LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kia dealer

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
P. Molendijk

kia dealer

Ongelezen bericht door P. Molendijk »

Ik voel mij in de naad getast.

Ik heb al een paar jaar een kia pregio, de auto (toen wij hem kochten) beviel ons goed. De eerste tijd was er ook niets aan de hand, behalve het rechter portier bleef steeds hangen (de klink) de lampjes gingen steeds kapot, maar ach dat waren kleine dingetjes. Na ongeveer een jaar rijden met de auto begonnen de stoelen te slijten, nou is het een werk auto (grijs kenteken) dus de stoelen moesten eigenlijk best wel stevig zijn. Wij naar onze garage, nou dit was al vaker voorgekomen daarom was de sky bekleding er uit gehaald, Wij konden voor de helft bijbetalen de voorstoel vergoed krijgen. De andere stoelen hadden hetzelfde euvel. Oke de steoel is vervangen, maar wat schetste onze verbazing binnen een maand was hij er net zo slecht aan toe.

Een paar keer bij de dealer langsgeweest maar die vond het niet zo erg. Nu ben ik eindelijk bij de hoofddealer van de kia terecht gekomen en die vertelde mij dat het de eerste keer kosteloos zou zijn gedaan maar nu wel kosten moesten worden betaald. Nou ik vond het dus geen stijl dat mijn garage mij de helft had laten betalen, maar ik vond dat de rest van de stoelen ook heel erg slecht werd dus ik verzocht dan om een totale vervanging. Dit speelt nu eigenlijk al een hele tijd en mijn voorstoel is nu zo slecht dat het eigenlijk best wel gevaarlijk is .

Wat vindt U van dit gehele verhaal en wat moet ik er verder mee doen en zijn er soms nog meer klachten van de kia?

hoogachtend,

p.molendijk

richard

Re: kia dealer

Ongelezen bericht door richard »

Met dit verhaal kun je twee kanten op....

De ene kant is.... De Kia zit gezien zijn prijs aan de onderkant van de markt, en dus moet je niet al te veel van de kwaliteit en de service verwachten... Het moet toch ergens op terug verdiend worden.....

De andere kant is.... Dat je van een auto best mag verwachten dat het is bestand tegen waar het op gemaakt is... In dit geval de stoelen...er van uitgaande dat u normaal met de auto om gaat, vindt ik dat de stoelen zeker niet na een jaar en de tweede set na een maand al kapot mogen zijn.... Er is duidelijk iets mis met de kwaliteit van de stoelen.
Dit moet u beslist niet accepteren, als de auto nu 5 jaar en 150.000 km oud zou zijn is het nog acceptabel.

Gesloten