LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

nutsabout schreef:Wowie.. Jij bent boos op Cleanprofs.
Binnen 20 minuten reageren met een uitgebreide argumentatie waaruit duidelijk blijkt dat jij en grote hekel hebt aan Cleanprofs. Als een taalkunstenaar verdraai je de woorden zodanig dat Cleanprofs de grote boze wolf is.

Eerst paar foutjes = beter lezen =

Niet Cleanprofs begon in dit topic over de gemeente Leek..
dit was gebruiker : stfwlk » 07 jul 2014 11:46
U moet zelf beter lezen. Ik heb gezegd "een ander" en voor die post kwam webcare al met een aantal links.
Nutsabout schreef:Ik heb jouw niet verkeerd geciteerd.. het citaat was van Saan57
Die ik een-op-een heb geciteerd. En heb ik de concurrentie vergeleken die overduidelijk de consument bewust verkeerd informeert.
Het was een citaat uit mijn post, die overigens niet exact is overgenomen. Saan heeft die woorden nooit gezegd.. Zucht. :roll:
Nutsabout schreef:Jij bent tegenstrijd in je betoog. Terwijl je wel tijd hebt om te zien wat er bij je buren gebeurd en in dit forum jouw persoonlijke ervaring tot in de details beschrijft.
Kunt u mij uitleggen waar ik tegenstrijdige informatie gepost heb?
Nutsabout schreef:De enige die beweert dat de medewerkers spreken over een ‘samenwerking’
Ben jij.
Het bovenstaande citaat is onwaar en dat weet u. Zie bovenstaande post van Stfwlk. Overigens heeft Cleanprof zelf aangegeven dat ze dit beweerden door hun uitspraak dat ze er iets anders mee bedoelden (zie artikel Leek).
Nutsabout schreef:Een vraag van een burger is nog geen klacht. Dat heb jij ervan gemaakt. En de gemeente Leek heeft de klacht niet nader onderzocht en klaarblijkelijk was jouw frustratie overtuigend genoeg om hiervan een persbericht te maken.
Pardon? Ik ben een inwoner van Leek en ik heb een persbericht geschreven of laten schrijven? Okay dan! :lol:
Als gemeentes constateren dat burgers door een bedrijf (of werknemers van een bedrijf) worden voorgelogen bij klantenwerving doordat burgers navraag doen is een waarschuwing toch logisch?
Nutsabout schreef:Maak dan een vergelijking tussen de andere containerreinigers ipv je focus op één bedrijf.
Dit topic gaat over één bedrijf. Had u maar een vergelijkingstopic moeten maken.

Ik zal verder niet ingaan op uw ongefundeerde persoonlijke verwijten jegens mij. Mijn punt is duidelijk en verder zie ik graag een reactie van de webcare. Het spijt me, maar u kan ik niet serieus nemen als u zich zo kinderachtig gaat opstellen.

Als u fatsoenlijk leest en ongefundeerde verwijten achterwege laat zal ik eens overwegen verder nog op u te reageren.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

stfwlk schreef:Samenwerking
Je blijft oude koeien uit de sloot halen. Iets beter zoeken op internet --
ofwel stfwlk je blijft eenzijdig en onvolledig in je betoog.
Onlangs heeft de gemeente Katwijk een gesprek gehad met Cleanprofs over de wervingsactiviteiten van de containerreiniger. De aanleiding was een publicatie op de gemeentelijke website waarin werd gewaarschuwd voor Cleanprofs. Tijdens het overleg is naar voren gekomen dat de gemeente niet geheel zorgvuldig is geweest met het openbaar maken van de bedrijfsnaam. Naar aanleiding van dit gesprek is afgesproken een rectificatie te plaatsen.
Nieuwe afspraken met Cleanprofs. containerreiniging Harderwijk
Onlangs heeft de gemeente Harderwijk een positief gesprek gevoerd met de directie van Cleanprofs over containerreiniging in Harderwijk. Aanleiding voor het gesprek was de manier waarop onlangs door het bedrijf contracten zijn gesloten met inwoners in Harderwijk. Sommige inwoners belden de gemeente met de vraag of er een directe samenwerking is met de gemeente. Aangezien dat niet het geval is, heeft de gemeente op de gemeentepagina en op de website een waarschuwing geplaatst over het bedrijf. Bij nader inzien heeft de gemeente te snel negatief geoordeeld en heeft dat nu bijgesteld.

