LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automakelaar aan huis

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
panterbenz
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2010 20:49

automakelaar aan huis

Ongelezen bericht door panterbenz »

Automakelaar aan huis.

Mijn auto aangeboden voor verkoop via: Automakelaar aan huis.

Daar ben ik totaal niet over te spreken.
Auto was met verschillende opties aangeboden.
Te denken aan winter velgen als optie tegen meer prijs en zo waren er tal van opties aanwezig.

Er is op een slinkse manier alleen gehandeld ten voordelen van de koper, en ik de verkoper die ook eens a 500 euro bemiddelingskosten betaald is totaal geen rekening gehouden met de wensen en afspraken.
Wat zeker uiteindelijk mij 2000 euro totaal extra heeft gekost.

Komt later ook met verhaaltjes de auto is niet goed. die mijn koper heeft gekocht.

Nou ik kan u verzekeren dat de auto 100% in orde was voor verkoop en geheel storing vrij.

Deze man verrijkt zich via uw portemonnee, en weet de verkoper behoorlijk uit te buiten.

Ik zeg verkoop uw auto bij garage of zelf particulier, en ga zeker niet met deze organisatie zaken doen.
Hij maakt misbruik van uw onwetendheid.

Met vriendelijke groet,

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: automakelaar aan huis

Ongelezen bericht door sylvesterb »

panterbenz schreef:Automakelaar aan huis.

Mijn auto aangeboden voor verkoop via: Automakelaar aan huis.

Daar ben ik totaal niet over te spreken.
Auto was met verschillende opties aangeboden.
Te denken aan winter velgen als optie tegen meer prijs en zo waren er tal van opties aanwezig.

Er is op een slinkse manier alleen gehandeld ten voordelen van de koper, en ik de verkoper die ook eens a 500 euro bemiddelingskosten betaald is totaal geen rekening gehouden met de wensen en afspraken.
Wat zeker uiteindelijk mij 2000 euro totaal extra heeft gekost.

Komt later ook met verhaaltjes de auto is niet goed. die mijn koper heeft gekocht.

Nou ik kan u verzekeren dat de auto 100% in orde was voor verkoop en geheel storing vrij.

Deze man verrijkt zich via uw portemonnee, en weet de verkoper behoorlijk uit te buiten.

Ik zeg verkoop uw auto bij garage of zelf particulier, en ga zeker niet met deze organisatie zaken doen.
Hij maakt misbruik van uw onwetendheid.

Met vriendelijke groet,
Maar waarom heb je dan de auto toch verkocht als niet aan jouw wensen en afspraken is voldaan? Is dit niet een beetje achteraf huilen en een website zwart maken terwijl het probleem 100% bij u zelf ligt?

stofzuigertje

Re: automakelaar aan huis

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze handelaar moet ook verdienen en dat het niet altijd 100% zuiver gaat, daar is het handel voor.

Vaak eenmalige klanten en als hij ooit hier gaat lezen, begint hij een nieuw bedrijf onder andere naam, probleem voor hem opgelost!

Gesloten