LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Make it Easy stoppen met roken.

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hoe lang ben je al gestopt?je gaat het redden man!
het is veel lekkerder zonder die smaak in je mond,en je kleding wordt lekker schoon en fris..... :D en het scheelt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld,kan je veel andere leuke dingen van doen??weet niet of je hobby hebt ofzo...go for it!!!!!!!!!!!!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

rozemarijntje schreef:hoe lang ben je al gestopt?je gaat het redden man!
het is veel lekkerder zonder die smaak in je mond,en je kleding wordt lekker schoon en fris..... :D en het scheelt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld,kan je veel andere leuke dingen van doen??weet niet of je hobby hebt ofzo...go for it!!!!!!!!!!!!
vrouw!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

rozemarijntje schreef:hoe lang ben je al gestopt?je gaat het redden man!
het is veel lekkerder zonder die smaak in je mond,en je kleding wordt lekker schoon en fris..... :D en het scheelt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld,kan je veel andere leuke dingen van doen??weet niet of je hobby hebt ofzo...go for it!!!!!!!!!!!!
:mrgreen:
ben nog niet helemaal er af, rook stukken minder maar wil zo snel mogelijk helemaal stoppen maar is moeilijk :mrgreen:

@tennis geeft niks :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja?vrouw... :D :D :D ik kan ook zeggen,je gezondheid wordt beter ,maar dat vind ik persoonlijk..onzin...er zijn mensen die niet roken en die vallen zo dood neer en mijn schoonmoeder nooit gerookt en dood aan longkanker,dus daar begin ik niet aan...

dus lekker minderen....en als het niet lukt ben je er nog niet aan toe...
al neem je ik zeg maar wat...ipv 10 sigaretten er 7 nou dat is al heel wat...

ja ik ben nu eenmaal een vrouw..maar hey ook mannen zeggen het hoor...
mijn man kan er ook niet meer tegen,als ie ergens geweest is verjaardag feest weet ik veel,weet ie niet hoe snel hij zijn kleding uit moet doen en doucgen...dus uh........hiihihihi tennis... :D :D nee geen omgebouwde vrouw ihihihi

en tiptoo..ik weet eigenlijk niet of je nou man of vrouw bent..maakt ook niet uit,als je een partner hebt..ff intiem nu ohoho ho die zoent niet meer met een asbak....

zo lekker gecoached ihihihihiihihihih
je hey we moeten het wel leuk houden voor tiptoo het is geen strafkamp,vind het al heel wat dat hij het probeert!!!!

onnodig om te vragen of je alle foefjes al hebt geprobeerd,...pleisters enz enz enz..kosten ook een vermogen??maar het is idd verdomd moeilijk dat snap ik echt wel....wat ik al zei mijn man heeft niet zolang gerookt en ineens werd er eng van..bah,maar dat is wat anders als zeggen ik stop nu....
hou voor je zelf in het oog dat je al een eind bent,je rookt al veel minder,..dat is al heel goed man!!!!die winst heb je al...en als jou die paar peuken op een dag nog eenplezier doen...nou ja...net zolang tot je kop zegt en nu is het over en uit en die dag die komt...let maar op....je bent al een eind op weg...

zo vrouw lief heeft gesproken.... :oops: :D

hey wacht ff lees nog ff terug van tennis...ik geloof dat ik het verkeerd begreep,tiptoo vrouw?????????ja het is al laat,slaappil ingenoemn...ik ben duf aan het worden,moet wel voor de pijn...dus sorry ihihihihi heb ik dat...nou ja de rest geld gewoon...vrouw!!hhiihihii mijn god...heb ik dat :D ppfff

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door wolcon »

