LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe auto blijkt schade te hebben gehad

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
e30cab
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2008 21:27

nieuwe auto blijkt schade te hebben gehad

Ongelezen bericht door e30cab »

hoi ik heb een vraag ik heb een nieuwe auto gekocht nu blijkt dat hij kleur verschil heeft ze hebben hem op 3 stukken bij gespoten ik had toch voor een nieuwe betaalt nu gaan ze het verhelpen maar daar heb ik toch geen nieuwe voor gekocht wat kan ik hier mee doen ?

Texpert
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 jun 2007 21:16

Re: nieuwe auto blijkt schade te hebben gehad

Ongelezen bericht door Texpert »

Hier is weinig aan te doen helaas. De schade had goed gerepareerd moeten zijn, dus dat is fout gegaan, en moet opnieuw verholpen worden. Als deze correct wordt hersteld moet u hier genoegen mee nemen. Klein weetje; ongeveer 15% van alle nieuwe auto's heeft reeds een schadereparatie gehad. Dit kan variëren van een klein restyle deukje, een spotrepair, totwel zelfs nieuw plaatwerk.

De schades worden overigens vaak hersteld door de fabriek, ofwel importeur, of de dealer. Sommige transporteurs hebben zelf schadewerkplaatsen in bezit (Koopman, Walon, Gefco).

e30cab
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2008 21:27

Re: nieuwe auto blijkt schade te hebben gehad

Ongelezen bericht door e30cab »

bedank zo iets dacht ik al ik hoop dat ze hem dan wel netjes maaken want ze doen er tot nu toe niet moelijk over bedankt voor je reactie :D :wink:

Gesloten