Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Prima, geen problemen met de app. Heb op diverse plaatsen in NL gebruikt zonder probleem.

Ela Bassie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2024 11:13

Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?

Ongelezen bericht door Ela Bassie »

Zolang er niks misgaat, prima app.
Maar..., als er wel iets misgaat (zoals bij mij) heeft het waardeloze (lees: geen) klantenservice, reageren nergens op, verdwijnt correspondentie in zwart gat en zetten zij een Duits mega incassobureau in waar ook niet mee te communiceren valt.
Ikzelf had de parkeeractie uitgezet, maar die liep dus gewoon door. Omdat mijn bankrekening was gewijzigd is die rekening toen niet betaald. Ik heb geprobeerd het rekeningnummer te wijzigen, maar dat kon niet omdat de app was geblokkeerd vanwege een niet betaalde rekening, die ik alleen maar kon betalen via incassobureau Riverty. Hiervoor moest ik bij Riverty een account aanmaken (wat ik niet wilde omdat bij Easypark mijn gegevens ook al waren gestolen) Op een andere manier betalen was niet mogelijk. Een uur bij Easypark in de chatwacht gestaan, en er vervolgens na een minuut weer uitgegooid omdat ik niet binnen minuut reageerde. Meerdere mails naar easy park en Riverty gestuurd, zonder antwoord. Incassoprocedure met alle extra kosten liep gewoon door. Na zoveelste mail naar Riverty, eindelijk antwoord: "de nota en álle incasso kosten zijn volgens ons terecht, dus snel betalen anders komen er nóg meer kosten bij" Dit keer wél met een factuur, die ik kon betalen zonder een account te hoeven aanmaken. Die factuur heb ik toen maar snel betaald, want zo een groot bedrijf trekt altijd aan het langste eind en het levert een hoop stress op. Maar ik vind nog steeds dat de originele nota volkomen onterecht is, en de incassokosten al helemaal. Maar ja, met een bedrijf zonder klantenservice en/of standaard antwoorden en procedures valt niet te communiceren. Ik maak in ieder geval nooit meer gebruik van de app, en heb iedereen in mijn omgeving geadviseerd dat ook niet te doen, want als er iets mis gaat zijn ze nul thuis.

Plaats reactie