LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BDR Containerreiniging

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
Gevoel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2012 00:58

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Gevoel »

Ik heb net alle 160 berichten over BDR gelezen.

Mijn verhaal staat er niet bij.

Juli jl kwam ook bij mij een werver langs, ik zei dat ik er net één afgezegd had omdat ik het te duur vond.
Meneer had dan een mooie aanbieding voor mij, ik mocht voor de helft van de prijs, niet slecht toch.
Maar ik wilde er maar 1 gereinigd hebben, ook geen probleem, er werd een prijs afgesproken van € 22,00 per jaar, nou dat paste mij wel, dus kontrakt getekend.
De volgende dag werd ik gebeld (zoals mij verteld was): klopte het dat ik een kontrakt had getekend voor € 22,00 voor alleen de GFT, ja dat klopt.
Een paar weken later kwam de welkomstbrief en 3 stickers(!?), vond het wel raar dat er geen bedrag in werd vermeldt, maar goed, zal wel.
Stomverbaasd was ik toen ik kortgeleden mijn giro's eens nakeek, er was in aug een bedrag geïncasseerd door BDR van € 119,25. Ik bellen, kreeg direkt iemand aan de lijn, die haalde mijn gegevens erbij en zei dat ik mij geabonneerd had voor € 122,00 (12 keer GFT en 6 keer rest). Ik zei dat ik daar niet voor getekend had en dat ik het bedrag zou terugboeken. Ik zou dan wel een acceptgiro krijgen van hen, zei de mevrouw aan de andere kant, die ik uiteraard ook niet ga betalen.
Ik vroeg om een copie van mijn kontakt, die heb ik inmiddels ontvangen en inderdaad, "iemand" heeft het bedrag gewijzigd in 122 en nog maar een extra kruisje gezet bij 12 keer reinigen. Inmiddels heb ik ook een copie van het kontrakt aan BDR gezonden wat ik daadwerkelijk heb ondertekend.
Het rare is, als ik een kontrakt voor € 122,00 heb afgesloten, vraag ik mij af hoe ze dan aan het bedrag van € 119,25 komen (zeker korting:)


Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen, maar betalen doe ik zeker niet en de bak reinig ik zelf wel!

Emmie.

TwinsisterWendy
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 mar 2010 19:49

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door TwinsisterWendy »

Vanavond een gladjakker van dit bedrijf aan de deur gehad (Deventer). Wilde eerst een hand geven, etc, net of ik de man had uitgenodigd ofzo. Of ik de berichtgeving niet had gelezen. Eh nee, welke berichtgeving. Nouja ergens in een lokaal krantje had vast wel iets gestaan. Whatever, waar komt u voor? Heel lulverhaal, maar wat me vooral meteen erg tegenstond was de feitelijkheid waarme meneer me vertelde dat ik dit wel zou gaan doen. Hij deed het klinken alsof ik iets verplicht was. Nou dat dacht ik dus even niet. Ik vroeg naar een folder, had ie niet. Ik vroeg naar een website, ja was er wel, maar ja dan geen aanbieding. Who cares! Ik vroeg niet om een aanbieding toch? Ja, nee, maar ik hoefde niet meteen te beslissen want.. ik heb hem afgekapt. (begrijp nu dat hij mij handtekening zou vragen, ze bellen dan immers toch nog ter bevestiging, maar zover kwam ie niet) Gezegd dat hij mij het gevoel wilde geven dat ik geen keus had, en dat ik daar absoluut niet van houd. En dan de deur gesloten. Ben ik even blij dat ik dat gedaan heb, als ik al die berichten hier lees.. meteen een aantal buren gewaarschuwd.

moedervanWende
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2012 14:09

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door moedervanWende »

Waarom bestaat dit bedrijf nog? Niet te geloven al die verhalen over dit bedrijf. Heb vandaag mijn rechtsbijstand geconsulteerd... Zij vallen onder "de wet van Dam". Je kunt dus per direct iedere maand opzeggen, na je contracttermijn. Deze zin in hun voorwaarden is dus niet (meer) rechtsgeldig, sinds deze wet in is gegaan (december 2011). Daarbij is er jurisprudentie (12 jan. 2012 rechtbank Haarlem), dat contracten aangegaan voor deze datum, ook onder "de wet van Dam" vallen.

