DHEA supplement

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
MargreetvdM
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2022 14:17

DHEA supplement

Ongelezen bericht door MargreetvdM »

In het geval van chronische stress produceren de bijnieren te weinig DHEA. Dit is een pro-hormoon.
Als je te weinig DHEA maakt, voel je je slap en uitgeput, lijd je botverlies, heb je geen libido en heb je lage bloeddruk.
In Nederland kun je geen DHEA kopen. In USA wèl! Daar kost het 8 dollar of zo.
Ik probeerde het in Amerika te bestellen, maar toen stond er "you have no permission to order this for The Netherlands".
Eén keer heeft mijn huisarts mij DHEA voorgeschreven. Ik moest toen 105 euro betalen voor een klein potje.

Waarom?
Waarom moeten wij ons ziek voelen? Wie heeft daar belang bij?
Waarom zorgen de ziekenfondsen er niet voor dat wij gewoon DHEA mogen krijgen?
Waarom vindt de regering het goed dat het volk zich niet mag herstellen? (of alleen de rijken)
Is het de bedoeling dat de armen zsm overlijden?

GEEF ons gratis DHEA !!

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHEA supplement

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als DHEA gratis zou moeten worden, dan zou je alles gratis moeten maken. Waarom zou immers de ene persoon wel recht hebben op gratis medicatie en anderen niet. Dat er niet zomaar medicijnen ingevoerd mogen worden is maar goed ook. In Nederland en Europa gelden strenge regels en elk medicijn krijgt een goedkeuring.

Als ik zoek op voedingssupplementen, dan is dat gewoon te koop.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DHEA supplement

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u ziek zwak en misselijk bent, kunt u zich beter wenden tot de huisarts voor advies en dan daarna naar het Kruidvat of zo voor pillen.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: DHEA supplement

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Er zou wel wat meer vergoed mogen worden wat de levenskwaliteit van chronisch zieken zou kunnen verbeteren. Want alles zelf betalen of een jaar vooruit schieten is niet voor iedereen weggelegd, maar dat is iets wat al jaren speelt en door de politiek niet veel gehoor aan gegeven zal worden helaas.

Gesloten