LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KwikFit-laagsteprijsgarantie

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Daar ik kort geleden op de Kwikfit-site zag staan: Laagste Prijsgarantie, maakte ik op hun site direct een afspraak voor 2 nieuwe banden. Tot mijn verbazing zag ik na de afspraak dat de concurent een stuk goedkoper was. Na de concurentgegevens en de KwikFit rekening te hebben opgestuurd naar hun speciale customer-service afdeling met de mededeling dat ze het verschil op mijn rekening ............ terug kunnen storten, krijg ik gewoon geen reactie.
Mijn vraag: zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt? Zo ja, dan is dat toch de boel bedonderen of zie ik dat verkeerd. Graag wat reacties. Alvast bedankt

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Wat vooral belangrijk is, gaat het om dezelfde maatvoering en merk/type band?

En tevens is er een straal om het filiaal ingesteld van een aantal kilometers.

De aanbieder moet binnen die straal zitten. Dat staat ook in de kleine letters.

Als je aan deze eisen voldoet, dan zou ik er nog een bericht achteraan sturen met een vraag om reactie.

gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door gwoutersen »

@ jeroentje271 Ja de genoemde concurent zit er ongeveer 2 km bij vandaan en het bandenmerk, type en maat is ook precies hetzelfde. Maar ik heb de tijd want eerlijkheid duurt het langst. KwikFit moet eens wat aan z'n betrouw en geloofwaardigheidsgehalte gaan sleutelen.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Waarschijnlijk zijn ze van verbazing stil gevallen.
probeer dit eens http://www.isallesnaarwensverlopen.nl/
mischien krijg je dan wel antwoord.

we horen graag meer hierover.

veel succes

gwoutersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:23

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door gwoutersen »

Ja, ja, in de "kleine lettertjes" op de site van Kwikfits laagsteprijsgarantie heb ik het toch gevonden, er staat: Deze garantie geld niet voor aangekochte artikelen van de webshop winkel. Er wordt dus op hun site gewezen op de laagsteprijsgarantie, maar voor hun eigen site is dat dan weer niet van toepassing. Met andere woorden: Je wordt door KwikFit willens en wetens bedonderd. Hopende dat Tros Radar ook aan zulke laffe praktijken meer aandacht gaat besteden.

PS. Al met al is KwikFit achteraf bij mijn vergelijking het duurste bandenbedrijf in onze regio.

Harry~~ Tussengas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 feb 2010 11:45

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Harry~~ Tussengas »

Ik wilde een tijdje geleden een sportdemper van Remus kopen bij Halfords, koste 380 eurootjes, maar dan zit ie er nog niet onder.
Bij die cowboys van kwikfit geweest en ze konde het ook bestellen binnen 1 dag, normaal gesproken staat de consumentenprijs vast voor deze uitlaten, maar voor 360 euro kreeg ik exact dezelfde Remus gemonteerd en wel.

Conclusie? gewoon vooraf even onderhandelen aan de balie, de filiaalchef mag beslissen voor extra korting.
Vraag vooraf ook welke acties er nog lopen voor banden, mij was 4 nieuwe Brightstone's beloofd voor de prijs van 3, bleken ze achteraf niet op voorraad in mijn bandenmaat, krijg ik voor hetzelfde afgesproken bedrag de in mijn ogen en beleving, de veel betere (en veel duurdere) Good-Years banden die ze wel meteen konden monteren. Ongevraagd zomaar uit de schap, de monteur heeft zich niet vergist. Op de bon stond ook Good-Years vermeld terwijl die niet eens in de aanbieding waren.
4 Good-Years voor de prijs van 3 Brightstone's not bad :wink:
Ja mijn ervaringen met Kwik-Fit zijn helemaal niet slecht.
Ik krijg ook altijd (wel iets) korting als ik er vooraf om vraag.
Is toch beter dan achteraf papiertjes invullen voor het (misschien) laten ligen van een grijpstuiver bij een ander om de hoek?

de Moer
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2010 16:26

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door de Moer »

Er staat altijd, op elke bon van kwik-fit een zgn korting. Da's standaard.
En het is bridgestone, niet brightstone, tenzij je een vaag huismerk zou krijgen, tja dan is goodyear de wereld. Vraag bridgestones en je zal zien wat een baggerband goodyear is :wink:

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door bdi »

Giller, 4 Good-year's voor de prijs van 3 Bridgestone's en nog blij ook.