Zelden te maken gehad met zo'n SLECHT bedrijf.

De maden lopen uit onze bak, krijg je als reactie: "Onze medewerker is ziek, u krijgt een te goed"... en wie haalt die maden uit onze bak? Wat een bedrijf. Maak je dienst dan iets duurder en zorg dat je kwaliteit levert. Dit was de zoveelste keer dat wij een tegoed kregen... Ook als hun materiaal stuk is, beroepen ze zich op overmacht. In welke tijd leven zij?

Ben net mama geworden en vraag me af of ik mijn energie hierin moet steken, maar ga het wel proberen.

Ik zal jullie op de hoogte houden. Deze zaak is nog niet klaar!

Ingebrekestelling is hier op zijn plaats!

familiebos
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2012 17:06

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door familiebos »

Er moet toch iets te doen zijn
ik heb 2 jaar geleden opgezegt en vorig jaar alsnog betaald met dat hun alles stop zouden zetten
en nu hebben ze het lef te zeggen dat ik 2 jaar achterloop en u moet schriftelijk opzeggen
ja godver wat heb ik 2 jaar geleden al gedaan en niks gehoort en nu weer een herinnering krijgen en ik heb nooit gebelt nee vorig jaar gigantisch uit me slof geschoten aan de telefoon en nu weer
dan krijg je zo"n zin om daar alles kort en klein te slaan bij dat tering bedrijf


Kartijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012 12:40

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Kartijn »

Woensdag 3 Oktober 2012 jl kwam er een werver bij mij aan de deur voor BDR Containerreiniging.
Hij deed zijn verhaaltje over dat ze containers willen reinigen bij ons in de regio.
Ik heb aandachtig naar zijn verhaaltje geluisterd en heb hem gezegd dat ik het eerst met mijn vriend wilde overleggen, omdat wij alles in overleg doen. Dit was geen probleem en ze zouden mij vrijdags 5 Oktober 2012 jl voor 12.00uur bellen of ik het ook door wou laten gaan de ja of de nee. De werver kwam erg bedreigend op mij over en ik heb een handtekening gezet. Hij heeft me gezegd dat ik nergens aan vast zou zitten en nu kreeg ik tot mijn grote verbazing donderdag 18 Oktober 2012 jl een brief binnen met stickers erbij dat ik me heb ingeschreven bij hun en een abonement heb. Ik heb het bedrijf BDR direct opgebeld dat ik hier absoluut geen belang bij heb en niet van plan ben om hun te betalen. de volgende dag Vrijdag 19 oktober 2012 jl kreeg ik een factuur van dit bedrijf dat ik binnen anderhalve week even 94,00 euro over moet maken.
Ik heb het bedrijf een boze brief gestuurd op Vrijdag 19 Oktober 2012 jl en heb er Woensdag 24 Oktober jl weer achteraan gebeld.
Ik kreeg als antwoord dat BDR mijn klacht niet in behandeling gaan nemen en ik dus gewoon moet gaan betalen.
Nu heb ik dus van mijn buurvrouw gehoord dat deze werver ook bij haar is geweest en die had ook de afspraak met de werver dat ze terug zou worden gebeld met als ze het wel wilde. Zij is gebeld en ik niet wat dus niet klopt. Heb het ook duidelijk gezegd aan de telefoon en via de brief aan BDR waar dus helemaal niks mee word gedaan.
Mijn directe buurvrouw en meerdere buren bij ons uit de straat zijn niet te spreken over de werkwijze van dit bedrijf en de wervers. Ze komen heel bedreigend over en BDR is ook niet bepaald vriendelijk aan de telefoon, En komen je absoluut niet tegemoet met oplossingen.
Ik ben dus op internet gaan speuren om wat klachten te gaan bekijken. Nu kom ik zoveel tegen waar vele mensen met mij last van hebben, dat je er niet vanaf komt en zo ergens aan vast zit.
Ook kloppen de KvK nummers niet met het gele papier wat men krijgt van de werver KvKnummer 05061678 te Rotterdam en het Factuur wat men krijgt van BDR KvKnummer 24436260 te Breda.
Daarbij ook nog eens veerschillende internetsites. http://www.uwcontainerschoon.nl en http://www.bdr.nu.
Ik hoop dat we met zn allen hier iets aan kunnen doen en dat er niet meer mensen intrappen.
Wij zijn met zn allen al opgelicht en weet iemand iets om hiervan af te komen.

