Banden van Bandenleader niet geleverd. Wat nu?

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Daisy82
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2023 10:05

Banden van Bandenleader niet geleverd. Wat nu?

Ongelezen bericht door Daisy82 »

Ik heb 4 autobanden besteld en betaald bij bandenleader. Ik heb maar 2 banden ontvangen.
Ik heb het adres gegoogled vanuit waar het verstuurd is, dit is het bedrijf klok autobanden. Op het verzendlabel staat echter ad tyres int.
Er staat een telefoonnummer op mijn pakket wat overeenkomt met klok autobanden. Ik heb ze gebeld en zodra ik zei ik heb besteld bij bandenleader werd ik doorverbonden. Mevrouw stond mij eerst te woord en ze kon niks van mijn bestelling vinden. Ik gaf aan dit knap te vinden aangezien zij degene zijn die de banden verzonden hebben en waar 3 etiketten zijn aangemaakt en maar 1 verzonden is. En ineens kende ze bandenleader niet erna weer wel, maar ik moest maar contact opnemen met bandenleader. Je raadt het al, die reageren niet en kan je niet telefonisch bereiken. Klok autobanden hun adres en telefoonnummer staan als afzender op het pakket, maar ze zijn niet verantwoordelijk volgens hun. Hun krijgen de opdracht door van bandenleader. Ik zei ik kan mijn order naar u doorsturen, maar dat kon niet ze moest hem echt van bandenleader hebben. Ik zei die reageren niet, maar daar kon ze niks aan doen. Ik heb aangegeven dat het voor hun tijd wordt dan te kappen met zo’n bedrijf!!
Bandenleader reageert alleen op whatsapp neem via mail contact op.
Nu willen ze een retour label sturen. Daar heb ik niks aan heb mijn 2 andere banden nodig, als ik ze terug stuur heb ik, zoals meerdere gedupeerde geen banden en geen geld retour.
Het gewicht van mijn pakket is het gewicht van 2 autobanden, dus ze hebben er nooit 4 verstuurd.
Normaal lees ik altijd de reviews, alleen dom deze keer niet gedaan.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Banden van Bandenleader niet geleverd. Wat nu?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Stel ze in gebreke en eis nakoming. Daarna kan je ze dagvaarden.

Ottieboyovic
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2023 11:09

Re: Banden van Bandenleader niet geleverd. Wat nu?

Ongelezen bericht door Ottieboyovic »

Precies hetzelfde meegemaakt. 2 banden besteld, 1 ontvangen, ander nooit ontvangen. Ik zit er aan te denken om aangifte te doen van diefstal en ook Tim Hofman van #BOOS in te lichten hierover. Als we dat met zijn vele doen dan zal er hopelijk snel een aflevering over bandenleader gemaakt worden.
Laatst gewijzigd door Ottieboyovic op 30 jun 2023 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Banden van Bandenleader niet geleverd. Wat nu?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Tim Hofman inlichten zou ik zeker doen. Maar ook Antoinette Hertsenberg van Radar, Felix Meurders van Kassa en Frits Bom van de Konsumentenman.
Hoe meer u aanschrijft, hoe meer kans.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Banden van Bandenleader niet geleverd. Wat nu?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik vergeet Wim Bosboom nog van Koning Klant.

Plaats reactie