LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cleanprofs

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
ikkemarjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2017 11:18

cleanprofs

Ongelezen bericht door ikkemarjan »

DE KLACHT
Ik moest van de medewerker van u het verhaal nogmaals op de mail zetten nadat ik vandaag drie keer aan de telefoon heb gezeten en de juiste mensen niet bereikbaar waren.
Op 18 oktober krijg ik tot mijn verbazing een aanmaning brief binnen van het incasso bureau Cw partners. Daarin staat dat ik in gebreke ben gebleven met een betaling in november 2016. Ik heb van jullie nooit een aanmaning gezien dus ben er verbaasd over en ga bellen...
Daar krijg ik te horen dat er op 29 december 2016 een mail is gestuurd naar mij, alleen het email adres waar jullie het naar toe hebben gestuurd blijkt niet te kloppen. Het is een niet bestaand email adres Op mijn vraag of jullie dan geen fout melding hebben ontvangen is het antwoord dat jullie dat niet gekregen hebben. Lijkt me vreemd want er komt direct een foutmelding terug. Dit heb ik getest.
De medewerker ging overleggen maar er was geen medewerker op zijn plek dus afgesproken dat ze me na 13:00 uur zou terug bellen.
Om 16:45 had ik nog geen telefoon gehad en omdat jullie klantenservice om 17:00 uur sluit besluit ik zelf terug te bellen.
In de eerst instantie was de medewerker waar ik mee gesproken had niet op haar plek maar zij belde mij na 10 minuten netjes terug.
Zij kon mij niet verder helpen en ging op zoek naar een leiding gevende, helaas was die niet op haar plek.
Ze zou mij voor 18:00 uur een mail zenden met daarin de gegevens van de aanmaning die jullie mij gestuurd hebben zodat ik daar op kon reageren, maar ik heb geen mail ontvangen.
Vind het schandalig dat ik zo behandeld word.
Ik vind het een vreemde gang van zaken dat er op 29 december 2016 een aanmaning word gestuurd via mail, daar word niet op gereageerd, jullie krijgen een delivery status notification (failure) terug, dat er dan geen brief naar mijn huis adres gaat in de komende 9 maanden. Terwijl ik gewoon altijd netjes de andere rekeningen heb betaald van 2017.

X Op 20 en 23 oktober nogmaals via mail gevraagd of jullie willen reageren.
X 25 oktober hebben jullie gebeld maar geen gehoor gekregen, jullie hebben een email gestuurd met de vraag of ik een afspraak wil inplannen zodat jullie mij dan kunnen terug bellen. X Op 25 oktober, afspraak gemaakt via mail voor 27 oktober.
X 27 oktober niemand terug gebeld van cleanprofs
X Op 27 oktober zelf door de dag heen 8 maal gebeld, geen gehoor van jullie kant. X 28 oktober wederom een mail gestuurd met de vraag mij terug te bellen, en twee datums genoemd waarop ik telefonisch bereikbaar ben.
DE OPLOSSING
Ik vind de inschakeling van het incassobureau zeer onterecht.
Ik ben dan ook van mening dat ik de € 40,00 buitenrechtelijke kosten onterecht heb moeten betalen.


Update:
Na al het proberen met cleanprofs in gesprek te komen ben ik er nu klaar mee.

Fijn op 31 oktober krijgen we eindelijk reactie op onze mail.
Jammer dat jullie niet inhoudelijk op de mail ingaan.
Ik heb nu nog steeds geen mail ontvangen met de gevraagde documentatie, in de mail van 18 oktober, over de
verzonden mails naar mij van december 2016.
Ook vind ik het een jammerlijk gemis dat u zomaar er overheen stapt, over de manier van communicatie van uw kant.
U moet het er toch over eens zijn dat het rond uit tenen krommend is hoe jullie met een vraag van een klant omgaan.
Wij hebben vanaf 18 oktober bijna dagelijks gebeld en gemaild. De afgesproken mail die gestuurd zou worden, de
terugbel afspraken die niet na gekomen worden, geen enkele keer kreeg ik antwoord. Is dat service?
Ik wens dan ook geen gebruik te maken van de aangeboden 2 maanden gratis containerreiniging.
Daar is het mij nooit om te doen geweest.
Ik vind jullie argument dat ik niet had moeten betalen aan het incassobureau vreemd.
Zij dreigen dat als ik niet binnen 7 dagen betaal er extra hoge kosten worden toegevoegd. En zoals u ziet in de mail
wisseling zou ik dus pas op 31 oktober, 13 dagen na de aanmaning, hebben kunnen reageren naar het incasso bureau.
Wat mij daar weer een hoop problemen zou hebben opgeleverd.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: cleanprofs

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lang verhaal... als je nooit eerder aangemaand bent, had je die 40 euro inderdaad niet hoeven betalen. Die kan je dus terugvorderen.

Gesloten