Correcte wijze
Uit het gesprek is naar voren gekomen dat Cleanprofs juist veel moeite doet om de contracten op een correcte wijze af te sluiten. De medewerkers worden hiervoor goed opgeleid en moeten zich houden aan een eigen bedrijfscode. Omdat het afsluiten van de contracten onder de Colportagewet valt, hebben mensen die een contract afsluiten 8 dagen bedenktijd.

Afspraken
Er zijn nu nieuwe afspraken gemaakt over de wijze waarop Cleanprofs in Harderwijk te werk gaat. Afgesproken is dat Cleanprofs bij een volgende wervingsactie de gemeente informeert om misverstanden te voorkomen. Ook is afgesproken dat eventuele klachten direct aan Cleanprofs worden doorgegeven zodat een en ander met de verkopers besproken kan worden.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

nutsabout schreef:Omdat het afsluiten van de contracten onder de Colportagewet valt, hebben mensen die een contract afsluiten 8 dagen bedenktijd.
Het bovenstaande is onjuist. Er is tegenwoordig sprake van 14 dagen bedenktijd tijdens welke de consument zonder opgave van reden de overeenkomst mag ontbinden.

Tevens dient de verkoper een formulier waarmee de overeenkomst ongedaan gemaakt kan worden mee te geven met het contract én de consument duidelijk en correct te informeren over het product en deze bedenktijd. Indien de consument niet zo'n formulier krijgt of niet voorzien is van de juiste informatie kan deze bedenktijd verlengt worden tot maximaal 12 maanden en kan de consument dus altijd de overeenkomst nietig verklaren of vernietingen.

Dit geldt dus ook in de gevallen van leugens/incomplete informatie door huis-aan-huis verkopers, hoewel dat bekend staat als een oneerlijke handelspraktijk of (afhankelijk van de situatie) dwaling, in welk geval de consument ook de overeenkomst kan vernietigen.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Spelden op laag water zoeken.
Julie4444 schreef: Als u fatsoenlijk leest en ongefundeerde verwijten achterwege laat zal ik eens overwegen verder nog op u te reageren.
Excuus bijgaand de volledige tekst - met publicatie datum gemeente Harderwijk & Katwijk
(ivm beperking aantal tekens per post kon ik de tekst eerdere post niet updaten.)
Harderwijk 6-11-2013:
Nieuwe afspraken met Cleanprofs. containerreiniging Harderwijk
Onlangs heeft de gemeente Harderwijk een positief gesprek gevoerd met de directie van Cleanprofs
over containerreiniging in Harderwijk. Aanleiding voor het gesprek was de manier waarop onlangs
door het bedrijf contracten zijn gesloten met inwoners in Harderwijk. Sommige inwoners belden de
gemeente met de vraag of er een directe samenwerking is met de gemeente. Aangezien dat niet het
geval is, heeft de gemeente op de gemeentepagina en op de website een waarschuwing geplaatst
over het bedrijf. Bij nader inzien heeft de gemeente te snel negatief geoordeeld en heeft dat nu
bijgesteld.

Correcte wijze
Uit het gesprek is naar voren gekomen dat Cleanprofs juist veel moeite doet om de contracten op
een correcte wijze af te sluiten. De medewerkers worden hiervoor goed opgeleid en moeten zich
houden aan een eigen bedrijfscode. Omdat het afsluiten van de contracten onder de Colportagewet
valt, hebben mensen die een contract afsluiten 8 dagen bedenktijd.

