LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse handleiding Nikon Coolpix 4300 digitale camera

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
jgroener

Nederlandse handleiding Nikon Coolpix 4300 digitale camera

Ongelezen bericht door jgroener »

Ik heb via de Nikon website verzocht om een nederlandse handleiding bij mijn in Andorra gekochte digitale camera.
Aangezien de Nikon Coolpix 4300 camera ook in Nederland wordt verkocht kunnen er naar mijn mening niet veel verschillen in zitten.
Een engelse handleiding kun je zonder meer downloaden vanaf internet, een nederlandse niet. Ik wil er gewoon voor betalen.
Dit valt mij heel er tegen en ik vind dit ook niet service gericht. U snapt dat ik nooit meer iets van Nikon koop.

Het is schijnbaar niet mogelijk hier in Nederland. Ik ontving de volgende mail:

Geachte José Visser,



Wanneer uw serienummer niet in ons systeem voorkomt kan dit betekenen dat u een Nikon product heeft gekocht dat niet door ons is geïmporteerd (in uw geval komt de camera uit Andorra). :oops: Wij kunnen u derhalve niet voorzien van een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Wij adviseren u contact op te nemen met de verkoper van uw Nikon product voor service-informatie betreffende uw ontbrekende Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.





Met vriendelijke groet,



Erik Zoeteman

Verkoop binnendienst



š [email protected]



Inca Import B.V. Rutherfordstraat 7 2014 KA Haarlem

(Afl.adres) Stephensonstraat 15-17 2014 KB Haarlem

¾ Ma-Do 08.00-12.30/13.00-16.30 Vrij 08.00-13.00

( 023-5101911

Ê 023-5243551

ü www.incabv.nl

___________________________________________



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Visser-Groener, JFH (Jose) [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 7 oktober 2004 9:21
Aan: Erik Zoeteman
Onderwerp: RE: Nederlandse handleiding voor de Coolpix 4300



Geachte heer Zoeteman,



Na enig zoeken heb ik een kopie van de gele Nikon garantiekaart kunnen maken door deze te scannen.

Een officiele faktuur kan ik helaas niet overleggen, wel heb ik een bewijs ontvangen welke aan de douane moest worden overlegd indien daar om gevraagd zou worden.



Het serienummer op de verpakking komt overeen met het nummer wat op de gele bon staat, namelijk 5229024.



De camera Coolpix 4300 wordt ook in Nederland verkocht.

Ik zou graag een Nederlandse handleiding van u willen kopen. U hoeft alleen aan te geven hoe we dit kunnen regelen.



Alvast hartelijk dank,

José Visser

Gast

Re: Nederlandse handleiding Nikon Coolpix 4300 digitale camera

Ongelezen bericht door Gast »

Beetje eigenaardige reaktie van jou. Waarom zou Nikon Nederland jou service moeten geven op een camera die hun niet geleverd hebben. Jij kiest er bewust voor om deze camera elders aan te schaffen dan dien je daarvoor ook de konsekwenties te nemen, daarom hoop ik ook voor je dat deze camera blijft funktioneren want bij problemen hiermee zal Nikon je naar alle waarschijnlijkheid ook niet helpen.

Gesloten