LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Triple Deal company???

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Jolijndre
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2005 08:29

Triple Deal company???

Ongelezen bericht door Jolijndre »

Ik ben op zoek naar een gebruikte Audi A4 diesel. Nu kwam ik op Speurders.nl een mooie A4 tegen van 2002. Deze zou slechts 11.000 euro moeten kosten. Betrof een full option auto.
Wat my opviel was dat de advertentietekst in het Duits was.
Na het sturen van een email kreeg ik antwoord van ene Paul Nestor in het Engels. Deze vertelde mij dat hij werkzaam was in Engeland, de auto in Belgie had gekocht en deze nu verkocht via een zgn Triple deal company. Ik zou de auto krijgen, hem uit mogen proberen en het geld zou via de triple deal company pas aan hem worden overgemaakt als ik de auto goed zou vinden.
Ik heb hier vanaf gezien omdat ik er niks van begrijp. Heeft iemand ooit van een dergelijke constructie gehoord?
En natuurlijk ben ik btw en bpm verschuldigd omdat het hier dus om een import auto gaat.
Wie kan mij hierover meer vertellen?

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Triple Deal company???

Ongelezen bericht door gjvisser »

Klinkt niet echt als zuivere koek.
Zou jij je auto wegdoen, het iemand laten uitproberen en daarna hem laten betalen als de auto oke is?

Haz
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 sep 2005 10:20

Re: Triple Deal company???

Ongelezen bericht door Haz »

Hier hoef je verder geen vraagtekens bij te zetten: dit zijn bendes van oplichters die wereldwijd opereren. Aan het eind van het liedje ben je geen auto rijker en veel geld lichter.
Hier moet je als je verstandig bent ook melding van maken bij speurders.nl en de eventuele andere sites waar je mails e.d. van hebt ontvangen. Met alle gegevens en mails e.d. die je hebt van die persoon erbij. Alleen op die manier kan dit soort criminelen een halt worden toegeroepen.
Wees niet zo onverstandig er verder op in te gaan!

En succes met het zoeken naar een andere auto.

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: Triple Deal company???

Ongelezen bericht door vladja »

Dit betreft inderdaad een internationale oplichtersbende. Ga naar een erkend bij de Bovag aangesloten bedrijf en laat de kilometerstand controleren bij de Nationale Autopas en laat de auto keuren door de ANWB of andere organisatie.

Dan heb je een betrouwbare auto en waar voor je geld. Boven een bepaald aankoopbedrag heb je dan ook nog Bovag garantie.

Vladja

Jolijndre
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2005 08:29

Re: Triple Deal company???

Ongelezen bericht door Jolijndre »

Ik heb inmiddels melding gemaakt bij speurders.nl waar de advertentie stond/staat

Betreft adv nummer 12371170
Gaat om een Audi A4 Quattro
De adverteerder is ene Paul Nestor
Zijn email adres is [email protected]

Ik laat weten wat speurders.nl met mijn melding doet

Gesloten