LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JVC TV EN MEDIAMARKT

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
johnnie492
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2004 09:34

JVC TV EN MEDIAMARKT

Ongelezen bericht door johnnie492 »

ik heb op 22-04-04 een nieuwe JVC televisie gekocht bij de MediaMarkt in Alkmaar.
afgelopen vrijdag 30-07-04 is de monteur geweest om hem te maken.
want ik had geen beeld en geen geluid zelfs het standby lampje wilde niet branden.
maandag 02-08-04 was de televisie weer kapot toen ik naar de MediaMarkt ging en vroeg of ze hem om wilde ruilen kreeg ik daar geen antwoord op.
de monteur belde maandagavond op en zei dat hij opgehaald moest worden om hem goed na te kunnen kijken en zou bellen voor een afspraak.
tot op heden heb ik nog niks gehoord.
Ik heb net JVC gebeld maar die doet daar ook niks aan.
is dat nu de service van JVC ik dacht toch altijd dat het wel een goed merk was.
Maar daar heb ik me blijkbaar in vergist.
kan iemand mij vertellen hoe ik toch mijn recht kan halen?
want de tv wordt er op deze manier ook niet beter op als ze hem steeds moeten maken en straks is de garantie afgelopen en kan ik het zelf steeds gaan betalen.

B.V.D.

John :evil: :twisted: :x

kazan

Re: JVC TV EN MEDIAMARKT

Ongelezen bericht door kazan »

Zit pas vanaf nov.2003 te wachten op JVC :twisted: die mij uitleg geef over onze TV dus je moet nog even geduld hebben wij zijn eerst aan de beurt :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: JVC TV EN MEDIAMARKT

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het eerste bericht heeft weinig met de kwaliteit van JVC te maken. JVC is niet de verantwoordelijke partij.
Je hebt de tv gekocht bij Media Markt, dan zijn zij jouw leverancier en hebben zij de plicht een werkend apparaat te leveren.
JVC heeft alleen verplichtingen aan de partij aan wie zij de tv verkocht hebben (waarschijnlijk Media Markt of een groothandel)

Gesloten