet mogelijk u de gratis tandenborstel toe te sturen!"
Oh....als ze de reservering goed had gedaan, had ze dan wel de tandenborstel gekregen??????
En, ach..... ook zij krijgt een DVD van kabouter Plop. :lol:
En geen woord over de bestelde opzetborsteltjes! :D
Ik, persoonlijk, denk dat al die akties van Het AD een wassen neus zijn.
Want men reserveert toch niet voor niets voor 25 september, dan weet het AD toch wel op 26 september, hoeveel tandenborstels besteld zijn.

En waarom ik me hierover druk maak? Ja..ik heb al een tandenborstel gekocht voor de Sint, maar het gaat me om het principe en dit vind ik gewoon weg bedrog!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door bianca82 »

tja... ikzelf heb de K3 tandenborstel met extra borsteltjes hier liggen..
mijn dochter heeft die gekregen van haar oma die er voor gespaard heeft

dus het kan wel goed verzonden worden.

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Nou ik dus niet en wat mij het meeste steekt is, dat je op tijd moet reserveren. Dat doe je ...ik heb het bewijs nog. Je vraagt in november hoe lang het nog duurt, je krijgt als antwoord, dat ze nog voor 5 december verstuurd worden en dan dit. Mijn mening is dat als je voor 25 september gereserveerd hebt Het AD op 26 september toch moet weten hoeveel er gerserveerd zijn Ik ben echt heel boos.

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Natuurlijk gaat het maar over een tandenborstel Maar het gaat wat mij betreft om een principe. En mijn kleinzoon is iets beloofd.

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

vogels schreef:Koop je toch wat anders van die piet piraat http://webshop.studio100.be/piet-piraat/nl/page/670/
Ja, ik koop wel iets anders maar niet op het adres wat door u is aangegeven. U snapt het verhaal, denk ik niet.

Mijn buurman, die een vergissing heeft gemaakt met het reserveren kan nog begrijpen dat hem die tandenborstel niet wordt geleverd. En de brief die hij heeft gekregen zegt ook, dat omdat hij niet (juist) heeft gereserveerd, de tandenborstel niet kan worden gestuurd.
Dan zou je denken, dat als men wel goed heeft gereserveerd, die zelfde tandenborstel wel zou worden gestuurd.
Niet dus.!! :?

Mijn punt is, dat als men voor 25 september reserveert, het AD toch moet weten op 26 september hoeveel tandenborstels er nodig zijn voor deze aktie.
Waarom moet men anders reserveren????

Nogmaals het gaat mij om de teleurstelling van een kleinzoon en om mijn principe!

Ik heb, ondanks alles een andere tandenborstel gekocht. dus dat is nu wel in orde. maar deze is veel duurder en voor grootouders die alleen een klein pensioentje hebben valt dat wel tegen. :wink:

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

Mijn moeder had 2 tandenborstels gereserveerd ook voor haar kleinkinderen, 1 van K3 en 1 van Piet Piraat en allebei met een setje opzetborsteltjes.
Optijd gereserveerd en de K3 borstel werd al snel geleverd en een brief erbij dat de Piet Piraat borstel later geleverd zou worden ivm grote belangstelling maar wel het setje opzetborsteltjes werd geleverd.
Na weken wachten werd van de week de Piet Piraatborstel toch nog geleverd.
Maar het is inderdaad wel raar als je voor een bepaalde tijd moet reserveren dat ze dan van te voren weten hoeveel ze moeten bestellen.
Zou je nou te laat zijn geweest met reserveren dan zou het nog een ander verhaal zijn , jammer dat het AD geen rekening heeft gehouden met "grote belangstelling" en dat er nu veel kindjes teleurgesteld zijn.
Hopelijk gaat de volgende actie beter......

hansvanleeuwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2011 12:50

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door hansvanleeuwen »

Ik heb dezelfde vervelende ervaring met de actie van het AD. De K3 tandenborstel werd spoedig geleverd maar Piet Piraat niet omdat de belangstelling te groot was. Mailtjes met het AD suggereerden dat het wel goed zou komen totdat Kabouter Plop in de brievenbus viel. En helaas er kan niets meer aan worden gedaan.
Al had ik ze zelf (lees het AD) moeten kopen, ik had me deze afgang bespaard.
Het AD zal best wel eens last hebben van imago schade maar deze actie, kennelijk bedoeld om het imago op te krikken is jammerlijk mislukt met uitzondering van de boffers.

