Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door reggie2 »

16again schreef:
22 dec 2021 17:13

En hier is nummer 4
https://nos.nl/artikel/2410523-nederlan ... onboosters
Zal nog wel verder gaan zo.

@G7, dat jij je goed voelt bij die derde spuit is toch prima? Maar bij Lady lees je gewoon de angst....dus niet voor iedereen die een spuit neemt heb ik angst in gedachten.:-)

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door kuklos »

reggie2 schreef:
22 dec 2021 17:41
Maar bij Lady lees je gewoon de angst....dus niet voor iedereen die een spuit neemt heb ik angst in gedachten.:-)
Hoe vaak moet iemand tegen jou zeggen dat het GEEN angst is en je je eigen gevoelens projecteert voordat het eindelijk tot je doordringt?

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
22 dec 2021 13:21
16again schreef:
22 dec 2021 13:12
Ik maak ook op dat Lady1234 bang is , dat al dat reizen onze situatie alleen maar verslechtert.
Of lees ik verkeerd, en moeten we juist extra gaan reizen?
Dat verbaast me niets, want je hebt regelmatig last van dezelfde kwaal als Reggie. Dat ook jij hier iets anders uithaalt dan er staat, tsja... wat zou dat zeggen?

De opmerking van Lady gaat niet over angst. Die gaat over de vraag of iets verstandig is of niet. Zo moeilijk is lezen toch niet?
Een kwaal, toe maar. Of je mist mijn kwinkslag gewoon.
"Ik ben bang dat we geen witte kerst krijgen."

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door Jablan »

Vriendelijk verzoek aan Angel, Reggie, 16again en Lady: neem elkaar wat minder de maat, dan blijft dit een interessant topic.
Momenteel is het al zo, dat je na een bericht van José de eerste pagina's daarna kunt overslaan wegens gekibbel. Gevolg: oproepen om dit onderwerp te sluiten.

*

Vierde ronde? Voor ons nog ver weg. Eerst ronde drie en daarna de immuunrespons in de gaten houden. Ben ergens wel benieuwd hoe extreem het effect is bij ons, we zitten nog steeds bovengemiddeld goed in de T-cellen en andere meetbare stoffen.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@jablan

Pardon? Bent u de moderatie?

Er wordt geadviseerd thuis te werken, afstand te houden en ga maar door. Dan zou het verstandig zijn in een vliegtuig te stappen en met vakantie te gaan?

En dat zou ik alleen maar schrijven omdat ik bang ben? Ik zou niet weten waar ik dan bang voor moet zijn. Mijn hele omgeving is gevaccineerd, velen zelfs al met de boosterprik. Ik neem zelf mijn maatregelen tov vreemden. Dus ik heb al helemaal geen reden om ergens bang voor te zijn.

Dat @reggie en @16again van alles verzinnen en elkaar napraten, is niet mijn pakkie an.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lady1234 schreef:
22 dec 2021 18:36
. Dan zou het verstandig zijn in een vliegtuig te stappen en met vakantie te gaan?

Je kan ook met de auto...... niks mis met vakantie nu.....zolang je je aan de regels houdt.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

16again schreef:
22 dec 2021 18:19
Moneyman schreef:
22 dec 2021 13:21
16again schreef:
22 dec 2021 13:12
Ik maak ook op dat Lady1234 bang is , dat al dat reizen onze situatie alleen maar verslechtert.
Of lees ik verkeerd, en moeten we juist extra gaan reizen?
Dat verbaast me niets, want je hebt regelmatig last van dezelfde kwaal als Reggie. Dat ook jij hier iets anders uithaalt dan er staat, tsja... wat zou dat zeggen?

De opmerking van Lady gaat niet over angst. Die gaat over de vraag of iets verstandig is of niet. Zo moeilijk is lezen toch niet?
Een kwaal, toe maar. Of je mist mijn kwinkslag gewoon.
"Ik ben bang dat we geen witte kerst krijgen."
Zoals ik al eerder opmerkte:de humor is ver te zoeken.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
22 dec 2021 18:36
@jablan

Pardon? Bent u de moderatie?

Er wordt geadviseerd thuis te werken, afstand te houden en ga maar door. Dan zou het verstandig zijn in een vliegtuig te stappen en met vakantie te gaan?

En dat zou ik alleen maar schrijven omdat ik bang ben? Ik zou niet weten waar ik dan bang voor moet zijn. Mijn hele omgeving is gevaccineerd, velen zelfs al met de boosterprik. Ik neem zelf mijn maatregelen tov vreemden. Dus ik heb al helemaal geen reden om ergens bang voor te zijn.

Dat @reggie en @16again van alles verzinnen en elkaar napraten, is niet mijn pakkie an.
Lady,fijn dat je nergens bang voor bent,want ook angst is een slechte raadgever.
Maar zou het ook kunnen zijn dat je het gewoon niet eens bent met Reggie en 16again?
Daar is niks mis mee,maar om dan te zeggen "van alles verzinnen en napraten" gaat mij toch wat ver.
Ik ben ook de moderatie niet,maar zo hoeft het toch ook niet?

