LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Koffie1951
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2020 14:58

Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door Koffie1951 »

Er moet een 3 fase aansluiting in mijn meterkast gemaakt worden. De hal is groot genoeg en er komt niemand, maar Stedin verschuilt zich achter het RIVM en neemt niet eens de telefoon op. Er wordt niet gewerkt. :evil:
Wie helpen we hiermee? De economie? Het milieu? de mens? Wat of wie kan me hier helpen?

NeoDutchio
Berichten: 12361
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U mag bepalen of er iemand bij u thuis mag komen, maar diegene mag zelf ook bepalen of hij bij vreemde wil binnenkomen. Een werkgever is verantwoordelijk voor zijn medewerkers. Menig bezorger komt ook de drempel niet meer over. Een simpel gevolg van een bekende situatie.

De economie en het milieu heeft er niets mee te maken. U wilt iets gedaan hebben, maar de mensen mogen van hun werkgever niet naar binnen. Jammer dus en afwachten tot er weer versoepeld wordt.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door reggie2 »

Koffie1951 schreef:
28 apr 2020 15:11
Er moet een 3 fase aansluiting in mijn meterkast gemaakt worden. De hal is groot genoeg en er komt niemand, maar Stedin verschuilt zich achter het RIVM en neemt niet eens de telefoon op. Er wordt niet gewerkt. :evil:

Het zal niet onder "spoed" vallen dus komen ze niet, Dat is overal zo.

Arizonakid
Berichten: 1145
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Geweldig, weer iemand die beter is dan de rest en hier even een keer komt klagen. De hele wereld valt uit elkaar, maar mijnheer moet wat langer wachten op zijn 3-fase aansluiting, the horror!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Voor een drie fasen koffiezetapparaat?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door berndv »

bekend verhaal, zag vorige week geloof ik ook een soortgelijk topic voorbij komen, die ts stapte over op elektrisch koken en had daarvoor een 3-fase aansluiting nodig.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Stedin wil niet langskomen voor 3-fasenaansluiting

Ongelezen bericht door Kolibrie »


Gesloten