LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakketjes verzenden naar USA

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Pakketjes verzenden naar USA

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb bergen spullen die kant opgestuurd. Mijn ervaring met USPS: betrouwbaar op het absurde af. En ja, het kan even duren. Hangt ook af van het postcodegebied. Oost- en westkust = snel. Alles er tussenin = langzaam.

Met PostNL had u hetzelfde probleem gehad. De DHL barcode CC....DE kunt u ook gebruiken op www.usps.com

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Pakketjes verzenden naar USA

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ronald H schreef:
11 dec 2020 14:18
In november een pakket me DHL verstuurd naar de US. Na 24 dagen nog steeds onderweg. DHL gebruikt US Postal Services in Amerika en nu is het hun verantwoordelijkheid niet meer. Dat noem teleurstellende service.
Het is u misschien nog niet opgevallen, maar er schijnt iets van een virusje rond te waaien over de wereld en er zijn ook iets van feestdagen die wereldwijd gevierd worden. Dus meer druk op de bezorgbedrijven die met minder materieel en minder mankracht hun werk proberen te doen. Het kan dus wat langer duren.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Pakketjes verzenden naar USA

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Het blijft een beetje een gok, ik verstuur al jaren pakketten naar de USA, en soms binnen een week bij de ontvanger, en soms na 6 weken nog niet. Douane kan ook erg lang vasthouden, en verder is de bezorging in het binnenland inderdaad langzamer dan aan de kusten.

Gesloten