AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
M. Giesbert

AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door M. Giesbert »

Zeer fout dat Radar autoverzekering gaat verkopen zonder dat ze daar verstand van hebben. Ik heb mijn auto vergeleken en ze rekenen met alle gegevens echt juist ingevoerd een foute premie voor. Independer klopt trouwens sowieso vaak geen hout van. Verder wordt er totaal niet gekeken naar het verschil in polisvoorwaarden Je vergelijkt dus appels met peren. Waar die klant opinie op gebaseerd is is niet bekend.

Otje

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Otje »

heb mijn gegevens ook in gevoerd ... klopt precies! op een paar euri na
dus u zult wel iets fout gedaan hebben.

Ps. heb ook een goedkopere verzekering gevonden... duzz

militair

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door militair »

idd ieder zijn mening mij schilt het ook vele euri's kan ik leukere dinge meej doen hahah alaaaaaaf :P :lol: :roll:

M. Giesbert

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door M. Giesbert »

Het is bij Radar 135 euro per maand en ik betaal 78 in werkelijkheid. Ze geven me dus (bewust?) een verkeerd beeld van mijn maatschappij. Er is een goedkopere maar deze heeft niet zo'n goede dekking. Met mijn verzekering val ik niet bij het minste geringste terug in no-claim. De buitenlanddekking is veel beter en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben zelf assurantietussenpersoon met als als specialiteit particuliere schadeverzekeringen. Ik heb het echt goed ingevoerd en ik zou maar niet over 1 nacht ijs gaan als ik u was. kan veel ellende opleveren zeker bij maatschappijen als sterpolis waar je geen tussenpersoon hebt.

M. Giesbert

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door M. Giesbert »

Militair moet wel de voorwaarden vergelijken. Straks kost het geld

Otje

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Otje »

Hmm,
volgens mij werd er in de uitzending gezegd dat de vezekeraars regelmatig hun prijzen aanpassen... Daarbij heeft u misschien bij het aangaan van de verzekering een extra korting ontvangen... ( extra schade vrije jaren oid ) waardoor de premie nu dan hoog uit valt....

Cheers

Otje

jan.r

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door jan.r »

:D ben zeif al 21 jaar bij sterpolis verzekert en nog nooit problemen gehad met schadeclaims ,ze het goed , snel, en betrouwbaar. ook bij uitkeren van een schadebedrag en dat allemaal zonder tussen persoon alleen 1 telefoontje is voldoen en de rest wordt keurig geregeld en dat allemaal voor een zeer scherpe premie.. hahaaaa :lol: :lol: :lol:

cookingmarcel
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 apr 2004 21:57

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door cookingmarcel »

Nou ik wil ook ff reageren op die auto verzekeringshulp om te kijken of ik kon besparen maar helaas geven ze bij mij ook niet de juiste premies weer, en ik bespaar er helemaal niets op of het is een euro'tje dus eigenlijk niets.eerder een hogere premie ik heb nog geen verzekeraar gevonden die net zo laag is als de mijne nu is.


Schor01

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Schor01 »

Bij mij klopt de premie tot op de cent. Uitslag is dat ik teveel betaal en tot 352 Euro per jaar kan besparen. Ik ga me er dus toch maar even verder in verdiepen.... :D

Jeremy Melrose

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Jeremy Melrose »

Ook ik heb net mijn premie bekeken. Radar zat er niet ver naast qua premie. (iets duurder) Maar dit komt doordat wij een extra korting hebben gekregen bij aanvang. Wellicht heeft u niet het icoontje aangeklikt achter de premie hierbij wordt er duidelijk aangeven dat er afwijkingen mogelijk zijn. En het is aan u hoe u dat interpreteert.
die is berekend op de door u ingevoerde gegevens. Ik werk bij een lease maatschappij en verzorg de autoverzekeringen van mijn klanten. Dus ook ik kan zeggen zeggen dat ik aardig wat weet van dit soort verzekeringen want ook een tussen persoon kan zijn nadeel hebben. Het is puur afhankelijk met welke verzekeringsmaatschappij of tussen persoon je te maken hebt, want van een tussen persoon wordt zelden tot nooit een tevredenheids onderzoek uitgevoerd. En een tusssen persoon is ook niet altijd afhankelijk want deze krijgt namelijk een provisie voor een verzekering die hij verkoopt. En dat weten een hoop mensen namelijk ook niet. Dus het loont de moeite om te gaan shoppen voor dat je iets beslist.

