Ervaring youngtimersholland Abcoude

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Youngtimers Holland schreef:
06 nov 2022 14:05
Wij vinden het erg jammer dat we direct in twijfel getrokken worden en dat is op niets gebaseerd.
Het is niet in twijfel trekken, er zijn signalen waar je als koper bedacht op moet zijn en dus rekening mee moet houden. En u zegt het zelf al, vele autobedrijven hebben het verpest voor de goede. U hebt een goede en logische uitleg voor wat betreft de genoemde auto's en dat was ook al een gegeven tip voor een mogelijke koper. Informeer naar de history om zeker te weten dat de gegevens kloppen. Dat is geen twijfel, maar helaas bittere noodzaak. Zowel wettelijk als ook om het kaf van het koren te scheiden.
Youngtimers Holland schreef:
06 nov 2022 14:05
Wij nodigen iedereen uit voor bak koffie om zelf te ervaren hoe ons bedrijf werkt. Zo kunt u zien in welke staat de auto's verkeren en hoe secuur wij zijn op een juiste geschiedenis.
Abcoude is helaas een eindje uit de buurt hier, anders was ik zeker even langs gekomen.

Youngtimers Holland
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2022 12:50

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door Youngtimers Holland »

Dankuwel voor uw begrip. U bent uiteraard van harte welkom!

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door kuklos »

criticus2 schreef:
05 nov 2022 15:31
kuklos schreef:
05 nov 2022 13:13
Geen ervaring mee, maar genoeg reden om er weg te blijven dus.
alleen omdat ie dat uit heeft staan? kunnen heel goede redenen voor zijn geweest, bv het plaatsen door mensen van bv valse reviews, of onterecht slechte. gebeurt meer dan genoeg. Van mij mag dat hele review verhaal op de schop, of helemaal gestopt. Klagen is makkelijk op die manier. trap na geven of onder de gordel waar het niet terecht is ook helaas. Google doet daar eigenlijk niets tegen.
Wat mij betreft koop jij daar dan een auto. Maar ik, en vele leken met mij, kunnen beter weg blijven als er vraagtekens zijn bij een bedrijf.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door Arizonakid »

De 500 zit gewoon een NAP bij, dus slecht voorbeeld.

DeRidder161
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2023 13:55

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door DeRidder161 »

Wij hebben onze nieuwe auto aangeschaft bij youngtimersholland.

Wij zijn er wel gaan kijken en voor ons was het een uur rijden.
Reviews lezen doe ik bijna niet. Vaak achteraf als ik er geweest bent. Meer omdat ik niet bevooroordeeld naar binnen wil.
Ik ben zelf ondernemer en ik kom er gauw genoeg achter of een bedrijf niet deugd.

Mocht ik er twijfels hebben dan ga ik onderzoeken.

Maar bij dit bedrijf had ik een goed gevoel. Na een telefoon gesprek en de snelle contact via de mail.

We zijn ook snel tot een akkoord gekomen. Eerlijk verhaal snelle terugkoppeling. Helaas voor mij hadden ze een steekproef van de belasting. Waardoor het wat langer duurde. Hiervan heb ik bevestiging gezien met afspraak bewijs.
Voor mij heel transparant.

Ik zou zeggen rijd er gewoon is heen en laten ze zelf maar de indruk geven dat het pluis is.

Met reviews is het vaak wel dat deze geplaatst worden als het negatief is. En je bijna een klant moet bedelen om een goede review als je goed werk hebt afgeleverd.

Ik zeg voor een goede youngtimer ga naar Abcoude

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En voor dit verhaal meldt u zich aan op dit forum om na een jaar een reactie te plaatsen?

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door Nevyn »

Lady1234 schreef:
17 sep 2023 10:46
En voor dit verhaal meldt u zich aan op dit forum om na een jaar een reactie te plaatsen?
Vind ik ook een beetje raar, anderzijds, heeft de garage er belang bij om dit topic weer naar boven te halen?

jonis
Berichten: 2756
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door jonis »

Nevyn schreef:
17 sep 2023 11:01
Lady1234 schreef:
17 sep 2023 10:46
En voor dit verhaal meldt u zich aan op dit forum om na een jaar een reactie te plaatsen?
Vind ik ook een beetje raar, anderzijds, heeft de garage er belang bij om dit topic weer naar boven te halen?
Topicstart:
Iemand ervaring met autobedrijf youngtimersholland in abcoude? Geen enkele revieuw van te vinden op internet, google revieuws hebben ze uitstaan
Dan komt jaartje later eens iemand aanzetten met positieve review en is het weer niet goed.
Nu nog een koffiekransje-analyse van huidig aanbod erbij en woorden erbij zoals fraude, tellerstanden en schadeauto.
Het zijn geen beschuldigingen maar je moet wel uitkijken bij een aankoop van een auto.

Waarom wordt zo'n zinloos topic in de lucht gehouden?
Koffiekransje koopt er nooit auto's en iedere positieve review wordt ten alle tijden benaderd met.....

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

jonis schreef:
17 sep 2023 12:13
Nu nog een koffiekransje-analyse van huidig aanbod erbij en woorden erbij zoals fraude, tellerstanden en schadeauto.
Het zijn geen beschuldigingen maar je moet wel uitkijken bij een aankoop van een auto.

Waarom wordt zo'n zinloos topic in de lucht gehouden?
Koffiekransje koopt er nooit auto's en iedere positieve review wordt ten alle tijden benaderd met.....
In heel dit topic is er nog niemand geweest die gezegd heeft dat de tellerstanden niet kloppen, dat er schade auto's verkocht worden of dat er fraude in het spel is. Waarom zou dat nu wel gaan gebeuren? Is dit een poging zelf een topic langer te laten worden, om stemming te maken of om uit te lokken? In ieder geval heeft uw reactie niets te maken met het onderwerp.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een bedrijf dat een “afspraak bewijs” met de belastingdienst laat zien aan een aankomende klant? Apart.

BL2
Berichten: 4841
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ervaring youngtimersholland Abcoude

Ongelezen bericht door BL2 »

Lady1234 schreef:
21 sep 2023 14:37
Een bedrijf dat een “afspraak bewijs” met de belastingdienst laat zien aan een aankomende klant? Apart.
Misschien apart, maar wel eerlijk en transparant. Het geeft een gevoel van eerlijkheid. Waren andere bedrijven maar zo open als er logistieke of zakelijke beslommeringen zijn.

Plaats reactie