Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Pieter44
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2021 18:39

Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Pieter44 »

Op 24 juni bericht ontvangen dat t.g.v. omzetting normale test naar spoedtest het bedrag ( 2x € 89 ) van de annulering van de normale test binnen 7 werkdagen teruggestort zou worden.
Door middel van, uiterst vriendelijke reactie. aan mij medegedeeld dat het door de grote drukte iets langer zou duren.
Inmiddels al 4 mails gestuurd. Steeds weer vriendelijke (blijkt nu dus volledig gespeeld!) mailtjes terug ontvangen dat het geld teruggestort zou worden.

Tot dusver, 19 augustus: nog niets ontvangen..

Via reviews over Spoedtest.nl staan nog veel meer reacties van mensen met dezelfde klachten.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46
Beste antwoord
Gekozen door Pieter44

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

door Hawk-Eye » 20 aug 2021 15:11

geen 7 dagen maar 15 dagen....
FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Testen is gratis..................waarom er voor betalen.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door D34M0N »

Pieter44 schreef:
19 aug 2021 13:59
Via reviews over Spoedtest.nl staan nog veel meer reacties van mensen met dezelfde klachten.
Les voor de volgende keer: reviews moet je vooraf bekijken. Achteraf reviews lezen is een beetje zinloos.

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Sannietje »

Ik moet even goed lezen wat hier staat.

Je hebt een gratis test ingeruild voor een betaalde spoedtest. Hiervoor 2 x 89 euro voor betaald. Dan heb je geannuleerd en nu wil je je geld terug?
Als de test spoed had waarom heb je dan eerst betaald om te annuleren?

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Pieter44 schreef:
19 aug 2021 13:59
Steeds weer vriendelijke (blijkt nu dus volledig gespeeld!) mailtjes terug ontvangen dat het geld teruggestort zou worden.
Waarom zou dat gespeeld zijn? De persoon die mails beantwoordt kan ook niet veel meer dan de status doorgeven. Of denk je dat die mensen daar nadat ze zo'n vriendelijke mail hebben gestuurd direct met z'n allen in lachen uitbarsten omdat ze weer iemand voor de gek gehouden hebben? Bij ieder bedrijf werken gewone mensen zoals jij en ik. En hoe zou je zelf reageren in zo'n situatie als je een klant moet beantwoorden?

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

De normale test daar is 89 euro, en de last minute spoed 189 euro. Dus dat.

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Sannietje »

Is de annulering ten minste 1 uur voor de afspraak geannuleerd? Dan is het gratis. Als je korter dan een uur voor de afspraak annuleert niet meer.

https://spoedtest.nl/

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Seinhuis »

2 maanden is lang wachten.

Stuur hun nog 1 mail dat je naar een deurwaarder ga inschakelen als je het geld niet terug krijgt. Indien je na 7 dagen nog steeds geen geld hebt gekregen hebt dan zit het niks anders op dan de deurwaarder lastig mee te vallen. Neem alle bewijzen mee.

De deurwaarder kan je afhankelijk van de precieze situatie inschatten welke aanpak het meeste kans heeft.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

geen 7 dagen maar 15 dagen....

lucas86
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2021 10:08

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door lucas86 »

Waarom bel je niet even of nog beter rijdt je langs, dat werkt altijd beter dan mails die op de stapel komen.

Makrelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2022 11:30

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Makrelen »

Op 2-3-2022 een PCR test afgenomen bij spoedtest.nl. Op 3-3-2022 heb een ik het resultaat ontvangen, deze was positief. Dit kwam als een echter verassing, ik voelde mij verder gewoon kerngezond. Omdat ik dezelfde dag naar het buiteland moest vliegen heb ik 2 keer een zelftest uitgevoerd en beide test waren negatief. Op basis van deze informatie heb ik nogmaals een PCR test uitgevoerd(binnen uur uitslag) bij een andere bedrijf en deze was ook negatief uit. Ik ben in het buitenland totaal 5 dagen gebleven en bij terugreis heb ik op de 4de dag ook een PCR test uitgevoerd en deze was ook negatief.

Totaal was ik € 79,95 voor spoedtest.nl, 2 x zelftest van € 3,00 en € 130 euro nieuwe PCR test(binnen 2 uur uitslag)= € 212,95.

Spoedtest.nl is wat mij betreft niet betrouwbaar, het draait bij hun om geld.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Dirkie »

Makrelen schreef:
25 apr 2022 11:37
Op 2-3-2022 een PCR test afgenomen bij spoedtest.nl. Op 3-3-2022 heb een ik het resultaat ontvangen, deze was positief. Dit kwam als een echter verassing, ik voelde mij verder gewoon kerngezond. Omdat ik dezelfde dag naar het buiteland moest vliegen heb ik 2 keer een zelftest uitgevoerd en beide test waren negatief. Op basis van deze informatie heb ik nogmaals een PCR test uitgevoerd(binnen uur uitslag) bij een andere bedrijf en deze was ook negatief uit. Ik ben in het buitenland totaal 5 dagen gebleven en bij terugreis heb ik op de 4de dag ook een PCR test uitgevoerd en deze was ook negatief.

Totaal was ik € 79,95 voor spoedtest.nl, 2 x zelftest van € 3,00 en € 130 euro nieuwe PCR test(binnen 2 uur uitslag)= € 212,95.

Spoedtest.nl is wat mij betreft niet betrouwbaar, het draait bij hun om geld.
Verhaal is leuk maar de conclusie snap ik niet. Is een positieve test duurder dan een negatieve?

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Seinhuis »

De meeste Corona test locaties maken gebruik van externe bedrijven.

Het valt nooit te bewijzen of de positief vals bent getest of negatief vals. Ook valt niet te bewijzen dat de testen op de juiste manier zijn afgenomen.

Ik denk dat het beter is om je verlies te nemen.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Spoedtest.nl betaalt bedragen na annulering niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

Makrelen schreef:
25 apr 2022 11:37
Spoedtest.nl is wat mij betreft niet betrouwbaar, het draait bij hun om geld.
De testen zijn per definitie niet 100% betrouwbaar. Dat jij daar een conclusie aan koppelt over het bedrijf vind ik totaal ongefundeerd.

En dat het om geld draait? Is dat niet de essentie van zo'n beetje ieder bedrijf of dienstverlening?

Gesloten