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Mallemalle »

als je reclame maakt met laagste prijsgarantie moet je dat kunnen waarmaken

dat kan kwik fit zelden

jandoedel denkt vaak niet verder en gaat er gewoon van uit dat wat kwik fit beweert ook waar is, zonder eerst elders te informeren

heet misleiding maar daar schijn je anno 2010 gewoon me weg te kunnen komen

Harry~~ Tussengas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 feb 2010 11:45

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Harry~~ Tussengas »

Goodyear bagger :shock:

Keep dreaming....

<off topic>
7-voudig Wereldkampioen Der Herr Shumacher was er in iedergeval heel tevreden over dat ze wel onder zijn Ferrari bolide gemonterd waren. (en zijn renstal uiteraad ook!) 8)

Toch niet de eerste de beste als ik me voorzichtig mag uitdrukken??...ze kozen bewust niet voor Bridgestone's.

advocaatjeleefjenog
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jan 2010 18:58

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door advocaatjeleefjenog »

Harry~~ Tussengas schreef:Goodyear bagger :shock:

Keep dreaming....

<off topic>
7-voudig Wereldkampioen Der Herr Shumacher was er in iedergeval heel tevreden over dat ze wel onder zijn Ferrari bolide gemonterd waren. (en zijn renstal uiteraad ook!) 8)

Toch niet de eerste de beste als ik me voorzichtig mag uitdrukken??...ze kozen bewust niet voor Bridgestone's.
wat een flauwekul opmerking Ferrari werkt al jaren samen met Bridgestone onderleiding van een nederlander Kees van de Grint genaamt

Harry~~ Tussengas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 feb 2010 11:45

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Harry~~ Tussengas »

Bridgestone stopt na het seizoen 2010 met het leveren van banden aan de Formule 1.

advocaatjeleefjenog
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 jan 2010 18:58

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door advocaatjeleefjenog »

Ja en?

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Abarth »

verander prijs door service en de TS heeft precies waar ie voor kwam.

Harry~~ Tussengas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 feb 2010 11:45

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Harry~~ Tussengas »

Je moet gewoon voor jezelf een prijsafweging maken en eventueel korting is leuk meegenomen, anders ga je toch gewoon weer weg en bij de buren "winkelen" als het niet is wat je wenst. (te betalen)

Volgens mij gaat het nog steeds goed bij Kwik- Fit, dus genoeg mensen die even snel geholpen willen worden en dat op de juiste waarden weten in te schatten.
Ik kom alleen voor banden als er een actie is, en ze dan toevallig ook nog nodig heb.
De dealer ziet me nooit, doe het meeste werk zelf, de onderdelen koop ik bij de grote onderdelen boer.
Voor moeilijke reparatie's laat ik zwart doen Hahaha, zelfs spuiten en uitdeuken ect, kost een schijntje hoor, en (vooraf eerst) de taxatie natuurlijk wel door de dealer.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Met alle respect, maar GY is nou niet bepaald een baggermerk.

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door bdi »

Ik zet mijn BMW (auto) nog liever op Hankooks dan op Good Year's. Gelukkig zijn er geen motorbanden van dit merk, maar als ze wel waren kwam ook mijn motor niet op die rommel.

Harry~~ Tussengas
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 feb 2010 11:45

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door Harry~~ Tussengas »

Misschien is Chengshan iets voor you? :P

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Dunlopjes mogen wel?

Ik begrijp niet waarom je GY rommel noemt. Er komt gewoon goed spul uit die fabriek rollen.

vronie
Berichten: 110
Lid geworden op: 10 aug 2006 04:15

Re: KwikFit-laagsteprijsgarantie

Ongelezen bericht door vronie »

Jeroentje zet zich echt in voor Kwik fit (flut)
Ga na een goed onafhankelijk keuringsstation.
Waar je eerlijk geholpen wordt.

Gesloten