LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NAK Nationale autokaart

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door GMKX »

Hear, hear, opa! :D

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door GMKX »

Macy en Ellen,
Veel plezier met jullie (gratis :shock: ) apk van 69 euri's :shock: :shock: en met de onderdelen aankoop (verkoopprijs + 15%)-/-10%

KAP NOU MAAR MET DEZE REKLAMEZUIL!!. :twisted:

:idea: Ik blijf lekker naar mijn vaste fitter gaan. Lekker voordelig zonder vooraf te betalen! :lol: :lol:

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@grootvader... misschien dat u wat meer onder de mannen had moeten komen dan?!

Wat lopen jullie moeilijk te doen over de kaart zeg...dan koop je hem toch niet? doe lekker waar je zin in hebt. De hele NAK campagne is opgezet...jawel...door mannen! En dat ze "aantrekkelijke" dames denken nodig te hebben om de kaart aan de ..jawel..man te brengen is niet mijn idee.
En als ik fanatiek ben over iets nieuws dan is dat ook mijn goed recht!
En zoals ik al eerder zei...is respect iets dat 2 kanten uit werkt.

toch een fijn weekend toegewenst hoor :wink:

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

@GMKX...mijn fitter is aangesloten bij de NAK kaart dus maak je maar geen zorgen hoor. wel lief van je overigens dat je ellen en mij toch ons pleziertje gunt :wink:
wat mij betreft is deze discussie gesloten hoor, we spreken elkaar vast nog wel :D

jij ook fijn weekend toegewenst.

NAROB
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mar 2007 14:09

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door NAROB »

:lol: Dag kanovaarder, ik durf te wdd dat Macy er met haar geld in zit
en dat doet pijn :twisted: als je dan de waarheid hoort en die niet onder ogen wil zien, ach ik ken die verkoop verhalen. Dat heet Management
gewoon verkopers praat.
Drie uitgangs punten, heb ik het nodig- ben ik daar mee eens - kan ik het betalen. Als een van deze 3 negatief is moet je het niet doen.
:roll:
Groetjes Pr.w.

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

Ik heb hem kado gekregen NAROB dus maak je vooral geen zorgen.

NAROB
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mar 2007 14:09

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door NAROB »

Macy volgens mij heb jij een lage kast :lol: jip op de wip

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

weer mis...probeer het opnieuw zou ik zeggen.

Hansje123
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2007 01:01

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Hansje123 »

Ik heb met interesse de discussie gevolgd. Maar zoals altijd weer blijkt, iedereen schreeuwd al voordat hij/zij wordt geslagen. :x
Heeft iemand dan al ervaringen met de kaart???? Ik wacht het eerst maar eens af tot ik er iemand is die mij ECHT over zijn ervaringen met de NAK kan vertellen. Dan pas kan ik oordelen wat de kaart waard is. :lol:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kanovaarder »

NAK voor de niet nadenkende automobilist(e)

Zeg, waar ligt in hemelsnaam Apkingedam???
Ik ben toch redelijk bekend in Nederland door mijn nu beëindigd beroep maar het moet wel een heel klein gehuchtje zijn.

En daar zit de garage waar wij een prijs mee moeten vergelijken??
En dan komt de vraag bij mij boven; stonden die jongens van de NAK op de RAI??
Voor die vele duizenden euro's die ze voor een stand moesten betalen of hadden zij zo'n klein tafeltje in de tochtige ingang.

'k Blijf het maar raar vinden hoor!

Nee, dan kan je maar beter voor een paar honderd euro's zo'n SMS kastje kopen waarmee je vele honderden, misschien wel duizenden mensen in grote problemen kan brengen door veel sms'jes te gaan versturen.

Wat een vak toch, dat oplichten.