Afspraken
Er zijn nu nieuwe afspraken gemaakt over de wijze waarop Cleanprofs in Harderwijk te werk gaat.
Afgesproken is dat Cleanprofs bij een volgende wervingsactie de gemeente informeert om
misverstanden te voorkomen. Ook is afgesproken dat eventuele klachten direct aan Cleanprofs
worden doorgegeven zodat een en ander met de verkopers besproken kan worden.

Landelijke Opschoondag
Om zich van zijn beste kant te laten zien, heeft de directie van Cleanprofs Harderwijk een mooi
aanbod gedaan. Bij de volgende Landelijke Opschoondag van de stichting Nederland Schoon komt het bedrijf met vier waswagens naar Harderwijk. Vele bewoners van Harderwijk kunnen dan hun
container dan gratis laten schoonmaken om kennis te maken met deze service.

Cleanprofs gaat aan de slag op vrijdag 28 maart 2014 en op de actiedag zelf: zaterdag 29 maart
2014. Het bedrijf kan dan circa 4.000 gft-containers op een milieu-verantwoorde wijze reinigen.
Welke wijken dit aanbod krijgen zal in nader overleg tussen gemeente en Cleanprofs begin volgend
jaar nog nader bekend worden gemaakt. Een en ander moet namelijk uiteraard ook aansluiten bij
het legen van de containers.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Inderdaad bedrijven staan onder toezicht van de Autoriteit Consument en Markt. Het ACM onderzoekt ook bedrijven die werven via verkoop aan de deur.

In 2012 melde ACM dat er veel problemen waren met containerreinigers .
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/meldin ... rreinigers
Julie4444 schreef:Dit geldt dus ook in de gevallen van leugens/incomplete informatie door huis-aan-huis verkopers
Je lijkt wel een huis-aan-huis verkopers die via de digitale voordeur bij bewoners in Nederland -reclame maakt- voor anti containerreiniger stickers-

Hierbij het volledige bericht van de gemeentet Katwijk.
Katwijk: 18-12-2013
Rectificatie: verkopers reiniging containerbakken
Onlangs heeft de gemeente Katwijk een gesprek gehad met Cleanprofs over de wervingsactiviteiten
van de containerreiniger. Naar aanleiding van dit gesprek is afgesproken deze rectificatie te
plaatsen. Eerder dit jaar heeft de gemeente meldingen van inwoners ontvangen over Cleanprofs. Er zou de indruk worden gewekt dat de containerreiniger samenwerkt met de gemeente Katwijk. Aangezien er van samenwerking geen sprake is, heeft de gemeente een bericht over Cleanprofs op haar website geplaatst en heeft de gemeente dit niet vooraf overlegd met Cleanprofs.

Cleanprofs werkt niet samen met gemeenten. Cleanprofs zorgt er wel voor dat het reinigen van
containers is afgestemd op de afvalkalender van de desbetreffende gemeente. Er zijn nu nieuwe
afspraken gemaakt over de wijze waarop Cleanprofs in Katwijk te werk gaat. Afgesproken is dat
Cleanprofs bij een volgende wervingsactie de gemeente informeert. Ook is afgesproken dat
eventuele klachten direct aan Cleanprofs worden doorgegeven zodat een en ander met de verkopers
besproken kan worden.

Cleanprofs heeft aangegeven veel moeite te doen om de contracten op een correcte wijze af te
sluiten. De medewerkers worden hiervoor opgeleid en moeten zich houden aan een eigen
bedrijfscode.
.
Met dank aan bron: Gemeete Katwijk voor aanleveren volledige / orginele tekst rectificatie.

