LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] .

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: .

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het schijnt opgelost te zijn?

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: .

Ongelezen bericht door witte angora »

Helaas is de OP deze keer niet gequoted. Het nageslacht zal dus uiteindelijk geen idee hebben waar dit over gaat.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: .

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jawel hoor, iemand die zijn geld terug wil omdat er na een week een probleem met het gekochte optreedr.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: .

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

De openingspost was:

ivasseldonk
13 okt 2018 19:08

Gebruikte motor verkocht, nu klachten

Hallo,
Ik heb mijn motor particulier verkocht. Alleen na een week krijg ik een bericht dat er een tik in de motor zit, de piston van de zuigerstang is kapot. Echter hebben ze een proefrit gemaakt en toen was er geen tik te horen en was het goed. Ze zijn er zelfs op de motor naar huis gereden. Wij hebben bij de koop ook aangegeven dat wij de motor nooit hebben opengemaakt. Wij wisten echter ook niet dat dit aan de hand was. Nu willen ze de schade verhalen op mij of de motor terug brengen. De motor is uit 1996 en had 61000 km gelopen en heb er 1000 voor gekregen. Nu willen hun kijken wat hun rechten zijn. Dus mijn vraag is sta ik in mijn recht?

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: .

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@Redactie

Het is natuurlijk volslagen belachelijk dat je dagen/weken/jaren later nog posts kunt verwijderen of wijzigen.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: .

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar ik ben dus vooral benieuwd wat nu de 'oplossing' is. Ik krijg zo het gevoel, juist omdat de OP verwijderd is, dat de TS toch het geld terug heeft moeten geven, en de motor retour.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: .

Ongelezen bericht door sylvesterb »

witte angora schreef:
19 okt 2018 16:37
Maar ik ben dus vooral benieuwd wat nu de 'oplossing' is. Ik krijg zo het gevoel, juist omdat de OP verwijderd is, dat de TS toch het geld terug heeft moeten geven, en de motor retour.
Denk dat TS het geruzie zat was en daarom zijn bericht heeft verwijderd.

Gesloten