Grootvader

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

.... de NAK had idd een prachtige stand en Jorinde de Moll heeft ook voor de nodige aktie gezorgt op de dag van aanvang van de beurs. (met name op de gala avond) En zoals bij ieder nieuw idee moet men investeren in het doel dus ik neem aan dat de stand en het ingehuurde personeel een aardige cent gekost heeft. (TV reclame niet eens meegeteld)
Appingedam is een stad en gemeente in het noorden van Nederland, in de provincie Groningen. (neen ik kom niet uit die richting hoor)
Met het sms verhaal dat u noemt kan ik me idd wel wat bij voorstellen....maar dat staat helemaal los van de autokaart.
Er zijn oplichters genoeg in dit land maar laten we nog even wachten met het bij voorbaat al afschieten van het plan.....


enneuu Hansje...welkom in ons midden :wink:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kanovaarder »

NAK slot

Lieve,lieve Macy,

Er staat toch echt op hun site bij "voorbeelden" Apkingedam genoemd hoor.
U zegt natuurlijk: "Ach, foutje" maar wie met een fraaie stand op de RAI staat en er dus veel geld in heeft gestoken kan en mag toch niet dit soort stomme schrijffouten maken??
Nee meiske, zo'n ernstige schrijffout in notabene maar één voorbeeld (er zijn geen meerdere beschreven) geeft toch wel aan dat een en ander toch knullig in elkaar zit.

En ja, als meiskes zo door blijven drammen om hun gelijk terwijl toch een beetje automobilist de fouten in de beschrijving er zo uithaald dan wordt opa toch echt zo melig dat hij het ezeltje toch van stal haalt.

En keik meid, dat noeme we nauw in Amsterdam JENNE en daor mot je maor rekening mee houwe.
Heb je hoog moeten springen ?
Want volgens mij heb ik je wel op de kast gejaagd.
Maar je moet maar denken, beter op de kast dan in de gordijnen!

Grootvader

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

Aller aller liefste grootvader......wordt nog wel wat tussen ons :wink:

U schrijft kijk ook met een kippe ei zoals we hier in brabant zeggen;-) daar ben u niet minder geloofwaardig om....de fout die de NAK gemaakt heeft zal zeker ook niet ongestraft blijven....ik ga voor minimaal levenslang :wink: al kan ik de fout zo 123 niet vinden op die site maar dat gaat u me vast wel uitleggen.
Als ze een bescheiden stand hadden was het ook niet goed geweest....wat wilt u nou???? ze hadden zeker niet de duurste volgens mij.(nét wat meer dan die tochtige doorgang vlak bij de toiletten)
Ik (en ik denk de nak ook wel) zijn blij met van die oplettende mensen zoals u.
Ik heb vandaag een nieuwe auto gekocht...(ben ik in iedergeval voorlopig van de apk af) (Bij een erkende dealer dus oplichting is minimaal hoop ik) Ik hoop dat dit uw ongerustheid wat weg kan nemen :roll:
En of u mij op de kast had???? ik denk dat we er samen in zaten.

toch een kusje op de wang van mij hoor
:oops:
p.s ik ga niet voor mijn gelijk hoor...ik heb nog steeds het voordeel van de twijfel en oordeel niet tot ik weet waar ik over moet oordelen en ook een reden heb om iets negatief te gaan beoordelen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kanovaarder »

NAK en grootvaders slot hierover.

Ach meid, je laat me gewoon blozen!
'k Ben ook trouwens waarschijnlijk te oud om met jou IN de kast te zitten.(voor d'r op nog niet te stram!!)

Bovendien, 't Is inderdaad te knullig voor woorden hoe dat NAK zich presenteerde met zijn "Levenslang geen APK-kosten" want al snel is dat fabetje door een ieder die de voorwaarden leest en ervaring heeft met autokosten doorgeprikt.

Jammer van de centen die deze starters er schijnbaar in hebben gestoken!

En meid, sans rancune!

