altijd raak de penders

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Karel123##
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 aug 2020 11:43

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Karel123## »

Penders is vaak voor het gerecht geweest. Zo ook voor het kweken van genotsmiddelen. Zag deze onderaan even voorbij komen. Is wel uit 2016. Denk nog steeds dat een vos zijn 'wilde' haren nooit verliest. Ik begrijp niet dat zo'n bedrijf maar kan blijven doorgaan.......

https://www.mercedesforum.nl/forum/view ... hp?t=77438

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door BreejKC »

Tja, die firma Penders in Vlaardingen. Lastig een eenduidig oordeel over dat bedrijf te geven.

Penders is een redelijk groot auto-demontagebedrijf dat al decennialang bestaat. Zou Penders echt zo slecht zijn als kwade tongen soms beweren dan zouden ze, door de moordende concurrentie, ook in die branche en in deze regio, allang niet meer bestaan.

Ja ik heb de zaken bij de diverse rijdende rechters ook gezien, waarbij Penders soms in het ongelijk, maar ook deels of volledig in het gelijk is gesteld. Ook hier hebben de argumenten twee kanten.

Verder is deze branche er één waar vogels van allerlei pluimage hun zaakjes doen, waarbij de ene klant meer betrouwbaar zal zijn als de andere klant. Penders zal ook daar op in moeten spelen.

Tot slot, als laatste TS zijn bestelde goederen niet heeft ontvangen, dan staat het consumentenrecht volledig aan zijn kant. Hem staan hem diverse middelen open zijn betaalde bedrag van Penders terug te ontvangen. Om niet in herhaling te vallen ga ik deze hier niet behandelen.

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Nevyn »

BreejKC schreef:
23 jul 2023 11:19
Tja, die firma Penders in Vlaardingen. Lastig een eenduidig oordeel over dat bedrijf te geven.

Penders is een redelijk groot auto-demontagebedrijf dat al decennialang bestaat. Zou Penders echt zo slecht zijn als kwade tongen soms beweren dan zouden ze, door de moordende concurrentie, ook in die branche en in deze regio, allang niet meer bestaan.

Ja ik heb de zaken bij de diverse rijdende rechters ook gezien, waarbij Penders soms in het ongelijk, maar ook deels of volledig in het gelijk is gesteld. Ook hier hebben de argumenten twee kanten.

Verder is deze branche er één waar vogels van allerlei pluimage hun zaakjes doen, waarbij de ene klant meer betrouwbaar zal zijn als de andere klant. Penders zal ook daar op in moeten spelen.

Tot slot, als laatste TS zijn bestelde goederen niet heeft ontvangen, dan staat het consumentenrecht volledig aan zijn kant. Hem staan hem diverse middelen open zijn betaalde bedrag van Penders terug te ontvangen. Om niet in herhaling te vallen ga ik deze hier niet behandelen.
En de eigenaar van Penders was bij iedere rechtelijke tv uitzending aanwezig.

Ahmet kumas
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2023 16:50

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Ahmet kumas »

Ze zijn ook paar keer op tv geweest hiervoor en zelf ook opgelicht waar ik nog steeds mee bezig ben sinds 2018. Ik heb een verrotte motor gekocht voor mijn mercedes die zogenaamd 50.000 km had gelopen .5800 euro voor betaald en na week of 3 begon de mankementen aan de motor .olie lek en hij draaide als een tractor. Ze hebben niks aan gedaan onlangs dat ik garantie had.ik kreeg zelfs grote bek ook nog .
Ik ben na een jaar rechtzaak begonnen en bij de rechtszaak deden ze net of ze mij niet herkennen ondanks een bon waar geen kwk en btw nr op zat. Kwam.ik ook later achter. Ik heb de zaak gewonnen .8.000 euro advocaat kosten gemaakt en onlangs nog steeds heb ik.mijn geld niet .ik heb nu 2 e deurwaarder ingeschakeld, hij is er mee bezig maar deze bedrijf speelt het heel vis. .walgelijk gewoon .ik las dat er paar keer hun zaak in de fik is gegaan. Ik gun het aan niemand maar deze gasten kunnen de pot op. A.u.b koop nooit iets bij deze gasten. door de telefoon komen ze heel professioneel over maar ik ben er geweest paar keer .is een zooitje bij hun gewoon.

Plaats reactie