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door stfwlk »

Fijn dat Cleanprofs door alle slechte pers heeft ingezien dat het fout is om mensen met halve leugens te overhalen om een contract aan te gaan. Hopelijk gaat het nu helemaal correct!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door puma73 »

nutsabout, jij lijkt wel een digitale verkoper voor dit bedrijfje met al die super positieve berichten. Jouw berichten grenzen aan het overtreden van een of meerdere gedragsregels.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

nutsabout schreef:Spelden op laag water zoeken.
De informatie is nog steeds fout. U kunt dan wel hele artikelen gaan citeren, maar de informatie is, zoals eerder aangekaard, verouderd en niet van toepassing, óók als u die in een grotere lap tekst zet. Fout is fout. Punt.

Verder heb ik geen behoefte met u te "discusseren", want ik zie u de ene onjuiste bewering na de andere maken zonder dat u inhoudelijk ingaat op gemaakte punten.

De bedenktijd is 14 dagen en kan worden verlengd tot 12 maanden als de verkoper niet voldoet aan de eisen die gesteld zijn onder de colportagewet.

Maarja, zoals gezegd zou een nieuw contract en correct gedrag van werknemers de problemen kunnen oplossen. We zullen zien of de webcare nog met een reactie komt op de eerder verzochte punten. Zo niet zal de tijd het leren.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

puma73 schreef:nutsabout, jij lijkt wel een digitale verkoper voor dit bedrijfje met al die super positieve berichten. Jouw berichten grenzen aan het overtreden van een of meerdere gedragsregels.
Postief mag niet – alleen super negatieve berichten-… staat dat in de gedragregels?
Het gaat hier om een discussie. Dus geef ik mijn mening o- onderbouwd met controleerbare feiten -
en deel ik mijn positieve ervaing met mijn containerreiniger Cleanprofs.
Julie4444 schreef: De informatie is nog steeds fout. U kunt dan wel hele artikelen gaan citeren, maar de informatie is, zoals eerder aangekaard, verouderd en niet van toepassing, óók als u die in een grotere lap tekst zet. Fout is fout. Punt..
Inderdaad jouw informatie is oud en gebaseerd op oude berichtgeving en (mogelijk) slechte ervaring met ….??....... Jij durft niet in te zien dat de feiten over Cleanprofs anders liggen.
Dan gaat U maar het –grote publiek- voor spiegelen met veel veel veel woorden.
Dat jij en niemand anders gelijk heeft.

Oke ik moet toegeven jouw feiten over de bedenktijd en die 12 maanden is te lezen bij de ACM.
Die kloppen.. Dat erken ik. Het is goed dat mensen daarop worden gewezen.
Julie4444 schreef:Hetgeen ik graag wil horen lijkt me duidelijk.
.............Ik ben geen klant van u en heb verder niets met u te maken, maar omdat het u niet duidelijk lijkt ................zal ik het even voor u uiteenzetten wat ik graag zou willen horen:
Ik had vroeger een Kapitein die ook op deze manier in discussie ging.
Volgens mij is hij nu een containerreiniger.

Cleanprofs moet reageren op jouw vragen Julie4444 ?
Als zij dat niet doen .. Wat dan? Wat betekend dat volgens jouw?. :roll:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door puma73 »

nutsabout schreef:
puma73 schreef:nutsabout, jij lijkt wel een digitale verkoper voor dit bedrijfje met al die super positieve berichten. Jouw berichten grenzen aan het overtreden van een of meerdere gedragsregels.
Postief mag niet – alleen super negatieve berichten-… staat dat in de gedragregels?
Het gaat hier om een discussie. Dus geef ik mijn mening o- onderbouwd met controleerbare feiten -
en deel ik mijn positieve ervaing met mijn containerreiniger Cleanprofs.
Jij zit hier als een volleerd en gehersenspoeld verkoper de gladde verkooppraatjes te verkopen. Als het nodig is kan deze firma zich uitstekend verdedigen en tevens sluikreclame voor die toko plaatsen.

Jouw ervaringen zijn idd sluikreclame voor die toko.

Jij zit hier immers een concurrent van dit bedrijf zwart te maken omdat ze dingen doen die niet correct zijn. Potje keteltje??

