LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SONY's idee van 'service'

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
jorgo
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2004 19:57

SONY's idee van 'service'

Ongelezen bericht door jorgo »

Enige tijd geleden kocht ik een Sony PD150 professionele DVcam camera. kostte 6000euro!! (dus je begrijpt wel dat ik daar hard voor heb moeten werken). Maar ik film bruiloften en ik ging ervan uit dat de camera zich terug ging verdienen.
FOUT
Dat ding blijft stuk gaan, en daar kom ik na een dag filmen pas achter (kunnen jullie de bruiloft even overdoen)
Dus terug naar een officiele sony reparateur. maar steeds weer issie niet gemaakt en krijg ik de rekening gepresenteerd (laatste was 570euro!!!)
Na erg veel moeite krijg ik sylvia eelman van sony aan de lijn, van de Pro afdeling. Die me doodleuk meedeeld dat het voor kan komen dat er een slecht onderdeel in een apparaat gezet wordt en dat je pas tijdens het gebruik van het apparaat er achter komt. haar letterlijke woorden zijn: "DAT IS PECH HEBBEN" voor mij ja, want ik heb nu al voor 1000euro reparaties aan een 6000euro camera!! plus dat ik niets verdien met mijn bruidsreportages (alleen dat ik daar een slechte naam aan over houd!!)
DUS PAS OP MET SONY SPUL!!!

gast66

Re: SONY's idee van 'service'

Ongelezen bericht door gast66 »

Heb sinds 1.5 jaar een sony P1 digitale fotocamera, maar heb nu al last van een slechte accu; dit wil zeggen dat deze niet meer tot 100% op te laden is, maar slechts 50%. Sony wil dit probleem niet erkennen, terwijl er legio toestellen zijn met hetzelfde probleem. Er schijnt wel zoeiets te bestaan als een modificatie die uitgevoerd wordt door de fabrikant.

Gast

Re: SONY's idee van 'service'

Ongelezen bericht door Gast »

Binnenkort is mijn notebook van Sony, een Vaio, een jaar oud. Vorige maand brak één der USB poorten, dwz bij het uittrekken van een strekker kwam een stuk plastic mee waar normaal gesproken het stekkertje over schuift. Naar Sony gebracht. Reactie GEEN GARANTIE. Kosten van reparatie € 434,35, want het moederboord moet vervangen worden. Telefonisch en per fax nadere motivatie gevraagd. Op fax geen reactie, telefonisch geen uitspraak omdat je niet verder komt dan de servicedesk. Nou ja service? niet dus

Gesloten