LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gamma verkoop vestel met dvd speler

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
H. de Roy

Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door H. de Roy »

Ik heb een tv met dvd speler gekocht bij de gamma, dit was een aanbieding in week 39. Maar de dvd speler doe niets.
Nu heb ik gehoort dat er veel meer klachten waren. gamma wil alleen het toestel laten repareren, terwijl ik een nieuw toestel eis.
Is dat niet vreemd. kosten zijn voor mij, werd er bij gezecht.
Maar ik had toch EEN nieuw toestel gekocht?
Heeft u hier meer klachten over gehad.

H.C. de Roy[/b]

??

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door ?? »

In week 39 gekocht - en dan 2 maanden later een nieuwe eisen omdat er een defect in zit? het is in het geheel niet vreemd dat Gamma hem wil repareren ipv een nieuwe, dat is doodnormaal. het is daarentegen uitermate vreemd om direct een nieuwe te eisen.

h.c.de Roy

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door h.c.de Roy »

Mijn zoon is op 10-11 jarig en had daarom al een tv gekocht, deze heb ik op 12-11-2004 aan hem gegeven, en daarom ging ik nu pas 15-11-2004 naar de gamma, om verhaal te halen.

Gast

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door Gast »

U moet de leverancier de kans geven het apparaat te repareren, dit staat nu eenmaal zo in de wet.
Overigens vraag ik mij af waarom men die troep koopt bij gamma. En bij gamma "bouwmarkt?" verkopen ze niet eens eeen fasoenlijk stukkie hout.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door inxsnl »

De wet
schrijft voor dat u de leverancier de kans moet geven het probleem te herstellen .
Kan deze het na de 3e reparatie niet aannemelijk maken dat het goed komt is deze verplicht u een nieuw /of vervangend appie te leveren

BERTELS

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door BERTELS »

WIE KOOPT ER NU EEN TV BIJ DE GAMMA ?

BROOD KOOP JE TOCH OOK NIET BIJ DE VISBOER.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door inxsnl »

Waarom zou je niet bij de gamma kopen?
Het gaat toch immers over de aanschafprijs , en een ieder die dit merk verkoopt geeft fabrieks garantie . dus het maakt niet uit waar u het koopt.



brood bij een visboer kopen slaat echt nergens op .
Hier zijn andere faktoren in het spel
ps Ik werk niet bij de gamma

vrgr Tim

joop slim

Re: Gamma verkoop vestel met dvd speler

Ongelezen bericht door joop slim »

Als je dan niet in wilt zien dat de visboer net zo min product kennis heeft van brood als de gamma van tv's moet je het ook maar zelf weten !. Die halve zolen die de gamma heeft rondtlopen hebben al moeite genoeg met je aan te wijzen waar de spijkers liggen !.

Elke fabriekant is het recht voorbehouden 3 pogingen tot reparatie uit te voeren, daarna kunt u pas aanspraak maken op een vervangend toestel of uw geld terug krijgen (minus de afschrijving voor de tijd die u het apparaat wel hebt kunnen gebruiken !)

Groetjes,


Joop slim.

Gesloten