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

puma73 schreef: Jij zit hier immers een concurrent van dit bedrijf zwart te maken omdat ze dingen doen die niet correct zijn. Potje keteltje??
Uuuh Waar dan? Nu zit jij mij zwart te maken.
puma73 schreef: Jouw ervaringen zijn idd sluikreclame voor die toko.
De inbreng van enkele gebruikers op TrosRadar over Cleanprofs, komt dichtbij of is mogelijk zelfs

art 261 Strafrecht (Smaad)
1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

En dat allemaal voor een schone afvalcontainer

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door stfwlk »

"Iemand kan niet voor smaad worden bestraft wanneer hij te goeder trouw mocht aannemen dat de beschuldiging waar was en dat het zijn plicht was om tot publikatie over te gaan."

Veel succes in de rechtbank!

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Dat het wassen van een kliko zoveel stof doet opwaaien had ik niet gelijk verwacht.
stfwlk schreef:"Iemand kan niet voor smaad worden bestraft wanneer hij te goeder trouw mocht aannemen dat de beschuldiging waar was en dat het zijn plicht was om tot publikatie over te gaan."
!
Zijn Plicht? -- ben jij journalist --- Dan krijg je makkelijker een vrijbriefje bij de rechtbank.
Code voor de Journalistiek: Tenzij daarmee een groot maatschappelijk belang is gediend, neemt de journalist niet anoniem of onder pseudoniem deel aan discussies, op internet of in andere media indien er raakvlakken zijn tussen zijn gewone berichtgeving en zijn bijdragen aan die discussies.
uiteinderlijk feiten en omstandigheden en dan kan er ook sprake zijn van onrechtmatigedaad.
Art 162 boek 6 van het burgerlijk wetboek.

Veel succes in de rechtbank. :wink:

En ik wacht geduldig op de volgende reiniging van mijn containers door Cleanprofs.
Volgende maand laat ik weten of het Cleanprofs weer gelukt is om hun afspraken na te komen. :D :
Laatst gewijzigd door nutsabout op 29 aug 2014 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door puma73 »

nutsabout schreef:
En ik wacht geduldig op de volgende reiniging van mijn containers door Cleanprofs.
Volgende maand laat ik weten of het Cleanprofs weer gelukt is om hun afspraken na te komen. :D :
Hoeft niet, is absoluut niet boeiend.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

nutsabout schreef:
puma73 schreef: Jij zit hier immers een concurrent van dit bedrijf zwart te maken omdat ze dingen doen die niet correct zijn. Potje keteltje??
Uuuh Waar dan? Nu zit jij mij zwart te maken.
Misschien moet u even de tijd nemen het topic te lezen. Een samenvatting van uw gezwets komt neer op dat u de indruk probeert te wekken dat alle klachten en negatieve berichtgeving over cleanprof oneerlijk zijn terwijl ze wel degelijk aantoonbaar gegrond waren en ondertussen wekt u de indruk dat de concurrentie schuldig is aan wat cleanprofs verweten wordt.
Dat en uw persoonlijke aantijgingen jegens anderen.. Potje keteltje.
nutsabout schreef: En heb ik de concurrentie vergeleken die overduidelijk de consument bewust verkeerd informeert.

puma73 schreef:
nutsabout schreef:
En ik wacht geduldig op de volgende reiniging van mijn containers door Cleanprofs.
Volgende maand laat ik weten of het Cleanprofs weer gelukt is om hun afspraken na te komen. :D :
Hoeft niet, is absoluut niet boeiend.
Naast het feit dat de bron niet erg betrouwbaar lijkt, als we zo kijken naar het aantal niet-onderbouwde en foute uitspraken op dit topic die van dezelfde bron afkomstig zijn. Ach ja. De tijd zal leren of webcare nog inhoudelijk zal reageren en anders horen we het vanzelf van eventuele nieuwe klanten.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Julie4444 schreef:
nutsabout schreef:
puma73 schreef: Jij zit hier immers een concurrent van dit bedrijf zwart te maken omdat ze dingen doen die niet correct zijn. Potje keteltje??
Uuuh Waar dan? Nu zit jij mij zwart te maken.
De feiten over de concurrentie - waaruit ik een keuze kon maken - zijn door de moderator weggehaald.
Dus -- zodoende - noem ik niet de namen in het bijzonder.
En heb ik de concurrentie vergeleken die overduidelijk de consument bewust verkeerd informeert.
Als jullie het graag willen weten - geen probleem kan ik zo de link online zetten
met de brief van de concurrent. maar dan moet de moderator het wel laten staan.