Ine1712
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2012 22:23

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Ine1712 »

Onderstaande brief is vier keer verzonden en BDR zegt nooit een brief van mij te hebben ontvangen! Op mails wordt niet gereageerd. Wat een zeeeeeer klantonvriendelijk bedrijf. Ik weet nu nog niet of mijn abonnement is opgezegd.

BDR
A. Einsteinstraat 26
3261 LP Oud Beyerland

Geachte heer/mevrouw,
Vandaag is dhr. M. Alsayegh aan de deur geweest om een contract te verkopen voor de containerreiniging. Ik heb getekend en ben later naar hem toe gelopen om de overeenkomst terug te vragen en te vernietigen. Dit wilde hij niet.
Ik vind de manier waarop klanten geworven worden verregaand opdringerig. Hij begint te zeggen dat ik een brief gehad zou hebben waarin zijn komst zou zijn aangekondigd. Deze brief heb ik niet gehad waarop hij tegen zijn collega zegt: ”maak hier even een notitie van”. Vervolgens vertelt hij dat bijna iedereen ingaat op het geweldige aanbod wat hij heeft van een mooi project wat in onze wijk is gestart en gesubsidieerd wordt door de gemeente. Er waren namelijk klachten over stinkende containers. Ik was blij met zo’n project en blij dat onze wijk bij de “uitverkorenen” hoorde. Vervolgens vertelt hij dat er wel een kleine bijdrage verwacht wordt van 7 euro per kwartaal wat omgerekend 70 cent is per reiniging. Bij narekenen, toen hij al weg was, zag ik dat dit veel te rooskleurig was.
Ik vind dat ik misleid ben en wil de overeenkomst ontbinden. Er is door mensen uit Amerongen melding gemaakt bij de politie van deze manier van klantenwerving.
Ik ga ervan uit dat u de overeenkomst met bonnummer 013189 met onmiddellijke ingang beëindigd.
Ik verwacht per omgaande een reactie dat de overeenkomst ontbonden is.
Met vriendelijke groet

Kartijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012 12:40

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Kartijn »

Ik heb met meerdere mensen bij mij uit de buurt gesproken. Helaas zijn er meerdere mensen ingetrapt.
Sommigen zijn gebeld en hebben het gele papier terug gestuurd met een kruis erdoor en hebben geen factuur binnen gekregen, maar bij sommigen staat er wel een rekeningnummer op. Hou het aub in de gaten dat er geen geld van de rekening word gehaald.
Zelf ben ik nu ook HELAAS tot mijn grote Spijt abbonnee van BDR een brief geschreven en deze opgestuurd maar word niet in behandeling genomen. Meerdere keren gebeld en ik word niet gauw boos maar deze keren echt wel leverden me helaas ook niks op. Kreeg een chagerijnige onklantvriendelijke mevrouw aan de lijn absoluut niet voor reden vatbaar.
Je komt er niet makkelijk onderuit. Helaas hebben ze een handtekening op het gele papier en verder niet en hebben ze geen rekeningnummer dus betalen doen we ook niet...
Als ik dit eerder had geweten was ik er NOOIT aan begonnen.
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator] kwam ook erg bedreigend over en zorgde ervoor dat je hoe dan ook tekende je kwam niet zomaar van hem af..
Hopen dat er zoveel mogelijk klachten overal liggen dat er misschien wat aan gedaan kan worden.
Is Alberto Stegerman een optie :wink: Undercover in Nederland

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ine1712 schreef:Onderstaande brief is vier keer verzonden en BDR zegt nooit een brief van mij te hebben ontvangen! Op mails wordt niet gereageerd. Wat een zeeeeeer klantonvriendelijk bedrijf. Ik weet nu nog niet of mijn abonnement is opgezegd.