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door kuklos »

scharrelschipper schreef:
22 dec 2021 19:50
Maar zou het ook kunnen zijn dat je het gewoon niet eens bent met Reggie en 16again?
Daar is niks mis mee,maar om dan te zeggen "van alles verzinnen en napraten" gaat mij toch wat ver.
Ik ben ook de moderatie niet,maar zo hoeft het toch ook niet?
Weet je wat ook niet hoeft? Dat 16again en Reggie2 keer op keer claimen dat Lady1234 bang is, terwijl ze meerdere malen is verteld dat dat niet klopt. Waarom horen we je daar niet over? Waarom klaag je wel over het gevolg, maar niet over de oorzaak?

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@scharrelschipper

Wie verzint nou dat ik angst heb en wie praat dat na? Lijkt hier wel een papegaaien kolonie.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

In een wappievlek moet je niet wrijven. Je ziet wat er gebeurt: hij wordt steeds groter. En dat is ook de bedoeling van die lui. Ze bepalen zo blijvend het narratief. Het eigenlijke onderwerp verdwijnt daarmee op de achtergrond. Iemand als Jose2501 staat al lang op mijn negeerlijst.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

kuklos schreef:
22 dec 2021 19:54
scharrelschipper schreef:
22 dec 2021 19:50
Maar zou het ook kunnen zijn dat je het gewoon niet eens bent met Reggie en 16again?
Daar is niks mis mee,maar om dan te zeggen "van alles verzinnen en napraten" gaat mij toch wat ver.
Ik ben ook de moderatie niet,maar zo hoeft het toch ook niet?
Weet je wat ook niet hoeft? Dat 16again en Reggie2 keer op keer claimen dat Lady1234 bang is, terwijl ze meerdere malen is verteld dat dat niet klopt. Waarom horen we je daar niet over? Waarom klaag je wel over het gevolg, maar niet over de oorzaak?
Ik probeerde in navolging van o.a. Jablan de zaak wat te sussen en er de angel wat uit te halen.
Maar bij jou gaat dat niet lukken.
Jammer.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door kuklos »

scharrelschipper schreef:
22 dec 2021 20:29
kuklos schreef:
22 dec 2021 19:54
scharrelschipper schreef:
22 dec 2021 19:50
Maar zou het ook kunnen zijn dat je het gewoon niet eens bent met Reggie en 16again?
Daar is niks mis mee,maar om dan te zeggen "van alles verzinnen en napraten" gaat mij toch wat ver.
Ik ben ook de moderatie niet,maar zo hoeft het toch ook niet?
Weet je wat ook niet hoeft? Dat 16again en Reggie2 keer op keer claimen dat Lady1234 bang is, terwijl ze meerdere malen is verteld dat dat niet klopt. Waarom horen we je daar niet over? Waarom klaag je wel over het gevolg, maar niet over de oorzaak?
Ik probeerde in navolging van o.a. Jablan de zaak wat te sussen en er de angel wat uit te halen.
Maar bij jou gaat dat niet lukken.
Jammer.
Het gaat nooit lukken, bij niemand, als je enkel het gevolg aanpakt en niet de oorzaak. Nogal selectief zoals jij probeert de angel eruit te halen. Zoals ik al schreef, pak de oorzaak aan. Dan komt het gevolg namelijk ook niet meer.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door 16again »

Vandaag nog te lezen:
https://www.ftm.nl/artikelen/geef-wetenschap-brondata
RIVM publiceert wel wat summiere cijfers, maar de bron van die cijfers is niet beschikbaar, waardoor andere wetenschappers niet kunnen (en mogen, denk ik dan) mee-rekenen

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door reggie2 »

Misschien moet jij eens hand in eigen boezem steken kuklo's.

En voor de rest ga ik niet op deze onzin in.
Ik constateer iets en 16 again ook, los van elkaar

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
22 dec 2021 19:55
@scharrelschipper

Wie verzint nou dat ik angst heb en wie praat dat na? Lijkt hier wel een papegaaien kolonie.
Ho even,ik zei juist dat het goed is dat U geen angst heeft.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door kuklos »

reggie2 schreef:
22 dec 2021 20:37
Misschien moet jij eens hand in eigen boezem steken kuklo's.

En voor de rest ga ik niet op deze onzin in.
Ik constateer iets en 16 again ook, los van elkaar
Wauw. Eerst al de verkeerde conclusie trekken en daarmee door blijven gaan nadat je er meerdere malen op aan bent gesproken. En nu heel stoer een nick verbasteren. Dus dat is het respect dat je hier graag ziet. Goed dat we het weten.
Laatst gewijzigd door kuklos op 22 dec 2021 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
22 dec 2021 20:37
Lady1234 schreef:
22 dec 2021 19:55
@scharrelschipper

Wie verzint nou dat ik angst heb en wie praat dat na? Lijkt hier wel een papegaaien kolonie.
Ho even,ik zei juist dat het goed is dat U geen angst heeft.
Lady zegt ook niet dat jij dat zegt.

Lezen blijft lastig.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door Jablan »

En nu is het mooi geweest. Meldknop om op te schonen - weer een pagina offtopic geneuzel.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)

Ongelezen bericht door kuklos »

Jablan schreef:
22 dec 2021 21:02
En nu is het mooi geweest. Meldknop om op te schonen - weer een pagina offtopic geneuzel.
Heb je ook de posts gemeld waarin ten onrechte iemand in de mond werd gelegd dat ze bang was? Of pak jij ook alleen het gevolg en niet de oorzaak aan?

Gesloten