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

hansvanleeuwen schreef:Ik heb dezelfde vervelende ervaring met de actie van het AD. De K3 tandenborstel werd spoedig geleverd maar Piet Piraat niet omdat de belangstelling te groot was.
Oh..ik begrijp dat het de Piet Piraattendenborstel is die alleen niet geleverd kon worden. Nu begrijp ik ook dat er zelfs gezinnen zijn die 2 K3 tandenborstels hebben, terwijl dat niet kon (slechts 1 per adres'
Nogmaals, waarom moest men dan reserveren.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door ciske »

Nogmaals, waarom moest men dan reserveren.
omdat je het gratis krijgt, goeiegrutten is er niks belangrijkers?

hansvanleeuwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2011 12:50

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door hansvanleeuwen »

Als je 2 artikelen besteld waarvan er 1 gratis is en dat nu juist dat gratis artikel niet wordt geleverd dan noem ik dat misleiding.
Verder, hoezo gratis?
Zegeltjes sparen, Email verzenden voor de reservering. Email verzenden waarom het nog niet is geleverd. Email beantwoorden van een knullige reacties van het AD. Kabouter Plop plus de overbodige K3 borstel inpakken en naar het postkantoor brengen en dan maar afwachten of je je geld terug krijgt.
En dat we zeuren over iets onbenulligs komt omdat we Hollanders zijn en daarom (nog) niet aan het Euro infuus moeten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door ciske »

van een knullige reacties van het AD
als je dat zo knullig vindt , snap ik niet waarom je een gratis tandenborstel wil, koop die gewoon.

hansvanleeuwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2011 12:50

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door hansvanleeuwen »

De voedselbank verkoopt geen tandenborstels

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door ciske »

hansvanleeuwen schreef:De voedselbank verkoopt geen tandenborstels

klopt daar krijgen de mensen die, maar die hebben het hard nodig.

Hoogervorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2011 20:56

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door Hoogervorst »

Ook wij als trouwe abbonees van het AD hebben meegedaan aan de tandenborstel actie. Gelukkig de mail bewaard met de bevestiging van de reservering van de piet piraat tandborstel en bijbehorende extra borstels.
Deze dus opgestuurd want daarvoor bewaar je zo'n mail

Reactie op de mail: Helaas zijn de Piet Piraat tandenborstels niet meer voorradig. Als alternatief heeft u van ons een Kabouter Plop DVD ontvangen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Wij zullen u hier dus niets voor in rekening brengen. De brief die u ontvangen heeft, bevat een onjuiste inhoud. De brief stelt dat u niet gereserveerd heeft. Dit is niet correct. U heeft wel gereserveerd, de Piet Piraat tandenborstel is echter tot onze spijt niet meer voorradig. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak Met vriendelijke groet, AD Lezersservice
Wel de fout toegeven maar alsnog niet leveren. Het zou het AD sieren als men alsnog een verglijkbare tandenborstel levert, dit moet toch niet zo moeilijk zijn. Wat moet ik met een film van kabouter plop die we al hebben gezien. Ik ben nog steeds bereid deze terug te sturen in ruil voor de tandborstel.

PP72
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:22

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door PP72 »

Nou het verbaasd me dat er nog niemand een klacht in heeft gediend over de werking van de tandenborstels. Ik had eerst de Piet Piraat toegestuurd gekregen maar die werkte nauwelijks, soms heel even zachtjes maar meestal deed 'ie niks. Die heb ik teruggestuurd en toen kreeg ik inderdaad ook de Plop DVD omdat de Piraat tandenborstels op waren.
Na 1 belletje waarin ik had uitgelegd dat ze de DVD terug mochten hebben en dat ik alleen de tandenborstel wil, kreeg ik de K3 tandeborstel toegestuurd....maar helaas die doet het dus ook niet. De motor 'draait' alleen als de opzetborstel er niet op zit, maar zodra de borstel erop gaat, stopt de tandenborstel ermee :( Heb al van alles geprobeerd en iemand anders ernaar laten kijken...maar het is gewoon een rotding! Leuke aktie van AD, maar 2x een defecte tandenborstel vind ik niet echt goeie reclame!

daveh00
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2012 17:20

Re: tandenborstel aktie AD

Ongelezen bericht door daveh00 »

De tandenborstelactie is niet de enige actie waarbij het AD z'n beloften niet nakomt.
Blijkbaar is alles toegestaan om abonnees te werven.
Ook ik ben door deze krant belazerd om abonnee te worden.
Als de berichtgeving van deze krant net zo betrouwbaar is als hun beloftes, dan hoef ik die krant niet meer.
Eerst maar begonnen om mijn abonnementsgeld te storneren.
Nooit geen AD meer!!!!!

Gesloten