LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DVDR3305/19

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
TonV
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007 21:13

DVDR3305/19

Ongelezen bericht door TonV »

problemen met disc's

van het ene op het andere momwnt herkent ie geen dvd-rw meer we hebben nu verschillend uitgeprobeerd.
met een trucje is er een programma op te nemen maar als je op menu drukt zegt ie unknow disc of bij een nwe disc zegt ie kan opnemen niet stoppen
wat kan dit zijn? heeft iemadn ook deze problemen gehad en hoe op te lossen?

alvast bedankt voor reaktie

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Even hier verder lezen en dan snel naar de winkel je apparaat terugbrengen.

TonV
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007 21:13

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door TonV »

lekker antwood :oops:

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Het is helaas de waarheid. Was niet l...lig bedoeld maar het is een ramp met alle philips recorders. Jammer dat niet alle potentiele kopers eerst op internet snuffelen. Dan wordt er geen 1 Philips recorder meer verkocht. Succes met de afloop.

TonV
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007 21:13

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door TonV »

ik boelde het ook niet lullig maar ik ben net nieuw hier dus ik d8 miss dat iemand de zelfe ervaring had vandaar

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door Dirkie »

De Philips 3305 is volgens mij zo goed als identiek aan mijn LG7300. Ik heb dit probleem ook wel eens gehad en dan is de oplossing stekker uit het stopcontact, 1 minuut wachten en de stekker er weer in. Even wachten en hij werkt weer als een zonnetje.

De uitleg hiervoor is, dat het in feite een computer is en die moet je gewoon eens in de zoveel tijd opnieuw starten en dan is er geen probleem. Ik heb deze recorder nu al bijna 1,5 jaar en gebruik deze dagelijks. Deze 'harde reset' heb ik nu geloof ik 3 maal moeten doen, dus het valt mee.

TonV
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007 21:13

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door TonV »

de stekker eruit halen werkt wel en hij neemt ook wel op maar hij zegt bij een cdrw unknow disc met een trucje kan ik wel opnemen maar afspelen lukt gewoon weg niet en natuurlijk is de garantie eraf :( en een software update heeft ook niet geholpen sjucht

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Ben je toevallig andere DVD-RW's gaan gebruiken (qua merk of snelheid)? Zo ja, dan terug naar de oude vertrouwde schijfjes.

TonV
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007 21:13

Re: DVDR3305/19

Ongelezen bericht door TonV »

nee altijd de zelfde die van de aldi nooit problemen tot een maand geleden en omdat garantie er toch af is heb ik lensje met een wattestaafje schoongemaakt met alcohol.
hij doet alles behalve opneembare dvd's herkennen STOM DING lol

Gesloten