LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renault

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
GJW2
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2006 13:23

Renault

Ongelezen bericht door GJW2 »

In 2002 kochten wij een Renault Megane station. We hebben er twee probleempjes mee gehad. Een keer een lekke stuurhuis dit is binnen de garantie termijn verholpen. Een keer een kapotte gaskabel.

Dus dat valt allemaal nog wel mee.
Afgelopen zomer kregen we in de buurt van Zwolle een enorme rookpluim uit de uitlaat net alsof we een rookgordijn legden. Verder rijden leek me niet raadzaam. We hebben de auto bij de Renault dealer Oving in Zwolle afgeleverd. De auto heeft inmiddels 75000 km gereden. We werden Zeer goed geholpen ondanks dat we in Ridderkerk wonen. Er werd een leenauto aangeboden. De reparatie duurde erg lang,mede doordat het midden in de vakantie periode viel. Men kon in eerste instantie geen fouten ontdekken. Alles met elkaar heeft het een dikke drie weken geduurd. De kosten begonnen toch wel heel erg hoog te worden. We hebben Renault Nederland benaderd. Zij hebben zich duidelijk in de zaak verdiept en er werk van gemaakt. Ui voorzorg had de garage de distributieriem vervangen. Deze moesten we betalen. De rest van de reparatie en loonkosten werd door Renault Nederland gedragen. De leenauto kostte `slechts` €225 voor de hele tijd.

Er wordt enorm veel geklaagd over autoidealers en importeurs. De service die wij hebben ervaren mag ook wel eens gezegd worden

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Renault

Ongelezen bericht door ehltech »

ik rij al jaren renault ,inmiddels mijn 3e nu en altijd probleemloze kilometers mede doordat ik netjes de auto goed onderhoud !!

Gesloten