LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips dvdr 725H en 7300H

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
spall
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2006 17:32

philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door spall »

Jazeker, ook hier een zeer ontevreden klant van Philips. In januari 2005 de 725H harddiskrecorder gekocht maar weinig plezier van gehad. Na drie keer kapot te zijn gegaan (op verschillende onderdelen) heeft philips aangeboden de 7300H kosteloos als vervanger te leveren. Dit was op 5 december 2005.....het is nu 21 maart 2006.....en nog steeds geen uitzicht op een levering. Vandaag nog maar eens de klantenservice gebeld...zouden ze ook geld terug geven met een aanvulling voor alle misere....philips....sense & simplicity....it simply doesn't work :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door [email protected] »

ook ik heb problemen gehad met de 725.In sept 2005 gekocht.in januari het aanbod gekregen voor de 7300.Ook nog niet. Heb gebeld met philips begin van de week. Zijn volop aan het testen. Verwachten eind deze week ,begin volgende week klaar te zijn. Ben benieuwd. Ben ook al vanf sept 2005 met philips bezig. Een eindeloos verhaal.
Hoi, [email protected]


hoi :twisted: :twisted:

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door movieman »

LOL @ philips....sense & simplicity....it simply doesn't work

Je zou op de marketing afdeling van Philips moeten gaan werken joh! Volgens mij kun je daar goud geld gaan verdienen met dat soort uitspraken. :lol:

Hm... Ik hoop dat de heren in Eindhoven eens af en toe een blik werpen op dit forum en wakker worden! Ik ben ook van mening dat hun service niet meer de "oude" is. Erg jammer.

P.S.: ik zal ze wel ff een link sturen... :twisted:

Groetjes. :wink:

robbarb
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2006 10:44

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door robbarb »

Ook ik heb de dvdR725H en ondervindt dezelfde problemen. Deze is reeds twee keer gerepareerd (waarbij de servo-sectie vervangen is) en gisteren was ik een dvd aan het kijken (de eerste sinds de laatste reparatie) en het apparaat schakelde zich spontaan uit. Nu krijg ik bij iedere dvd de melding "no disc". Vandaag maar weer gebeld met Philips en de service is gewoon belachelijk. Ik moet hem weer opsturen naar E-care en vragen om hem om te ruilen. E-care neemt volgens hen de beslissing over het al dan niet omruilen. Vreemd, ik heb toch een Philips-recorder gekocht? Volgens mij moeten we eens samen de publiciteit gaan zoeken met deze problemen. Persoonlijk ben ik van mening dat de koopovereenkomst ontbonden moet worden en ik mijn geld terug dien te krijgen. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

ger1000
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 dec 2005 13:02

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door ger1000 »

Kijk eens elders op internet.
Philips heeft megaproblemen met de 7300H en levert deze al maanden niet meer. Hij komt er weer aan met nieuwe software zeggen ze, alleen niet wanneer.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Wij hebben de 7300 uitgeleverd gekregen, nu nog zien te slijten na alle negativiteit rondom de Philips recorders.

Stef uit Brugge
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2006 19:23

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door Stef uit Brugge »

heb ook zoveel miserie gehad, en heb nu na 6 maand wachten de 7300 ontvangen... en het begint opnieuw, wekelijks verdwijnen alle timer-instellingen, toestel loopt vast enz... enz... nooit meet Philips voor mij...

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door [email protected] »

heb de rec nu 4 weken. had weer hetzelfde probleem als de725.Weer wat telefoontjes gekost met phlips en E-care. Philips heeft me een adres gegeven van een zaak in Nuth. Deze gebeld en zij hadden de oplossing. moest hem van ex 1 op ex 2 zetten op de achterkant van de tv (scartaansluiting). Probleem is nu weg kan rode kleuren weer aanpassen met de afstandsbediening van de tv.De kwaliteit via ex 2is iets minder, maar ja dat is beter als dat je de kleuren niet kunt beinvloeden. Dus tot nu toe tevreden over de 7300

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Och loopt dit topic nu nog. Nog altijd niet overgestapt op een ander merk? Aandelen in Philips soms?

Bertus50
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2007 23:18

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door Bertus50 »

heb zins een maand de 7300h/19 tot nog toe vlekkeloos

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ssst!... Bertus!,

Straks doet die van jou ook PANG!...

En dan is die van jou ook exit!.... :wink: :D

haas007
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 sep 2006 18:52

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door haas007 »

Ik heb ook eens een DVD-recorder van Philips gekocht. Dat was een toestel van 499,- euro. Twee maanden na de garantieperiode van slechts 1 jaar (op een koelkastje van de helft van dat geld krijg je al 2 jaar garantie) begon het toestel mankementen te vertonen:
originele!!!! DVD's niet meer leesbaar. Dus ter reparatie aangeboden, reparatiekosten meer dan 200 euro. Laser + loopwerk moest vervangen worden. Uiteraard niet laten doen, contact gezocht met Philips Consumentenservice. Philips was op GEEN ENKELE WIJZE bereid tot coulance. Voor ons was dit reden voor een totale BAN VAN ALLE PHILIPS PRODUKTEN. Voor ons dus geen Philips produkten meer. Mensen wordt wakker: de manier om zo'n prutsfirma wakker te schudden is ze te laten stikken met hun produkten, net zoals ze ook hun eigen klanten laten stikken.

Bertus50
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2007 23:18

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door Bertus50 »

Heb je een firmware update uitgevoerd

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: philips dvdr 725H en 7300H

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Firmaware werkt maar tijdelijk. Alle Philips recorders gaan gemiddeld 3x naar het servicecentrum. Die lachen zich :lol: want zo houden ze werkgelegenheid dankzij de rommel van Philips.

Gesloten