LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Werffm
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2020 19:23

Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Ongelezen bericht door Werffm »

Wij hebben een voucher ontvangen van soldaat van oranje. Het hotel wat apart erbij geboekt is kan niet omgeboekt worden. het hotel geeft geen voucher voor de overnachting. We snappen dat ze het moeilijk hebben maar wat kunnen we met een hotelovernachting op 16 mei in Leiden terwijl wij in Groningen wonen en soldaat van oranje niet doorgaat.
Wij zouden graag een andere datum willen. Kan dat?
Mag desnoods iemand anders gebruik maken van deze reservering?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Ongelezen bericht door mahadma »

Ik dacht dat Soldaat van Oranje er mee ging stoppen, maar niet wanneer Edit tot nov 2020). Vouchers staan voor zover ik weet op naam en zijn niet overdraagbaar.

NeoDutchio
Berichten: 12362
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het hotel is gewoon open, dus er kan overnacht worden. Dat u geen reden meer hebt om te gaan wil niet zeggen dat het hotel moet meewerken aan uw wens.

Of de hotelboeking overdraagbaar is moet u vragen aan het hotel. Wij weten niet bij welk hotel u geboekt hebt en onder welke voorwaarden.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Ongelezen bericht door sylvesterb »

mahadma schreef:
03 mei 2020 14:48
Ik dacht dat Soldaat van Oranje er mee ging stoppen, maar niet wanneer Edit tot nov 2020). Vouchers staan voor zover ik weet op naam en zijn niet overdraagbaar.
En dat zal vast en zeker wel weer verlengt gaan worden net zoals de vorige 20 keer omdat de zalen nog steeds dagelijks vol zitten (voor de corona sluiting).

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Soms is bij dit soort boekingen een doorlopende reisverzekeraar ... afhankelijk welke en hun voorwaarden.

Proberen kan altijd, ook binnenlandse vakantie of dagje uit valt er meestal onder.

Lady1234
Berichten: 27232
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Voucher voor Soldaat van Oranje, maar niet voor hotel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan gaat u toch gewoon lekker naar dat hotel zonder soldaat? Daar kunt u ook van genieten. Dan hebt u dat vast gehad.

Gesloten