LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service BCC

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
stanleyscheidler
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 nov 2005 20:51

Service BCC

Ongelezen bericht door stanleyscheidler »

Dames en heren,
kijkt u uit om uw spullen bij BCC te kopen!!!!!!
bij de verkoop willen ze u graag helpen maar bij de every day low service gaat het mis.

mijn nieuwe tv ging stuk en wacht nu al 4 maanden op een reactie van BCC terwijl Sony Nederland mij wist te vertellen dat de klacht bij hun al lang was afgehandeld

BCC geeft echter geen thuis en reageerd nergens op
het enige wat ze zeggen is dat ik nog even geduld moet hebben
wat na 4 maanden toch wel op begint te raken!!!!!!!!

sos
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2006 12:59

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door sos »

AAAAAAA moeten we je troosten ga naar de winkel en vraag om opheldering in plaats van te zeuren en zeuren! 4 maanden is wel erg lang daar zal wel wat achter steken! BCC lat je echt geen 4 maanden wachten die risico nemen ze niet! Of zou het niet zo zijn dat je je zin niet heb gekregen!

martijnp
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 jan 2006 22:56

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door martijnp »

Toen mijn tv kapot ging is deze keurig thuis afgehaald door BCC, kreeg een leentoestel (al was dit geen 100Hz breedbeeld tv) 2,5 week later werd ik gebeld om een afspraak te maken om mijn tv weer thuis te brengen en het leentoesetl af te halen. Alles kosteloos en keurig reparatieverslag van sony erbij. Als iets 4 maanden duurt gaat er gewoon iets mis, en moet je daar even achteraan!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je gaat toch geen 4 maanden lang zitten wachten? Dan ga je toch vragen wat er aan de hand is, in plaats van zielig klagen op een internetforum?

mstarr
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2006 04:29

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door mstarr »

het lijkt me uitgesloten dat dit zo is gegaan. Sony is bij al zijn servicepartners een van de meest ideale technische diensten. er kan op ieder moment een goede, actuele status worden opgevraagd. Hier gaat volgens mij iets anders fout waarbij dit meer op klagen om de aandacht lijkt. Maar aangenomen dat dit zo zou zijn dan kan men via de vraagbaak van de BCC website binnen 48 uur een antwoord verwachten.

christusje
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2006 19:27

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door christusje »

BCC= ben cash cwijt? hahahaha grapje. Gewoon naar de winkel gaan en eisennnnnn

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Dit is een dom en kansloos topic, zie mijn vorige post.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door RobbieP »

ga dan ook naar een goede winkel, niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten :idea:

scorpius
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:46

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door scorpius »

Ik heb zelf anders hele goede ervaringen met BCC en hun service.
Van de week nog heb ik mijn kapotte Samsung digitale televisie decoder mogen omruilen, terwijl de garantie al bijna 2 maanden was verlopen :!:
Ik snap zoiezo niet dat je 4 maanden blijft wachten. Mijn geduld was na 3 weken al op geweest. Heb je de bedrijfsleider al eens gesproken???

_es_
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2006 20:40

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door _es_ »

misschien hebben ze weken geleden al terug gebelt maar was u toen zelf niet aanwezig?
het lijkt me sterk dat bcc vrijwel alle klanten goed behandelen behalve u . . . :?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Service BCC

Ongelezen bericht door queenfan »

Over het algemeen hoor ik goede dingen over BCC, maar 4 maanden is wel erg veel dus even naar de winkel enik ben er van overtuigt dat het geregeld wordt.

Gesloten