Dat wou ik even kwijt.

J. Melrose

Gast

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Gast »

Ik sluit me geheel aan bij een aantal meniningen op dit forum. In mijn geval is het verschil €252 per jaar maar dan is de dekking wel een heel stuk minder. Helaas slaat Radar hier de plank mis en vergegelijkt men inderdaad appels met peren. :cry:

Marc B.

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Marc B. »

Helaas gaat deze vergelijking alleen over vrij gangbare auto's. Mensen die in het bezit zijn van een bestelbus (b.v. volkswagen transporter) kunnen geen vergelijkaken. Als ik op de weg kijk dan rijden er nogal wat van deze wagens. Dus waar kan je voor deze wagens een online vergelijk maken???

Marc[/b]

Sjurtje

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Sjurtje »

Het klopt inderdaad dat mensen met een bestelbus hun premie niet kunnen vergelijken. Ik probeerde het daarnet met mijn Hyundai H100, maar dat type staat er niet eens bij. Jammer, maar ik had er toch wel iets meer van verwacht. Misschien kan iemand een suggestie doen waar ik dan wel mijn verzekeringspremie kan checken??? Ik hoop dat er iets voor de mensen met een bestelbus komt, want het zijn er inderdaad heeeeeel erg veel die hierin rijden!!! :roll:

[email protected]

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door [email protected] »

De berekening klopt niet ik betaal bij de ohra geen 57 euro maar 47,30
Uw premie opgave is niet juist

A. van Marion

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door A. van Marion »

M. Giesbert staat als assurantietussenpersoon duidelijk te preken voor eigen parochie en ziet door een programma als Tros Radar/Indipender zijn provisie zienderogen minder worden.
Wanneer hij/zij eerlijk is dan geeft hij aan bij welke maatschappij hij is verzekerd.
Immers hij betaalt € 78,00 p/m terwijl indipender voor hem op € 135,00 uitkomt, een verschil van 42%. Dat wil iedereen natuurlijk wel.
Gezien deze genoemde premie rijdt hij/zij óf in een Ferrari of hij is bij een verkeerde verzekering.
Hij/zij betaalt wel bijna 2x zoveel als ik betaal en mijn auto is ook niet de allergoedkoopste. Ondanks dat wil ik nog wel 42% voordeliger, dus Giesbert wat let je: stuur mij eens een offerte voor een Mercedes C180 Esprit, handgeschakeld, bj. 1998, max km/j 20000, 12 j. schadevrij, 40 j rijbewijs, beroep chauffeur, verzekering volledig casco.
U moet dan wel uitkomen op ongeveer € 25,00 per maand want nu betaal ik bij de ANWB € 43,78 incl. ass. belasting.
Voor de goede orde: bij indipender vind ik nu al geen voordeliger aanbieding; de dichtsbijzijnde is ongeveer € 8,00 duurder.
Uw aanbieding kunt u naar [email protected] sturen maar beter is het om aan iedereen te laten zien hoe voordelig u bent. Is goed voor het volk maar vooral voor u! (Daar is trouwens niets mis mee)
Oh ja, tot slot wil ik nog zeggen dat al mijn verzekeringen zonder tussenpersoon zijn afgesloten en dat bevalt mij prima maar wellicht kan Giesbert daar weer verandering in brengen..

Isidorus

Re: AUTOHULP REKENT ONJUISTE PREMIES

Ongelezen bericht door Isidorus »

Ook bij mij klopt de berekening voor geen meter.
De premie zou zijn per jaar € 427,00, terwijl ik al paar jaar € 332,00 betaal. Er zijn geen speciale voordelen van toepassing, behoudens maximale no-claimkorting).

Gesloten