. Staat er op de bon dat je per aangetekende brief moet opzeggen? Zo niet, dan volstaan die mails en brieven wel. Dat er op mails niet wordt gereageerd is niet jouw verantwoordelijkheid. Als BDR niet 1 keer een brief ontvangen heeft, moeten ze het juiste adres doorgeven.;-) Ze gebruiken deze smoes natuurlijk om je aan hun contract te houden.
Bewaar alles goed, stuur desnoods 1 x een aangetekende brief en bewaar bewijs van verzending. Ook als die brief niet aangenomen wordt, goed (ongeopend) bewaren.


BDR
A. Einsteinstraat 26
3261 LP Oud Beyerland

Geachte heer/mevrouw,
Vandaag is dhr. M. Alsayegh aan de deur geweest om een contract te verkopen voor de containerreiniging. Ik heb getekend en ben later naar hem toe gelopen om de overeenkomst terug te vragen en te vernietigen. Dit wilde hij niet.
Ik vind de manier waarop klanten geworven worden verregaand opdringerig. Hij begint te zeggen dat ik een brief gehad zou hebben waarin zijn komst zou zijn aangekondigd. Deze brief heb ik niet gehad waarop hij tegen zijn collega zegt: ”maak hier even een notitie van”. Vervolgens vertelt hij dat bijna iedereen ingaat op het geweldige aanbod wat hij heeft van een mooi project wat in onze wijk is gestart en gesubsidieerd wordt door de gemeente. Er waren namelijk klachten over stinkende containers. Ik was blij met zo’n project en blij dat onze wijk bij de “uitverkorenen” hoorde. Vervolgens vertelt hij dat er wel een kleine bijdrage verwacht wordt van 7 euro per kwartaal wat omgerekend 70 cent is per reiniging. Bij narekenen, toen hij al weg was, zag ik dat dit veel te rooskleurig was.
Ik vind dat ik misleid ben en wil de overeenkomst ontbinden. Er is door mensen uit Amerongen melding gemaakt bij de politie van deze manier van klantenwerving.
Ik ga ervan uit dat u de overeenkomst met bonnummer 013189 met onmiddellijke ingang beëindigd.
Ik verwacht per omgaande een reactie dat de overeenkomst ontbonden is.
Met vriendelijke groet

Kartijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012 12:40

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Kartijn »

Vandaag weer een brief binnen gekregen van BDR. De naam en adres van ons en de datums van einde contract handgeschreven de rest van de brief getypt. Gaat over opzeggen van abonnement. Geen adres etcetera van hun erop. ik ben volgens dit bedrijf sinds 16/10/2012 lid van hun en zit er tot 16/10/2013 aan vast.
Mijn partner was ook thuis en heeft hun opgebeld. Niet zo fijn hoor als hij boos is maar de mevrouw aan de telefoon wist op bepaalde dingen even geen antwoord te geven. Bijvoorbeeld dat het niet rechtsgeldig is als hun handtekening er niet op staat en die van ons. Verschillende kvknummers. datums die niet kloppen.
In de brief heeft ze het over dagstempels op de envelop nou die staan er niet op. Maar al met al werd ze wel bang van het telefoontje van mijn partner. We hebben er opaangedrongen dat we binnen vijf dagen een papier in huis willen hebben met wat mijn partner heeft gezegd en wat mevrouw heeft gezegd aan de telefoon. Volgens haar verdraaien wij de boel maar ze doen het toch echt zelf. Mevrouw dreigde ook dat ze de politie in zou schakelen. Maar wat willen ze doen dan zij kan haar verhaal verdraaien maar als het echt moet kunnen wij dat ook. Nu twee aangetekende brieven verstuurd naar hun zowel naar oud beijerland als oudenbosch om mijn contract op tezeggen. Krijg ik het beide terug dan bewaar ik het en laat ze maar komen. Mijn partner geeft ze drie seconden om ons terrein te verlaten zoniet dan zijn ze aan de beurt.
Graag zou ik iedereeen willen verzoeken om naar de site van undercover in nedreland te gaan en jullie verhaal te doen aan de redactie. Hoe meer er daar een klacht in dienen hoe meer kans dat we met zijn allen geholpen kunnen worden. Ik heb het wel gedaan naar dat ik hier ook ingeluisd ben en alle recensies heb gelezen. De noodkreet is groot laten we proberen elkaar te helpen om van deze oplichters af te komen.

Kartijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2012 12:40

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Kartijn »

Graag zou ik iedereen willen vragen om jullie verhalen en klachten te sturen naar omroep max.
Ik ben er vandaag door benaderd en zij willen er aan mee werk maken. Ze schrokken er zo van dat hun ook willen dat dit stopt voordat er meerdere mensen de dupe van worden. En dat wij allen van een contract kunnen afkomen.
Weet u mensen die ook zn probleem heeft geef het AUB door met zn allen kunnen we er wat aan doen.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken doet u het ook.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door renegade66 »

allemaal heel erg leuk dat de omroepen er aandacht aan willen besteden maar dat is al lang geleden ook gedaan.

deze lui blijven maar doorgaan.

ze zijn nu ook in friesland bezig en ik hoop dat ze binnenkort aan mijn deur staan.
ze komen het erf niet af, ze worden tegengehouden en eindigen in een politiebus onderweg naar het bureau.

samen met de rest van hun makkertjes die in de buurt rondlopen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2014 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Stegerman
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2012 23:56

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Stegerman »

Wij hebben op 30 oktober 2012 een opzeggingsbrief verstuurd waarin we zelf een ruime opzeggingstermijn hebben aangehouden, namelijk 1 januari 2013. Wij hebben vandaag een voorbedrukt vodje thuisgekregen waarin wordt gemeld dat we per 11-03-2013 worden uitgeschreven!!! Wat een arrogantie.

Reden dat wij hebben opgezegd is, omdat in januari nog 18,00 euro is geincasseerd voor reiniging en in april en juli ineens 22,50 euro. Dit is een verhoging van 25% !!!!!! Nu is er in oktober opnieuw voor het laatste kwartaal geïncasseerd en is het bedrag ineens 23,00 euro. Dit zal te maken hebben met de btw verhoging echter men heeft het bedrag maar afgerond naar 23,00 euro. 22,50/1,19 is immers 18,91 en dus 18,91 *1,21 is 22,88. Dit zijn toch praktijken die niet kunnen!!

We twijfelen dus ook of we nog allerlei brieven moeten gaan sturen of om het maar te laten lopen tot 11-03-2013 en dan maar hopen dat we van die lui af zijn. Mogelijk nemen we nog contact op met Omroep Max of A. Stegeman.....wellicht kan Radar ook nog wat doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2014 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

slinky
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2012 17:17

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door slinky »

Vandaag 8 november '12 heb ik ook een werver aan de deur gehad. Ik voel me op de eerste plaats nog al in de **** genomen omdat het maand bedrag wat hij me voorschotelde totaal niet klopte. Door een handige truc met het jaar bedrag en een aktie korting leek het te kloppen, maar zelfs dan kom ik nog altijd duurder uit dan wat hij me zei.

Enfin, ik ben het bedrijf gaan Googlen en kwam hier uit en ben me rot geschrokken. Ik heb meteen aktie ondernomen en een opzegbrief verstuurd, zowel aangetekend als met de normale post. In deze brief heb ik verwezen naar de Colportagewet, waar in je 8 dagen bedenktijd hebt bij een aankoop aan huis.

Echter ga ik er vanuit dat ze ondanks deze 2 brieven toch geld gaan incasseren, daar ik mijn handtekening en toestemming hier voor heb gegeven. Kan ik dit via de bank tegen houden? En levert dit geen problemen op mbt BKR of iets dergelijks?

theike
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 okt 2008 11:47

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door theike »

Elke keer als ze wat afschrijven kun je het storneren,maar betekent wel dat je als een waakhond je bankrekening in de gaten moet houden.
Bij ABN/AMRO weet ik uit ervaring dat je met de bank kunt bellen en dan schrijven hun een jaar niets over naar de oplichters,na dat jaar weer opnieuw aanvragen

slinky
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2012 17:17

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door slinky »

theike schreef:Elke keer als ze wat afschrijven kun je het storneren,maar betekent wel dat je als een waakhond je bankrekening in de gaten moet houden.
Bij ABN/AMRO weet ik uit ervaring dat je met de bank kunt bellen en dan schrijven hun een jaar niets over naar de oplichters,na dat jaar weer opnieuw aanvragen
Bedankt voor je reactie, maar dat was niet helemaal wat ik bedoel. Geld storneren heb ik al een keer eerder gedaan (en ze blokkeren de boel inderdaad ook meteen, ook bij Rabobank).