Je kent toch het gezegde: "Ieder z'n meug zei de boer en kustte zijn varken"?
Geniet van je nieuwe auto en rij niet teveel op de middenbaan van een driebaansweg zoals ik dit wel opvallend vaak tegenkom!
En trek je maar niks aan van die kerels die pal achter je kleven,toeteren en naar hun voorhoofd wijzen.
Want ik zeg altijd maar: Je hebt mensen en paashazen"

Grootvader die als oud taxichauffeur z'n autokosten goed in de gaten kan houden.
Ook zonder die NAK

Macy
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Macy »

vooral de bumperklevers voor me daar erger ik me het meest aan :wink:
Het was aangenaam kennis met u te maken en ik hoop u in andere forums ook nog een keer tegen te komen :D

groetjes

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door roland48 »

Om even op het onderwerp terug te komen:

In mijn stadje zit 1 adres dat aangesloten is: jawel, Profile. Ik heb daar 2x eerder een prijsopgaaf gevraagd voor reparatie, maar mijn eigen Forddealer was in beide gevallen minstens 20% goedkoper. Snel verdiend.

Oh ja, net een brandstoffilter laten vervangen: geen arbeidsloon gerekend. Service of service van Ford?!?!

Ofwel: ze kunnen die 10% in hun achterste steken. Oh ja, gratis apk krijg ik ook, want de kleine beurt (incl. gratis apk) is aan de beurt.

Kent grootvader deze ook: De vluchtstrook is soms spitsstrook, maar gewoon hardnekkig dat ding niet gebruiken? Rechts inhalen dan maar. Of moet ik 2 banen naar links, inhalen, 2 banen naar rechts? Mooi niet.

Bennie Lubben
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2007 17:45

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door Bennie Lubben »

Kijk eens bij de voorbeeld faktuur voor groot onderhoud!!!!!

Hierbij zijn alleen de olie, oliefilter en de bougie vervangen.
Gratis APK, overal bij grote beurt gratis.
Wel standaard gebruik testapp voor 19.50 euro.
Inname olie en oliefilter, 5.35 euro (Ik wil hier wel de verwijderaar voor zijn)
Dan de manuren voor deze klus: 220.95 euro (apk, en vervangen van de olie, filter en bougies)
Ik ga er vanuit dat dit incl. BTW prijzen zijn, dus 185.67 euro excl BTW
Wij zijn een universeel Bovag garage bedrijf en rekenen 36 euro per uur.
Let op 185.67 : 36 = 5.16 uur!!!!!!!!!!!
Wel erg lang voor bovenstaande werkzaamheden.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door kanovaarder »

NAKvervolg met berichtje voor Roland48.

Kijk je nooit naar wegmisbruikers?

Joh, je ziet wel veel gekkere dingen op de weg.
Bovendien, de manouvre die je beschrijft worden veel vaker uitgehaald met vluchtstrook aan toe die liever 180 rijden dan die 120- of 100 km/u.

41 jaar mijn rijbewijs.
Dus, voldoende gezien!
Ook dat veel vrouwen de neiging hebben om op een driebaansweg de middelste baan te houden wat er ook rondom hun heen gebeurt.

Grootvader

swillem
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2007 18:34

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door swillem »

Hoe kan het nou gratis zijn??
*wie betaald de monteurs dan??
*de erkenning van een apk station??
*de examens van de apk keurmeesters??
*de dikke auto van de directeur
*de grote reclames op tv en dergelijke
inderdaad,alles komt toch uit uw portomonee.
De auto wordt afgekeurd en de onderdelen mag u betalen,want daar moeten ze het toch van hebben.

Laat je niet omhalen met deze acties.
ik heb net ook naar de grote lijst aan welke voorwaarden je moet doen, maar het dus inderdaad NIET GRATIS!!
En dat logo van de Bovag hebben ze ook geen recht op (zie bovagkrant.nl)!

Dus laat je niet misleiden door zo'n actie :cry: :x :(

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: NAK Nationale autokaart

Ongelezen bericht door roland48 »

Grootvader, zo'n discussie kun je alleen voeren met mensen die wel kunnen autorijden, maar dat is al een voorstander van met het verkeer mee, rechts rijden etc. Ook leuk: het verkeerd "gebruik" van de matrixborden bij (bijna)files, de nieuwe N50, discussies te over.

Oh, ging het over de NAK? Ik dacht dat dat inmiddels einde verhaal was?

Gesloten