Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Steve1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2023 18:47

Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door Steve1981 »

Vorig jaar een tv bij de mediamarkt gekocht van Samsung. Deze is na 2 maanden al stuk. Scherm wordt vernieuw onder garantie. Nu paar maanden later weer scherm stuk 28 december melding gemaakt. Oh meneer lossen we op. 28 maart tv opgehaald na veel bellen en mailen en chatten. Binnen 2 tot 5 werkdagen ontvangt u een code dat u een nieuwe mag uitzoeken of uw geld terug..nu maand verder geen tv geen geld geen code. Ik krijg iedere keer te horen. Komt er aan meneer ik denk vandaag of morgen..... maar er klmt niks. Nooit geen samsung meer wat een slechte service

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wie moet de code sturen? Mediamarkt toch.
Dan moet u Mediamarkt een verwijt maken niet Samsung.

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door juliomariner »

En toch zou dat niet het probleem van TS moeten zijn. Deze heeft niets met Samsung te maken want het apparaat bij de MM gekocht.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Wettelijk gezien heeft u een contact met MediaMarkt. Hun moeten dit probleem voor u oplossen. De belangrijkste regels staan op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug

Indien MediaMarkt het probleem niet op wilt lossen kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.
Ook kunt u bemiddeling vragen aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ (stap 2) of met of zonder hulp kunt u naar geschillencommissie (stap 3).

rwolters
Berichten: 1546
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door rwolters »

snuffel1 schreef:
26 apr 2023 18:30
De Mediamarkt wil wel meewerken maar Samsung werkt tegen die wil geen code versturen waardoor de Mediamarkt niet zeker weet of de defecte tv gecrediteerd gaat worden. Het valt me wel op dat meerdere Samsung tv bezitters tegen hetzelfde probleem aan lopen en dat is meer te danken aan de traagheid van de reparatiecentra die in opdracht van Samsung reparaties uitvoeren.
MM wil niet meewerken. Als ze zouden meewerken zouden ze het probleem van ts oplossen en dat verder achter de schermen regelen met samsung.

Klaas van Steen
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2023 10:43

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door Klaas van Steen »

Wat een puinhoop maken ze ervan, ik zou volgende keer voor LG gaan, heb daar tot heden geen enkele problemen mee gehad.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vermoed zo dat na ruim 5 maanden het probleem van de TS wel opgelost zal zijn... 😉

ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
03 okt 2023 14:04
Ik vermoed zo dat na ruim 5 maanden het probleem van de TS wel opgelost zal zijn... 😉
En ik vermoed dat Peter en Klaas één en dezelfde zijn.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar wie is die Peter dan? Klaas heb ik intussen meerdere oude topics zien bumpen.

ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Samsung lost probleem met kapotte tv niet op

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
03 okt 2023 14:55
Maar wie is die Peter dan? Klaas heb ik intussen meerdere oude topics zien bumpen.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=433339

Hij zit voortdurend van account te switchen, alleen de vorige keer maakte hij een foutje (vergat te switchen) waardoor hij wel erg makkelijk door de mand viel.

Plaats reactie