Wat een consumenten probleem ga ff lekker verder via PB :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dank je wel rozemarijntje ik rook ongeveer nog 12 sigaretten per dag was eerst een pakje dus scheelt al :mrgreen:

en ja ik ben een vrouw en ben er blij mee :mrgreen: maar geeft niks mijn vriend is er ook blij mee dat ik een vrouw ben :mrgreen: tennis wist het uit vorige postings :mrgreen:

bedankt voor de steun :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:D er heeft weer een onbekenden zal wel onder een andere naam zijn?? er een probleem mee! maar hou het vol he...
nou weet ik het dus ook....vrouw :oops:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dank je ik doe mijn best heb gelukkig wel doorzettingsvermogen maar het is soms oh zo moeilijk :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja dat kan ik me heeeeeeeeeeel erg goed voorstellen,ik rook niet,maar heb ooit eens moeten afkicken van morfine...slik nu hoop andere troep..maar hoge morfine vond ik te...en dan is het pakken van een paar tabletten zo makkelijk maar elke keer dacht nee,niet doen...je wilt toch jezelf weer worden...
nu heb ik een hele andere zware cocktail van heel wat medicatie,maar niet zo heavy als de morfine..die ik had..dan maar wat meer pijn...meen ik echt,ik heb meer pijn door mezelf omdat ik niet aan die morfine meer wil...
nu haalt het het de scherpe rand weg...
dus ik snap je wel...dus neem kauwgum,snoeppie..ja dan wordt je weer dikker,weet ik van mensen...maar ja?dat zie je dan wel,toch?

en je spekt je zelf,als je eigenlijk het geld opzei ligt wat je normaal aan dit uitgaf kan je wekelijks wat leuks kopen voor je zelf?om je zelf te belonen??
sterkte :wink:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dank je wel jij ook sterkte met de medicijnen is ook vaak giga moeilijk,

heb gisteren al minder gerookt 10 peukjes zijn er al weer 2 minder en ik neem vaak dropjes dus hoop dat het gauw komt dat het helemaal eraf ben, inderdaad ik spek mijn eigen kas en niet die van de staat :mrgreen:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

tiptoo schreef::mrgreen: dank je ik doe mijn best heb gelukkig wel doorzettingsvermogen maar het is soms oh zo moeilijk :mrgreen:
Ja, ik weet er alles van!
Maar heb het gelukkig overwonnen, maar met help!
Bij verschillende GGD worden cursussen, "stoppen met roken"aangeboden.
Misschien een optie voor jou.

http://www.ggd.nl/over-ggd-nederland/pr ... -diensten/

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

bedankt Tennis zal straks effe doornemen misschien lukt het me dan zeker :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

top tennis!!

kijk al 2 minder!!! :D

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

rozemarijntje schreef:
kijk al 2 minder!!! :D

blijf het moeilijk vinden :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hoe staat het ervoor tiptoo?
al minder naar de staatskas gebracht?of lukt het nog niet echt?
hoop het zo voor je...
ik kan je even twee weken niet caochen zoals je denk ik wel weet ga ik er even tussenuit...
ik zal aan je denken!!misschien helpt dat :D

gr

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: haha rozemarijntje helaas is het momenteel minder goed, ik baal er van als een stekker , moet toch eens lukken bedankt voor je steun eens zal ik kennen melden van ben van het roken af.....liefst morgen al :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo

hoe staat het ervoor?
ik ben even weggeweest...heb heerlijk genoten en het was boven de 35 graden...was zo mooi....heb nog aan je moeten denken,hoop dat het nu wat beter gaat?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

@rozemarijnte , welkom terug fijn dat je het goed hebt gehad lekker temperatuurtje , helaas ik rook momenteel veel krijg morgen wat onderzoeken in het ziekenhuis dus dan ben ik wat gespannen , ik weet het rot excuses :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hoi
ik heb zelf altijd heel veel onderzoeken,zelf heb ik zoveel meegemaakt en nog ik ben niet snel nerveus ook niet voor operatie....ik ben hard dat zegt iedereen.maar daarom kan ik me wel inleven in anderen!!
het is dus absoluut geen excuus....ies het ernstig?anders mag je me wel pb sturen als jet het hier niet kwijt wilt..
sorry voor douten,maar ik ben op.....sterke met onderzoeken!!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: hoi rozemarijntje nee gelukkig niks ernstigs ik was steeds duizelig dat is nu onderzocht en heb ruis achter de oren , dus effe een paar dagen oefeningen doen en dan moet het voorbij zijn. misschien moet ik eens acupunctuur gaan doen blijf het moeilijk vinden te stoppen :mrgreen:

Gesloten