LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale camera display kapot

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
demionv
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2004 11:52

Digitale camera display kapot

Ongelezen bericht door demionv »

Ik heb onlangs een camera Canon Powershot gekocht.
Deze camera heeft in een tas gezeten en is niet gevallen etc.
Kortom niets speciaals. Toen ik hem weer uit de tas haalde was het display kapot. Canon zegt dat dit niet binnen de garantie valt.
Bij de meeste camera's (tevens bij mijn mobiele telefoon) zit er een stevig glaasje op de display, die de display beschermt. Als de display dan eventueel een opdoffer krijgt, biedt dat schermpje wat bescherming.
Bij deze camera is dit een dun flexibel plastic glaasje en je raad het al, geen bescherming. De display laten repareren is niet betaalbaar en staat in geen verhouding tot de aankoopprijs. Het gaat hier dus om een vrij kritisch onderdeel van het toestel. Is hier niets tegen te ondernemen?

canonman

Re: Digitale camera display kapot

Ongelezen bericht door canonman »

nee is niets tegen te doen, is gebruikersfout. je moet die dingen ook niet los in een tas doen. dom.

Digicam

Re: Digitale camera display kapot

Ongelezen bericht door Digicam »

Lieve mensen, als je zo'n dure aanschaf doet, koop er dan een goed tasje omheen. Een camera van een paar honder euro gooi je toch niet los in je tas waar ook je sleutels en andere uitstekende dingen zitten ???. Helaas maar hiervoor kun je de fabrikant niet de schuld geven.

Gesloten