Ik lees echter ook veel berichten over incasso bureau's. Ik vroeg me af wat hier in de risico's zijn. Bijvoorbeeld m.b.t. BKR registratie of iets dergelijks?

tessssssa1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2012 13:23

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door tessssssa1 »

Tevens ben ik 2 weken geleden ook benadert door middel van 'de zogenoemde' colportage. Aanbod klonk leuk, maar ik wilde erover nadenken. Deze verkoper vertelde mij dat ik nergens aan vast zou zitten, want er zou binnen 2 werkdagen naar mij worden gebeld voor een bevestiging van het contract. Dit leek mij oké, ik moest tevens enkele vragen beantwoorden via de telefoon, deze meneer heb ik wederom gevraagd dat ik er nog vanaf kon zien als ze mij telefonisch zouden benaderen. Dit was correct werd mij medegedeeld. Bij nader inzien, wilde ik toch afzien van dit aanbod. Maar geen telefoon gehad van het reinigingsbedrijf 'BDR'. Zelf gebeld en er werd gezegd, 'nee, mevrouw wij bellen nooit, als u van de koop af wilt zien moet u binnen 8 dagen een aangetekende brief sturen. Ik was ronduit woedend, misleiding is dit. Dus heb ik 2 brieven gestuurd, waarvan 1 aangetekend. Nu heeft het mij geld gekost voor helemaal niets. Belachelijke gang van zaken bij dit bedrijf!! Mensen, trap niet in de smoesjes van BDR....

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dat soort berichten hier plaatsen 'pas op, trap er niet in' helpen blijkbaar niet, anders was je er zelf ook niet ingestonken.

tessssssa1
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2012 13:23

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door tessssssa1 »

@Jolijn; helaas wel..
Voortaan ga ik eerst rond 'surfen' en niemand meer vertrouwen op hun blauwe ogen ;)

Hopelijk zijn andere 'toekomstige slachtoffers' hun wel een stapje voor!!

Geejeewee
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2012 18:33

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Geejeewee »

Aan : BDR Containerreiniging
Oud beijerland

Betreft : Aantonen van- en bewijs van het zetten van een valse handtekening

Geachte ,

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud op 22/11/2012 met het verzoek om een copy op te sturen, van een door mij vermeend getekend aanmeldingscontract voor het reinigen van vuilcontainers door uw firma .

Op deze copy van het aanmeldingsformulier is daadwerkelijk een andere handtekening gezet dan die door mij wordt gebruikt bij naamtekening van officiële documenten, contracten en dergelijke.

Bijgevoegd vind u een copy met een door mij gebruikte handtekening op een formulier voor inschrijving op het glasvezelnetwerk. Onderaan deze brief word deze afgesloten met de zelfde handtekening van mij.

Hierbij heb ik voldoende aangetoond dat er onrechtmatig en valselijk een document is ondertekend met het voorwendsel een abonnemet te verkopen door uw firma aan mijn adres.

Graag zou ik het op prijs stellen dat er de nodige excuses worden gemaakt en maatregelen worden genomen, om dit in de toekomst, naar andere mogelijke nieuwe klanten bij werving van abonnementen voor de diensten van uw bedrijf, te voorkomen .

Ik behoud mij het recht om als consument, iedereen te waarschuwen waaronder vele consumentenorganisaties , over de door u gebruikte wervingsmethode met de door u ingehuurde colporteurs en de al dan niet door u opgelegde instructies om zo te handelen.
U bent tenslotte eindverantwoordelijke.

Bij deze wens ik dan ook van u een tegenbericht dat er geen rechtmatige contract is afgesloten en op flagrante wijze gebruik is gemaakt van handtekeningvervalsing.

Tevens kan ik u ook mededelen dat er een aangifte heeft plaatsgevonden van dit frauduleus feit bij de Landelijke Politie te Bergen op Zoom onder PVnr: 2012-251612

Uit al reeds ingewonnen en verkregen informatie over uw bedrijf en handelswijze kunt u suggereren deze brief niet ontvangen te hebben , maar dat zal enkel in uw nadeel zijn .


Met de vriendelijke Groeten ;

Gesloten