LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yaris Verso

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
J.C. v.d. Berg

Yaris Verso

Ongelezen bericht door J.C. v.d. Berg »

A.s. januari rijd ik 2 jaar in de Verso rond. En het klopt dat de boordcomputer niet aangeeft wat je werkelijk verbruikt. Ik heb daar nooit overgeklaagd, want bij alle auto's die ik tot nu toe heb gehad, klopte het verbruik niet met de folder. Alleen door die boordcomputer valt het wel erg op. Het is goed dat U dat in Uw uitzending aan de kaak stelt, alleen vergroot U 1 item wel heel erg.Voor iemand die de Verso niet kent lijkt het nu een waardeloze auto, terwijl het tegendeel het geval is. Voor een redelijke prijs krijg je een hypermoderne auto die allerlei snufjes heeft die je normaal alleen in dure auto's aantreft. Als ik alle ingezonden mailtjes doorlees, merk ik dat ik niet de enige ben die er zo over denk. Toch belicht U in Uw uitzending alleen de negatieve aspecten van de Verso en dat vind ik niet eerlijk tegenover Toyota dat wel degelijk,op dat ene onderdeel na, een fantastisch produkt op de markt heeft gebracht. Ik heb deze auto nu 2 jaar en tot nu toe was ik dan altijd al weer op zoek naar een ander merk of type. Nu niet,want ik zou beslist weer precies dezelfde nemen. De Verso geeft ons nl.voor een redelijk bedrag enorm veel rijplezier.
J.v.d. Berg

Gesloten