Het is nu nog terug te vinden via google cache.
Het kan één van de volgende bedrijven zijn;
AltijdneDjes, M.R.G. Container Reiniging, Container Cleaning Nederland, Groenboen,Arco, Frans Rusman Containerreiniger, Vincent Container Cleaning Services, Ton de containerreiniger, LeVos.
Julie4444 schreef:Een samenvatting van uw gezwets komt neer op
Jij de indruk probeert te wekken dat ik heb gezegd
-alle klachten en negatieve berichtgeving over cleanprof oneerlijk zijn.

Zoals dit topic begonnen is. Ik had een klacht en die is netjes opgelost door Cleanprofs.
En de reacties zijn tot nu toe alleen 'spook verhalen' . Waarbij men klaagt over - iets - en Eisen dat het opgelost moet worden. Maar feiten aanleveren en 'lokatiegegevens' delen met Cleanprofs - is geen optie van de klager/gebruiker.
Dus ja.. --dan blijft jouw woord tegen het mijne--

Ieder heeft zijn eigen methode om bakken te wassen -
en om het produkt containerreiniging te verkopen.

Uiteindelijk - De tijd zal leren - Wie er gelijk heeft - :D
Welke bakkenwasser fris ruikt....

Wie de schoen past trekt hem aan :
Rozen zijn rood viooltjes zijn blauw de geur van een kliko doet me denken aan jou.
http://www.twitter.com/lachjerot

berrt59
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2014 09:40

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door berrt59 »

Medio juli 2014 benaderd via telefoon voor abonnement.
Wij hebben 3 containers. 2 kontainers kosten 10,25 .1 kontainer €7.75. Medewerkster kon geen tarief vinden voor 3 kontainers en tijdens opgenomen gesprek bedrag over eengekomen van €12,75 per maand.
Diverse keren moeten bellen voor de stikkers en toen werd er ruim €138 gincasseerd door Cleanprofs.
Het tarief was in een keer €15,38 per maand.
Nooit bevestging ontvangen oid. Nu heeft CLEANPROFS een uitzondering gemaakt omdat ze de spullen niet boventafel krijgen met de gemaakte afspraken en is het contract gelukkig beeindigd.
Blijkt maar weer dat veel bedrijven en callcenters niet op de hooge zijn van de nieuwe regels per 13-6-2014

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

berrt59 schreef:Blijkt maar weer dat veel bedrijven en callcenters niet op de hooge zijn van de nieuwe regels per 13-6-2014
Natuurlijk zijn ze op de hoogte. Ze kiezen er gewoon voor om de regels te negeren en consumenten te benadelen of te misleiden.

nutsabout
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 jul 2014 14:43

Re: Cleanprofs mijn container is niet schoon.

Ongelezen bericht door nutsabout »

Ze maken nog steeds goed schoon.. Cleanprofs heeft nog geen enkele wasbeurt overgeslagen. Vrolijke chauffeurs. Gelukkig kan je ook zonder incasso betalen. Ik krijg drie maandelijks de rekening.

Jammer dat de reiningsvoertuigen niet zijn voorzien van Cleanprofs logo's
Beetje kale boel die auto's.. Gelukkig zijn mijn afvalbakken voorzien van gezellige stickers.

Gesloten